Apua tyhmälle!
V70 vm2000 uusi koppa. Alapalloniveltä vaihdettaessa vetari plumpsahti nivelkupista ulos eikä mene sitten millään takaisin. Jousi puristettu kasaan, mutta iskari kanittaa ala-asennossa vastaan eikä pysy ylhäällä. Onko kikka kolmosta miten paketin sais taas kasaan? Eli alapallonivel on yläpäästä paikallaan mutta alapää ei mene paikoilleen enne vetarin laittoa. Ja nyt on kyseessä ihan kädetön asentaja! Auttaisko iskarin irroitus alapäästä? Vetari on ihan kupin huulilla, mutta joku kanittaa vastaan sisälle työntäessä. Pitäis ilmeisesti saada vaaka-asennossa paikoilleen, mutta iskari siis kanittaa vastaan ettei vetaria saa nostettua ylöspäin.
Pliis ei kommentteja: olisit vienyt huoltoon,osta mersu ym.ym.
Auttakaa...
V70 pallonivel
katasami
3
1124
Vastaukset
- voi vulva
irti siitä navasta, niin sitten menee helpommin, siinä vetarin päässä on lukkorengas mikä vänkää vastaan.
- ota se
tolppa kokonaan pois haitolta, ei tarvitse pelleillä jousipuristimien kanssa. Laitat tolpan sitten takaisin kun vetari ja pallo on paikoillaan.
- onnisti
Jos kuusi kuulaa pois paikoiltaan et saa kasaan kun vetarin irroittamalla,sit penkkinnn pystyyn,ei mene kuin vinossa kuulat paikalleen kehineen,ja koita kääntyykö helposti nivel ,voi muuten kasata väärinkin.
vastakkaiset kuulaurat ,missä kuula liikkuu,urat menevät eri suuntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090