miten vietellä mies

?????

siinä kysymys tulikin. en tarkoita mitään kulahtanutta parisuhdetta vaan ihan suhteen alkua kun molemmat ovat hieman varautuneita. miten miehen saa rentoutumaan, jännityksen hälventymään? huulten ja kaulan suutelu yms romanttiset eleet eivät tehoa joten olen jo melko epätoivoinen. suora toiminta taas ei minulta luonnistu. eli miten miehen saa syttymään, miten hänelle saa viestin perille?

12

1232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemus puhuu
      • maratonia

linkistä.

• googeli24

Mitä vittua? Ite naisena järkytyin aika lailla :D muhun mahtuu 2-3 sormea ja tohon lörppään mahtu koko käsi ja melkeen meni toinen perässä. Aika irstasta touhua.

• vaikka kysyisit ihan suoraan "haluatko rakastella kanssani?". Jos ei kerran suutelu ja koskettelu ole miestä herättäny,alkaa kyllä ihmetyttää... Yleensä niehet on kyllä "toimintavalmiudessa" aina jos pientäkään toivoa seksistä! Oman kokemuksen mukaan pienetki vihjeet on riittäny joten tilanteesi on minulle enemmän kuin outo. Jos ois omalla kohdalla,olisin kai jo luovuttanu ja lähteny hakemaan miestä joka haluaa seksiä...

• m38v

Ei suutelu ja koskettelu välttämättä aina merkitse miehellekään sitä, että mentäisiin pitemmälle. Tai ehkä näin on sellaisten parien kohdalla, jotka eivät pussaile/hyväile toisiaan muuten kuin esileikkinä. Meillä pussaillaan/kosketellaan paljon päivittäin, eikä se aina ole merkki siitä, että nyt pitäisi tehdä jotain muutakin.

• homo-fobia
        m38v kirjoitti:

Ei suutelu ja koskettelu välttämättä aina merkitse miehellekään sitä, että mentäisiin pitemmälle. Tai ehkä näin on sellaisten parien kohdalla, jotka eivät pussaile/hyväile toisiaan muuten kuin esileikkinä. Meillä pussaillaan/kosketellaan paljon päivittäin, eikä se aina ole merkki siitä, että nyt pitäisi tehdä jotain muutakin.

Jos olet itse mies, niin jätä kuule kokonaan yrittämättä. Kaikkea ei kannata kokeilla ja tiedäppä se, että 99.9% ympärilläsi olevasti miehistä on tosiaan umpiheteroita. Meilläkin tossa naapurissa asustaa yks täys-sekopää homppeli, joka tuli kerran multa kysymään että lähtisinkö mä sen kanssa treffeille. Tuli vähän semmoinen olo että vedänkö turpaan, vai soitanko poliisit paikalle. Mikähän homppeleita vaivaa, kun ne ei tajua semmoista tosiseikkaa että jättäis heterot vaan rauhaan. Vaikka niillä onkin geenit sekaisin, niin kyllä niillä pitäs aivot olla siitäkin huolimatta ihan kunnossa.

• nyyhhhh

Mulla on sama ongelma. Mies ei tunnu tulevan vastaan tai edes tekevän läheskään puoliakaan sen eteen että saisi. Sanoo kyllä miten kaunis olen ja miten hän tykkää minusta, kehuu minua seksikkääksi. Mutta itse "sytyttävän" toiminnan puolella on hiljaista. Tunnen olevani yksin valmis ja halukas, osoitan sen monin eri tavoin, myös ns härnäyksellä ja keikistelyllä ym. Se ei kohenna kauheasti mielialaa että mies on passiivinen haastamaan minua leikkiin... :/ Olen alkanut luovuttaa. Kohta tästä puuttuu enää se, että hän sanoo minulle että pihtaan, kun olen muuttumassa itsekin passiiviseksi enkä reagoi hänen tapaansa kyhnyttää kaluaan mun reiteä vasten... =/ Apuja?

• siltä kuin

mies ei saisi sanottua mitä toivoisi sinun tekevän, ja siksi kyhnyttää ja toivoo sinun ymmärtävän.

• utyjthgr

Viinalla

• alkkisöl,k

Tuo toimii aina!

• tehtiin näi

vieressäni istunut (muuten aina savoa puhuva) tyttö kuiskasi kirajkielellä korvaani: ”Haluaisin rakastella kanssasi”

Yllätyin, tuntui kuin olisi kestänyt pienen ikuisuuden ennenkuin sain sanottua vau!
      Kyllä kannatti, oli elämäni paras!

• .

Jos hän ei tajua huulten ja kaulan suutelusta, ei auta vaikka makaisit alastomana jalat levällään, mitä hänen on tehtävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5040
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3482
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3335
    4. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2521
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2503
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      25
      2109
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2059
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1799
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1689
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1668
    Aihe