onko kellään kokemuksia aiheuttaako mirtazapiini painajaisia? Oon nyt syönyt mirtazapin 15mg unilääkkeenä kun ei noi tenox yms oikein tunnu auttavan. näen kuitenkin aika rankkoja painajaisia suhteellisen usein. vai johtuuko vain siitä että nukun pidempiä yhtäjaksoisia unia ja siis myös näen enemmän unia. huomattavasti useammin tosin näen (tai muistan nähneeni) unissani veren lentävän yms kuin mitään mukavia unia...
painajaisia mirtazapiinista?
Maya83
4194
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
painajaisia, minulle siitä psykiatri mainitsikin. Sanoi että mahd. ei tarvitse lukea S.Kingiä:))))
kylllä silläkään nukuttua. kokeilin neljää 30mg mut ei auttanu. ei haittas vaik mitä painajaisia näkyis, kunhan sais nukuttua
annoksen koko on matala, ei mitään 30 mg. Vaan 3.75-15 mg, ei sen yli. Outoa jos psykiatri on indikaatiolla unettomuus määrännyt 30 mg..
kyllä mullekin määrättiin nimenomaan unettomuuteen 15mg ja kun ei tehonnut niin 30mg... ja ihan psykiatri oli, ei mikään tk-lääkäri.. alkuun meni vähän päivät uneliaiksi mutta nopeasti helpotti ja uni rupes palailemaan "normaaliksi". nyt nukun 6-7 tuntia yössä ja 15mg mirtazapiinilla. onneksi...