Avautuminen, ei ole pakko lukea

------------------

"Toivon että voisin mahdollisimman pian luopua toivosta, voisin mahdollisimman pian luopua halusta ja voisin mahdollisimman pian elää rakkaudessa. Toivossa eläminen ylläpitää harhaa, ettei läsnäoleva hetki ole riittävän hyvä.

Halu ylläpitää kiinnittymistä menneisyyteen ja tekee läsnäolevan hetken latteaksi vaikka olisi kaikkien mielihalujemme täyttymys. Rakkaudessa eläminen paljastaa kauneuden kaikesta, tässä ja nyt."

Olen koko elämäni elänyt toivossa, elänyt halussa. Ja nyt uskon löytäneeni sen ihmisen, jonka rakkaudessa haluan elää, ja jolle minulla on annettavana loputon määrä rakkautta.

Minä aion yrittää kaikkeni, päästäkseni hänen elämäänsä. Kuljen läpi kiven ja tulen, välittämättä matkalla tulleista kolhuista ja naarmuista. Päämääräni on selvä. Olen valmis uhraamaan lähes mitä vain, tämän yhden ihmisen rakkauden ansaitakseni. Olen valmis kärsimään, häpeämään, odottamaan, mutta yhteen en ole valmis. Luovuttamaan.

En ole luonnostani yrittäjäihminen, mutta tämä henkilö, hän tuntuu kuin sielunkumppanilta minulle, ja hänen takiaan jaksan yrittää. Toivoisin vain, että hän tietäisi edes olemassaoloni. Mutta hän ei tiedä, eihän hän ole minua koskaan nähnytkään.

Yksi ajatus minua piinaa. Mitä jos kaiken tämän yrityksen, kaiken tämän tuskan jälkeen, jäänkin yksin, tyhjin käsin? Mitä jos yritystäni ei palkita millään tavalla? Mitä jos joudun taas kerran, niinkuin aina, luovuttamaan ja jatkamaan eteenpäin? Minulla ei ole voimia siihen. Hän on päivieni valo, ilma jota hengitän, vesi jota tarvitsen elääkseni. Vaikka enhän edes tunne häntä.

Seconds, hours, so many days
You know what you want but how long can you wait?
Every moment lasts forever
When you feel you lost your way

And what if my chances were already gone?
Started believing that I could be wrong
But you give me one good reason
To fight and never walk away

Onko meidän keskuudessamme on jokin suurempi voima, Jumala, miksi kukakin haluaa sitä kutsua, jokin suuri, korkeampi taho? Jos on, miksei hän kuule toiveitani, tunne tuskaani, ja auta minua? Vai onko minut syntyessäni tuomittu elämään yksin, mutta silti rakastumaan, ja joka ikinen kerta pettymään?

Alan jo menettää toivoni. Mutta luovuttaa en aio, vaikka tunnen sen karvaan pettymyksen olevan tulossa, pikkuhiljaa. Pikkuhiljaa huomaan, kuinka hän ei luo katsettakaan suuntaani, pikkuhiljaa tunnen kuinka hän melkeinpä toivoo, etten lähestyisi häntä.

This Thing Can't Go Wrong
I Can't Live My Life
Without You

My Life Ain't Worth Living
If I Can't Be With You

I Just Can't Stop Loving You
I Just Can't Stop Loving You
And If I Stop
Then Tell Me Just What
Will I Do

3

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun kirjoituksen

      ja jäin pohtimaan siinä olevia ristiriitaisuuksia...

      Ensin sanot, että tämä hetki on täydellinen sellaisenaan ja seuraavassa lauseessa kaipaat ihmistä, jota et tunne. Ja jota ilman, et koe olevasi onnellinen.

      Kaipaat hänen elämäänsä, eikä hän ole sinua edes nähnyt, mutta silti hänen katseensa suuntautuu toiseen suuntaan...

      Ehkäpä en pysynyt ajatuksesi perässä, mutta itse kyllä aloittaisin ennen kaikkea tuota pohdintaa siitä, että tervehtisin tuota ihmistä ja katsoisin minne se johtaa. Mutta kyllähän me ihmiset olemme kovin erilaisia.

      • ----

        Tuli kirjoitettua aikalailla yhteen putkeen. Mutta joo, ihminen on siis minut nähnyt, mutta tuntuu siltä kuin ei olisi.


      • ken?
        ---- kirjoitti:

        Tuli kirjoitettua aikalailla yhteen putkeen. Mutta joo, ihminen on siis minut nähnyt, mutta tuntuu siltä kuin ei olisi.

        hän sinut huomioinnut on ja välittää varmaankin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe