"Toivon että voisin mahdollisimman pian luopua toivosta, voisin mahdollisimman pian luopua halusta ja voisin mahdollisimman pian elää rakkaudessa. Toivossa eläminen ylläpitää harhaa, ettei läsnäoleva hetki ole riittävän hyvä.
Halu ylläpitää kiinnittymistä menneisyyteen ja tekee läsnäolevan hetken latteaksi vaikka olisi kaikkien mielihalujemme täyttymys. Rakkaudessa eläminen paljastaa kauneuden kaikesta, tässä ja nyt."
Olen koko elämäni elänyt toivossa, elänyt halussa. Ja nyt uskon löytäneeni sen ihmisen, jonka rakkaudessa haluan elää, ja jolle minulla on annettavana loputon määrä rakkautta.
Minä aion yrittää kaikkeni, päästäkseni hänen elämäänsä. Kuljen läpi kiven ja tulen, välittämättä matkalla tulleista kolhuista ja naarmuista. Päämääräni on selvä. Olen valmis uhraamaan lähes mitä vain, tämän yhden ihmisen rakkauden ansaitakseni. Olen valmis kärsimään, häpeämään, odottamaan, mutta yhteen en ole valmis. Luovuttamaan.
En ole luonnostani yrittäjäihminen, mutta tämä henkilö, hän tuntuu kuin sielunkumppanilta minulle, ja hänen takiaan jaksan yrittää. Toivoisin vain, että hän tietäisi edes olemassaoloni. Mutta hän ei tiedä, eihän hän ole minua koskaan nähnytkään.
Yksi ajatus minua piinaa. Mitä jos kaiken tämän yrityksen, kaiken tämän tuskan jälkeen, jäänkin yksin, tyhjin käsin? Mitä jos yritystäni ei palkita millään tavalla? Mitä jos joudun taas kerran, niinkuin aina, luovuttamaan ja jatkamaan eteenpäin? Minulla ei ole voimia siihen. Hän on päivieni valo, ilma jota hengitän, vesi jota tarvitsen elääkseni. Vaikka enhän edes tunne häntä.
Seconds, hours, so many days
You know what you want but how long can you wait?
Every moment lasts forever
When you feel you lost your way
And what if my chances were already gone?
Started believing that I could be wrong
But you give me one good reason
To fight and never walk away
Onko meidän keskuudessamme on jokin suurempi voima, Jumala, miksi kukakin haluaa sitä kutsua, jokin suuri, korkeampi taho? Jos on, miksei hän kuule toiveitani, tunne tuskaani, ja auta minua? Vai onko minut syntyessäni tuomittu elämään yksin, mutta silti rakastumaan, ja joka ikinen kerta pettymään?
Alan jo menettää toivoni. Mutta luovuttaa en aio, vaikka tunnen sen karvaan pettymyksen olevan tulossa, pikkuhiljaa. Pikkuhiljaa huomaan, kuinka hän ei luo katsettakaan suuntaani, pikkuhiljaa tunnen kuinka hän melkeinpä toivoo, etten lähestyisi häntä.
This Thing Can't Go Wrong
I Can't Live My Life
Without You
My Life Ain't Worth Living
If I Can't Be With You
I Just Can't Stop Loving You
I Just Can't Stop Loving You
And If I Stop
Then Tell Me Just What
Will I Do
Avautuminen, ei ole pakko lukea
3
719
Vastaukset
- sun kirjoituksen
ja jäin pohtimaan siinä olevia ristiriitaisuuksia...
Ensin sanot, että tämä hetki on täydellinen sellaisenaan ja seuraavassa lauseessa kaipaat ihmistä, jota et tunne. Ja jota ilman, et koe olevasi onnellinen.
Kaipaat hänen elämäänsä, eikä hän ole sinua edes nähnyt, mutta silti hänen katseensa suuntautuu toiseen suuntaan...
Ehkäpä en pysynyt ajatuksesi perässä, mutta itse kyllä aloittaisin ennen kaikkea tuota pohdintaa siitä, että tervehtisin tuota ihmistä ja katsoisin minne se johtaa. Mutta kyllähän me ihmiset olemme kovin erilaisia.- ----
Tuli kirjoitettua aikalailla yhteen putkeen. Mutta joo, ihminen on siis minut nähnyt, mutta tuntuu siltä kuin ei olisi.
- ken?
---- kirjoitti:
Tuli kirjoitettua aikalailla yhteen putkeen. Mutta joo, ihminen on siis minut nähnyt, mutta tuntuu siltä kuin ei olisi.
hän sinut huomioinnut on ja välittää varmaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124320MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822171Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874