Avautuminen, ei ole pakko lukea

------------------

"Toivon että voisin mahdollisimman pian luopua toivosta, voisin mahdollisimman pian luopua halusta ja voisin mahdollisimman pian elää rakkaudessa. Toivossa eläminen ylläpitää harhaa, ettei läsnäoleva hetki ole riittävän hyvä.

Halu ylläpitää kiinnittymistä menneisyyteen ja tekee läsnäolevan hetken latteaksi vaikka olisi kaikkien mielihalujemme täyttymys. Rakkaudessa eläminen paljastaa kauneuden kaikesta, tässä ja nyt."

Olen koko elämäni elänyt toivossa, elänyt halussa. Ja nyt uskon löytäneeni sen ihmisen, jonka rakkaudessa haluan elää, ja jolle minulla on annettavana loputon määrä rakkautta.

Minä aion yrittää kaikkeni, päästäkseni hänen elämäänsä. Kuljen läpi kiven ja tulen, välittämättä matkalla tulleista kolhuista ja naarmuista. Päämääräni on selvä. Olen valmis uhraamaan lähes mitä vain, tämän yhden ihmisen rakkauden ansaitakseni. Olen valmis kärsimään, häpeämään, odottamaan, mutta yhteen en ole valmis. Luovuttamaan.

En ole luonnostani yrittäjäihminen, mutta tämä henkilö, hän tuntuu kuin sielunkumppanilta minulle, ja hänen takiaan jaksan yrittää. Toivoisin vain, että hän tietäisi edes olemassaoloni. Mutta hän ei tiedä, eihän hän ole minua koskaan nähnytkään.

Yksi ajatus minua piinaa. Mitä jos kaiken tämän yrityksen, kaiken tämän tuskan jälkeen, jäänkin yksin, tyhjin käsin? Mitä jos yritystäni ei palkita millään tavalla? Mitä jos joudun taas kerran, niinkuin aina, luovuttamaan ja jatkamaan eteenpäin? Minulla ei ole voimia siihen. Hän on päivieni valo, ilma jota hengitän, vesi jota tarvitsen elääkseni. Vaikka enhän edes tunne häntä.

Seconds, hours, so many days
You know what you want but how long can you wait?
Every moment lasts forever
When you feel you lost your way

And what if my chances were already gone?
Started believing that I could be wrong
But you give me one good reason
To fight and never walk away

Onko meidän keskuudessamme on jokin suurempi voima, Jumala, miksi kukakin haluaa sitä kutsua, jokin suuri, korkeampi taho? Jos on, miksei hän kuule toiveitani, tunne tuskaani, ja auta minua? Vai onko minut syntyessäni tuomittu elämään yksin, mutta silti rakastumaan, ja joka ikinen kerta pettymään?

Alan jo menettää toivoni. Mutta luovuttaa en aio, vaikka tunnen sen karvaan pettymyksen olevan tulossa, pikkuhiljaa. Pikkuhiljaa huomaan, kuinka hän ei luo katsettakaan suuntaani, pikkuhiljaa tunnen kuinka hän melkeinpä toivoo, etten lähestyisi häntä.

This Thing Can't Go Wrong
I Can't Live My Life
Without You

My Life Ain't Worth Living
If I Can't Be With You

I Just Can't Stop Loving You
I Just Can't Stop Loving You
And If I Stop
Then Tell Me Just What
Will I Do

3

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun kirjoituksen

ja jäin pohtimaan siinä olevia ristiriitaisuuksia...

Ensin sanot, että tämä hetki on täydellinen sellaisenaan ja seuraavassa lauseessa kaipaat ihmistä, jota et tunne. Ja jota ilman, et koe olevasi onnellinen.

Kaipaat hänen elämäänsä, eikä hän ole sinua edes nähnyt, mutta silti hänen katseensa suuntautuu toiseen suuntaan...

Ehkäpä en pysynyt ajatuksesi perässä, mutta itse kyllä aloittaisin ennen kaikkea tuota pohdintaa siitä, että tervehtisin tuota ihmistä ja katsoisin minne se johtaa. Mutta kyllähän me ihmiset olemme kovin erilaisia.

• ----

Tuli kirjoitettua aikalailla yhteen putkeen. Mutta joo, ihminen on siis minut nähnyt, mutta tuntuu siltä kuin ei olisi.

• ken?
        ---- kirjoitti:

Tuli kirjoitettua aikalailla yhteen putkeen. Mutta joo, ihminen on siis minut nähnyt, mutta tuntuu siltä kuin ei olisi.

hän sinut huomioinnut on ja välittää varmaankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      69
      3110
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      34
      1982
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      280
      1590
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      104
      1554
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      261
      1213
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      26
      1118
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      87
      1101
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1064
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1040
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1023
    Aihe