C-map NT ?

andersk

Löytyykön jostain/keneltä vielä C-map NT karttakortteja mustavalkoiseen Raytheon plotteriin - tarvitsen kortteja Hangosta itään

10

905

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rc520

      Mulla olis varaplotterissa vähän ylimääräisenä hki-tallinna-kortti, jossa näkyy bärosund-emäsalo -alue. lienee jo lähes 10v vanha, mutta toimii. semmonen musta lättänä kortti.

      • olisi kaikille mahdollisille ko. mallin 520 korteille, millä ehdolla luovut kortista


      • rc520
        jrsj kirjoitti:

        olisi kaikille mahdollisille ko. mallin 520 korteille, millä ehdolla luovut kortista

        No tosta kortista voin luopua vaikkapa 50 eurolla, toki löytyy myös suomi-ruotsi -kortti, jossa näkyy etelässä aina Tammisaaren kohdalle ja pohjoisen rajaa en kokeillut - airistolla se näytti ainakin oikein hyvin, eli siitä vielä ylöspäin pitäisi riittää. saat tämänkin 50 eurolla jos kiinnostaa. Voin toki tarkistaa korttien koodit kun käyn veneellä, mutta se alue kai kiinnostaa enemmän..

        jatketaan keskustelua vaikka sähköpostilla: nikke piste jalonen ät gmail piste com.


      • TJ
        jrsj kirjoitti:

        olisi kaikille mahdollisille ko. mallin 520 korteille, millä ehdolla luovut kortista

        2 korttia jotka ovat olleet Raytheon RC425 mustavalkoplotterissa: Code: NE412XL X, KASKO TO AALAND 1 (APR 2002) ja Code: NE405XL X, GULF OF FINLAND (Jan 2002). Jos ostat molemmat niin hinta yhteensä 70,00 euroa.


      • Raymarine
        TJ kirjoitti:

        2 korttia jotka ovat olleet Raytheon RC425 mustavalkoplotterissa: Code: NE412XL X, KASKO TO AALAND 1 (APR 2002) ja Code: NE405XL X, GULF OF FINLAND (Jan 2002). Jos ostat molemmat niin hinta yhteensä 70,00 euroa.

        Aikoinaan meikäläisen vanha Raytheon RC425 söi Navionicsin karttoja, koodisikin vaikuttavat Navionicsin omilta. Vaan olipa hyvä ja luotettava laite, toista kuin nämä nykyiset perusallit, jotka hajoavat ja sekoilevat vähän väliä!


      • TJ kirjoitti:

        2 korttia jotka ovat olleet Raytheon RC425 mustavalkoplotterissa: Code: NE412XL X, KASKO TO AALAND 1 (APR 2002) ja Code: NE405XL X, GULF OF FINLAND (Jan 2002). Jos ostat molemmat niin hinta yhteensä 70,00 euroa.

        olisivat, kuulostaa ihan kohtuulliselta.
        jouni piste juusola at 24 piste fi


      • lahtis1986
        TJ kirjoitti:

        2 korttia jotka ovat olleet Raytheon RC425 mustavalkoplotterissa: Code: NE412XL X, KASKO TO AALAND 1 (APR 2002) ja Code: NE405XL X, GULF OF FINLAND (Jan 2002). Jos ostat molemmat niin hinta yhteensä 70,00 euroa.

        voitko soittaa mulle tai laittaa tekstaria pikaisesti? olisin kiinnostunut tuosta ne412 kortista,tai vaikka molemmista jos pakko on. Mika 050-5473314L


    • nådendal

      Tervehdys!

      Löytyykö joltakin karttaohjelmaa/korttia raymarin rc 425 karttablotteriin. Tuli ostettua tuollainen vm.2000 mallinen vene jossa tuo blotteri hanko-porvoo kartastolla. Tarvitsisin taasen turun saariston kartan, eli jos jollakulla ylimääräinen on voi tarjota sitä nroon 0500-803155/kaitsu. Jos joku taasen kaipaa tuota hanko-porvoo kartastoa tuollaiseen vanhempaan blotteriin saa sen minulta lunastaa todella huokeasti....

    • Simppu

      Ostan Raytheon RC 425 mustavalkoplotterin NE 412XL karttakortteja H:ngistä länteen ja Saaristomeri ylimääräisenä/vaihtarina NE 412XL kaskinen-Ahvenanmaa. soita 0400599006 Simo

    • Kal2

      Mulla löytyis kortti Raytheon RC425:een Kaarinasta itäänpäin ja näyttäis peittävän koko suomenlahden. Vaihdossa kelpaisi Turku/Saaristomeri. 0505400732 Kalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe