Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Panacod + Xanor? ;O

nandeikai

Jos tekisi niin,että ottaisi 2 panacodia ja 2 xanoria,niin saisko niillä päätä yhtään sekaisin? Nopeuttaisiko lääkkeiden murskaaminen/colan kanssa nauttiminen mahdollisia vaikutuksia? ;O Tai jos Xanoreita olisi pelissä 3..

42

9488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nandeikai

      vastauksia kiitos :)

    • lääkkeet

      Älä ihmeessä sekoita niitä keskenään ,vaan mene lääkäriin ,jos voit noin huonosti!!

      • nandeikai

        siis en koe voivani huonosti,haluan vain tietää.


      • nandeikai
        nandeikai kirjoitti:

        siis en koe voivani huonosti,haluan vain tietää.

        vastauksia pleaseee 


    • eihajuakaan

      Noiden sekakäytöstä en tiedä, mutta yksinään pari Panacodia ei kyl skulaa mitenkään.

      Silti suosittelisin paracetamolin erottelua Panacodeista vaikka vesierottelulla (ohjeet löytyy netistä, ei täältä) jos kuitenkin aiot tuommoisen sekotuksen kokeilla.

      En osaa sanoo Xanoreista, kun en oikeastaan koskaan ole luottanut valkotakkisten huumediilereitten huumeisiin. Joten suositukseni on: Älä tommosiin koske, mutta jos kosket, niin erottele ainakin se paracetamoli pois.

      • Anonyymi

        2 panacodii ei ole mitään järkeä lähteä erottelemaan menee hukkaan jos syöt alle 7kerralla/päivässä syö ihmeessä ja kyllä luulis guosit saavan jos ei ole isot tolet. Jollekkin codit ei toimi ollenkaan mulle taas toimii. Ja riippuu kuinkan vahvoja xanoreita


    • Mansen poikia

      edes verierottelulla hyötyä ole, tarvitaan ainakin 10 zippii.. Minkän kokosia noi xanorit o? telat on ainoita millä on muutamal kappaleella mitään iloa.

      • nandeikai

        Mä olen siis aika pienikokoinen nainen,en kyllä tiedä vaikuttaako tämä sitten asiaan? :O Ja tosiaan,näitä panacodeja on siis 4 ja varmuuden vuoksi pari Marzinea,en tiedä,mutta olen näistä joskus lukenut. Ja joo tosiaan lääkevarastosta löytyy myös 100mg Norflexeja? Tämä voi kuulostaa epätoivoiselta,mutta eikö noilla voisi todellakaan olla mitään "viihdearvoa"?


      • eihajuakaan

        Intissä ne opettivat meille opiaattien käyttöä. (Intissä opin myös DXM erottelun. Siellä kun tehdään miehistä poikia.)

        Kyl sen kokosena ku sillo olin ja kun en ollu aikasemmin edes panacodeihin koskenu, ni kyllä se 4-5 panacodii kolahti muutaman bissen kanssa aika kovaa. Kympistä olisin varmaa istunu rauhallisesti kuola suupielestä valuen.

        Riippuu kai toleista, että jos kovin happo olet, niin ei kai se kymmenenkään skulaa.


      • mansen poikia
        nandeikai kirjoitti:

        Mä olen siis aika pienikokoinen nainen,en kyllä tiedä vaikuttaako tämä sitten asiaan? :O Ja tosiaan,näitä panacodeja on siis 4 ja varmuuden vuoksi pari Marzinea,en tiedä,mutta olen näistä joskus lukenut. Ja joo tosiaan lääkevarastosta löytyy myös 100mg Norflexeja? Tämä voi kuulostaa epätoivoiselta,mutta eikö noilla voisi todellakaan olla mitään "viihdearvoa"?

        matkapahoinvointi lääkkeitä joiden vaikuttava osa on syklitsiini. Viihdekäyttönä hidastaa erään asetyylikoniin toimintaa. Marzineista en tiiä et saako niistä mitää irti.. jos sä rouhaset panat xanorit ja muut ryynit päälle nii khyl salee pukkaa jtn oloa..


      • mansen poikia
        nandeikai kirjoitti:

        Mä olen siis aika pienikokoinen nainen,en kyllä tiedä vaikuttaako tämä sitten asiaan? :O Ja tosiaan,näitä panacodeja on siis 4 ja varmuuden vuoksi pari Marzinea,en tiedä,mutta olen näistä joskus lukenut. Ja joo tosiaan lääkevarastosta löytyy myös 100mg Norflexeja? Tämä voi kuulostaa epätoivoiselta,mutta eikö noilla voisi todellakaan olla mitään "viihdearvoa"?

        betsoja yli 5 tabletin/250mg näkee halluja mutta, suosittelen trippivahtii..

        "..Marzine saattaa lisätä alkoholin ja muiden keskushermostoa lamaavien aineiden, kuten unilääkkeiden ja rauhoittavien lääkkeiden vaikutusta. Marzine lisää petidiinin väsyttävää vaikutusta. Antikolinergisen vaikutuksensa vuoksi syklitsiini saataa lisätä muiden antikolinergisten aineiden sivuvaikutuksia. Marzinea ei suositella käytettäväksi raskauden aikana. Suurilla kerta-annoksilla (yli 5 tablettia/250 mg) Marzinen aiheuttamia hallusinaatioita on kuvattu turhankin todentuntuisiksi, järjen käyttö on siis sallittua ja trippivahdin läsnäolo lähes pakollista.

        Akuutin antikolinergisen syndrooman vaikutukset ovat kumottavissa käyttämällä asetyylikoliinireseptori-antagonisteja, kuten nikotiinia sisältävää tupakkaa tai vaihtoehtoisesti muskariinia. Nämä aineet kiihdyttävät asetyylikoliinin siirtymistä, jolloin antihistamiinien aiheutta reaktio kumoutuu. Antihistaaminien aiheuttama akuutti antikolinerginen syndrooma loppuu ilman näitä aineita välittömästi kun aine on poistunut verestä.."


      • nandeikai
        eihajuakaan kirjoitti:

        Intissä ne opettivat meille opiaattien käyttöä. (Intissä opin myös DXM erottelun. Siellä kun tehdään miehistä poikia.)

        Kyl sen kokosena ku sillo olin ja kun en ollu aikasemmin edes panacodeihin koskenu, ni kyllä se 4-5 panacodii kolahti muutaman bissen kanssa aika kovaa. Kympistä olisin varmaa istunu rauhallisesti kuola suupielestä valuen.

        Riippuu kai toleista, että jos kovin happo olet, niin ei kai se kymmenenkään skulaa.

        ja joo,mukana olisi myös 2 Rivatril2mg´aa.


      • nadenadu
        nandeikai kirjoitti:

        ja joo,mukana olisi myös 2 Rivatril2mg´aa.

        ? ;;D


      • DarkNH
        nadenadu kirjoitti:

        ? ;;D

        Vedin kannabisöverit nukuin vessanlattialla paskalla.


      • WEEEDS
        nandeikai kirjoitti:

        Mä olen siis aika pienikokoinen nainen,en kyllä tiedä vaikuttaako tämä sitten asiaan? :O Ja tosiaan,näitä panacodeja on siis 4 ja varmuuden vuoksi pari Marzinea,en tiedä,mutta olen näistä joskus lukenut. Ja joo tosiaan lääkevarastosta löytyy myös 100mg Norflexeja? Tämä voi kuulostaa epätoivoiselta,mutta eikö noilla voisi todellakaan olla mitään "viihdearvoa"?

        norflrlexeistä voi nähdä halluja jos tarpeeks vetää... panacodit on itteni mielestä ihan turhia, mutta kyllä niilläkin pään saa sekasin.. en tiiä sit että miten toimii ilman alkoholia.


      • kolnadisow
        DarkNH kirjoitti:

        Vedin kannabisöverit nukuin vessanlattialla paskalla.

        Vittu vähän siistii , vittu ku sais nyt kunnon kukkaa, itekkin oon vetäny monet kannabis överit suihkun lattialla paskalla, nukkumassa övereissä hahaha vittu jengi ei vaan tajuu


      • Niinpä näyttää
        kolnadisow kirjoitti:

        Vittu vähän siistii , vittu ku sais nyt kunnon kukkaa, itekkin oon vetäny monet kannabis överit suihkun lattialla paskalla, nukkumassa övereissä hahaha vittu jengi ei vaan tajuu

        kuten esim sinä?


      • Anonyymi
        mansen poikia kirjoitti:

        betsoja yli 5 tabletin/250mg näkee halluja mutta, suosittelen trippivahtii..

        "..Marzine saattaa lisätä alkoholin ja muiden keskushermostoa lamaavien aineiden, kuten unilääkkeiden ja rauhoittavien lääkkeiden vaikutusta. Marzine lisää petidiinin väsyttävää vaikutusta. Antikolinergisen vaikutuksensa vuoksi syklitsiini saataa lisätä muiden antikolinergisten aineiden sivuvaikutuksia. Marzinea ei suositella käytettäväksi raskauden aikana. Suurilla kerta-annoksilla (yli 5 tablettia/250 mg) Marzinen aiheuttamia hallusinaatioita on kuvattu turhankin todentuntuisiksi, järjen käyttö on siis sallittua ja trippivahdin läsnäolo lähes pakollista.

        Akuutin antikolinergisen syndrooman vaikutukset ovat kumottavissa käyttämällä asetyylikoliinireseptori-antagonisteja, kuten nikotiinia sisältävää tupakkaa tai vaihtoehtoisesti muskariinia. Nämä aineet kiihdyttävät asetyylikoliinin siirtymistä, jolloin antihistamiinien aiheutta reaktio kumoutuu. Antihistaaminien aiheuttama akuutti antikolinerginen syndrooma loppuu ilman näitä aineita välittömästi kun aine on poistunut verestä.."

        Ei tule kun hulluja kun "ryssäpameista. Saattaa olla et syöt 3 ni ei mitn mut neljäs saattaa viedäkkin TODELLA lujaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule kun hulluja kun "ryssäpameista. Saattaa olla et syöt 3 ni ei mitn mut neljäs saattaa viedäkkin TODELLA lujaa

        Halluja


    • herran enkeli

      Ei bentsoja ja opiaatteja samaan aikaan.

      Kahdesta codista ei kyllä ole mitään iloa, unohda ne ja käytät Xanorit vaan. Parhaiten käytät ehkä murskaamalla ja sniffaamalla eli nenään vetämällä. Vaikuttaa nopeesti ja enemmän. Eli murskaat pillerit, teet sopivankokoisia viivoja, teet nenään menevän pillin jostain paperin palasta/pahvista tms ja imaset nenän kautta.

      Jos Panacodeja on yli viis, ne kannattaa erotella koska niissä on paljon parasetamolia. Kaks Panacodia ei kyllä potki, itellä meni tolettomana noin seitsemän ja niistä jo oloja tuli. Panacodin erottelu menee siis näin:

      Liuota tabletit lämpimään veteen. Voit joko murskata ne tai liuottaa ihan muuten vaan. Esimerkiksi puoleen lasilliseen-lasilliseen vettä. Sitten laitat lasin jääkaappiin, ja sakka kerääntyy lasin pohjalle kun neste viilenee, noin 15-30 min. Sitten kaadat nesteen suodatinpussin läpi (varo kaatamasta liian nopeaa, suodatinpussi hajoaa helposti). Sen nesteen mitä suodatuksen jälkeen jää, juot. Siinä on kodeiini. Parasetamolit jää suodatinpussiin.

      • herran enkeli

        Niin joo ja jos Panacodeja ei oo tarvis erotella, niin suoraan mahaan vaan, ei kannata alkaa nokittaan kun se ei niiden kohdalla auta mitään.


      • eihajuakaan

        Onkohan tuo nyt kovin soveliasta ohjeita pistää tänne... Toi vesierottelu on kumminkin aika helposti löydettävissä netistä.

        Mut ei suodatinpussi hajoo teki sillä mitä sillä nyt tekeekään jos käyttää kahvinkeittimen suodatinpussin osaa tai tekee itte semmosen. Eli jos olet keittämässä kahvia ja kahvinkeitin menee rikki, mutta haluat välttämättä jääkahvia, niin ota niin kuumaa vettä kun hanasta tulee ja laita purut veteen. Kun kahvi on sekoittunut valmiiksi, jätä se pöydälle tunniksi pariksi ja ravista vartin välein. Kun olet sitä vartin välein ravistanut tunnin tai pari, laita seos jääkaappiin kunnes sakka laskeutuu pohjalle.

        Puolentoista litran limupullo, juo sisältö, heitä korkki pois. Leikkaa melkein keskeltä poikki, hieman pullon keskiosan yli, mutta jätä siihen suuaukkopuoleen aika reilusti, jotta kaiken nesteen voi kaataa kerralla. Yläosa väärinpäin ja alaosa toimii kuppina, yläosa trattina ja suodatinpussi siihen yläosaan.

        Nyt kun kahvin kaataa siihen suodatinpussiin, voi sen koko kaks kolme kuppii kaataa kerrallaan, siten, että suodatinpussin yläreunan yli ei kuitenkaan mennä. Ja sen voi sit jättää siihen vaa seisoo.

        Tämän jälkeen voit maustaa kahvisi mielesi mukaan. Esim vanilijalla ja jääpaloilla, hieman sokeria joukkoon kitkeryyttä leikkaamaan.


      • niiiiiiinooo
        eihajuakaan kirjoitti:

        Onkohan tuo nyt kovin soveliasta ohjeita pistää tänne... Toi vesierottelu on kumminkin aika helposti löydettävissä netistä.

        Mut ei suodatinpussi hajoo teki sillä mitä sillä nyt tekeekään jos käyttää kahvinkeittimen suodatinpussin osaa tai tekee itte semmosen. Eli jos olet keittämässä kahvia ja kahvinkeitin menee rikki, mutta haluat välttämättä jääkahvia, niin ota niin kuumaa vettä kun hanasta tulee ja laita purut veteen. Kun kahvi on sekoittunut valmiiksi, jätä se pöydälle tunniksi pariksi ja ravista vartin välein. Kun olet sitä vartin välein ravistanut tunnin tai pari, laita seos jääkaappiin kunnes sakka laskeutuu pohjalle.

        Puolentoista litran limupullo, juo sisältö, heitä korkki pois. Leikkaa melkein keskeltä poikki, hieman pullon keskiosan yli, mutta jätä siihen suuaukkopuoleen aika reilusti, jotta kaiken nesteen voi kaataa kerralla. Yläosa väärinpäin ja alaosa toimii kuppina, yläosa trattina ja suodatinpussi siihen yläosaan.

        Nyt kun kahvin kaataa siihen suodatinpussiin, voi sen koko kaks kolme kuppii kaataa kerrallaan, siten, että suodatinpussin yläreunan yli ei kuitenkaan mennä. Ja sen voi sit jättää siihen vaa seisoo.

        Tämän jälkeen voit maustaa kahvisi mielesi mukaan. Esim vanilijalla ja jääpaloilla, hieman sokeria joukkoon kitkeryyttä leikkaamaan.

        Kyllä mulla on joskus kokemattomana suodatinpussi hajonnut, kun sinne on kaatanut lasillisen Panacod-liuosta yhdellä kertaa "paineella".


      • usko pois!
        niiiiiiinooo kirjoitti:

        Kyllä mulla on joskus kokemattomana suodatinpussi hajonnut, kun sinne on kaatanut lasillisen Panacod-liuosta yhdellä kertaa "paineella".

        Olen päässyt 2 vuotta sitten keväällä pois hoidosta, jossa olin todella pahan lääkeriippuvuuden takia. Tiedän nuo jutut paremmin kuin tiedätkään. Se lähtee juuri tuosta muutaman panacodin napsimisesta.En ole kirjoitellutkaan aiheesta pariin vuoteen netissä, mutta nyt huomasin tämän ja on pakko kertoa, että ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET KOSKEKO XANOREIHIN, TRAMALEIHIN JA PANACODEIHIN!

        Minulla ongelma alkoi hiljalleen. Aluksi otin muutaman diapamin ja panacodeja. Huomasin, että etenkin panacodeista tuli ihan hyvä olo. Lämmin ja rauhaisa olitila. Hain aina lääkäriltä kaikki lääkkeet, en siis koskaan ostanut niitä kadulta. en syytä silti lääkäreitä vaan itseäni. Keksin milloin mitäkin että sain Tramaleita ja pannareira. Bentsodiatsepiinejä sain hakea viimeisen 1-2 vuoden käyttöajastani reseptillä kerran kuukaudessa, 2mg santtuja"X":iä meni kuukaudessa pahimmillaan n 200kpl. Siihen päälle Panacodeja n. 8kpl/päivä ja tramaleita päälle. Joskus otin myös hitaita bentsoja ja nopeita samaan aikaan useita kymmeniä. Eli aika tyypillinen päivä annos oli mulla 2mg Xanor*20, 2mg Xanor depot(hidas)*10-15 kpl. Siihen päälle otin päivän mittaan about 8 panacodia ja tramaleita aika huoletta nappailin pitkin päivää..

        Kaikki alkoi hiljalleen ja vuosien saatossa huomasin, että sekoan täysin jos en saa vedettyä mainitsemaani annosmäärää...Mikään ei ole pahempaa kuin BENTSOHELVETTI..!!!!!

        En halua, että yksikään nuori lähtee samalle tuhoon vievälle tiellä kuin itse lähdin aikoinaan. Tehtyä ei nimittäin saa sitten myöhemmin tekemättömäksi..Itselläni on maksatulehduksia, lääkkeiden RAJUSTA väärinkäytöstä lauennut Skitsofrenia.Paha masennus, paniikkihäiriö epävakaa persoonallisuus jne..

        Olen jatkuvassa valvonnassa. Jos teen pienenkin virheliikkeen, joudun niuvanniemeen saman tien, ja pois pääsyä tuskin on!

        Ennen olin lähes normaali ihminen, vaikkakin aina ollut päässä vikaa, mutta tämä nykyinen tilani johtuu LÄÄKKEISTÄ ja se kestää hautaan asti. Lääkäreiden arvioiden mukaan elinaikaa voi olla 10vuotta, mutta ei enempää johtuen erilaisista maksasairauksista.


        T: entinen mielestään kuolematon, lintu joka lensi jonkun matkaa vapaana taivaalla, mutta nyt kohti helvettiä.Helvetistä helvettiin siis.......


      • eihajuakaan
        usko pois! kirjoitti:

        Olen päässyt 2 vuotta sitten keväällä pois hoidosta, jossa olin todella pahan lääkeriippuvuuden takia. Tiedän nuo jutut paremmin kuin tiedätkään. Se lähtee juuri tuosta muutaman panacodin napsimisesta.En ole kirjoitellutkaan aiheesta pariin vuoteen netissä, mutta nyt huomasin tämän ja on pakko kertoa, että ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET KOSKEKO XANOREIHIN, TRAMALEIHIN JA PANACODEIHIN!

        Minulla ongelma alkoi hiljalleen. Aluksi otin muutaman diapamin ja panacodeja. Huomasin, että etenkin panacodeista tuli ihan hyvä olo. Lämmin ja rauhaisa olitila. Hain aina lääkäriltä kaikki lääkkeet, en siis koskaan ostanut niitä kadulta. en syytä silti lääkäreitä vaan itseäni. Keksin milloin mitäkin että sain Tramaleita ja pannareira. Bentsodiatsepiinejä sain hakea viimeisen 1-2 vuoden käyttöajastani reseptillä kerran kuukaudessa, 2mg santtuja"X":iä meni kuukaudessa pahimmillaan n 200kpl. Siihen päälle Panacodeja n. 8kpl/päivä ja tramaleita päälle. Joskus otin myös hitaita bentsoja ja nopeita samaan aikaan useita kymmeniä. Eli aika tyypillinen päivä annos oli mulla 2mg Xanor*20, 2mg Xanor depot(hidas)*10-15 kpl. Siihen päälle otin päivän mittaan about 8 panacodia ja tramaleita aika huoletta nappailin pitkin päivää..

        Kaikki alkoi hiljalleen ja vuosien saatossa huomasin, että sekoan täysin jos en saa vedettyä mainitsemaani annosmäärää...Mikään ei ole pahempaa kuin BENTSOHELVETTI..!!!!!

        En halua, että yksikään nuori lähtee samalle tuhoon vievälle tiellä kuin itse lähdin aikoinaan. Tehtyä ei nimittäin saa sitten myöhemmin tekemättömäksi..Itselläni on maksatulehduksia, lääkkeiden RAJUSTA väärinkäytöstä lauennut Skitsofrenia.Paha masennus, paniikkihäiriö epävakaa persoonallisuus jne..

        Olen jatkuvassa valvonnassa. Jos teen pienenkin virheliikkeen, joudun niuvanniemeen saman tien, ja pois pääsyä tuskin on!

        Ennen olin lähes normaali ihminen, vaikkakin aina ollut päässä vikaa, mutta tämä nykyinen tilani johtuu LÄÄKKEISTÄ ja se kestää hautaan asti. Lääkäreiden arvioiden mukaan elinaikaa voi olla 10vuotta, mutta ei enempää johtuen erilaisista maksasairauksista.


        T: entinen mielestään kuolematon, lintu joka lensi jonkun matkaa vapaana taivaalla, mutta nyt kohti helvettiä.Helvetistä helvettiin siis.......

        Hyvä kirjoitus ja erittäin hyvä varoittava esimerkki.

        Nuo bentsot ja muut on semmosia mihin ei kande lähtee. (Tosin jos kuitenkin esim Panacodiin koskee, se parasetamoli kandee erotella pois.) Niitä on paljon turvallisempiakin päihteitä kun ne jotka valkotakkinen setä jakelee.

        8 Panacodia päivässä on melkoinen parasetamoliannostus, että ei ihme jos maksa paukkuu.

        Voimia.


      • tuo erottelukin
        eihajuakaan kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus ja erittäin hyvä varoittava esimerkki.

        Nuo bentsot ja muut on semmosia mihin ei kande lähtee. (Tosin jos kuitenkin esim Panacodiin koskee, se parasetamoli kandee erotella pois.) Niitä on paljon turvallisempiakin päihteitä kun ne jotka valkotakkinen setä jakelee.

        8 Panacodia päivässä on melkoinen parasetamoliannostus, että ei ihme jos maksa paukkuu.

        Voimia.

        oli minullekin..sinänsä olet aivan oikeassa, se parasetamoli on nimittäin juuri se maksalle vaarallinen aine, vaikka kodeiini onkin siinä se itse päihdyttävä aine.Mutta ongelami/juttu onkin just siinä, että kun olet vetänyt noita vuosikaupalla(kuten minä silloin olin)niin eipä tule enää tehtyä mitään vesierotteluja. Aamulla kun heräät niin panacodit, tramalit, tarvittavat bentsot ja tietysti mieliala ja psykoosilääkkeet naamaan vaan heti!ei siinä ehdi ajatella edes mitään erotteluja.

        Itse olen jälkeenpäin ihmetellyt, että miten pysyinkään AINA tuossa 8 pannarissa. Sehän on nimittäin juuri se max annos mitä voi päivässä ottaa, se jäi vissiin jotenkin alitajuntaisesti mieleen ja sitä en koskaan ylittänyt. Bentsoja sitävastoin vetelin kyllä 10 kertaisia annoksia normipäivänä...


      • aapelikondensaattori
        eihajuakaan kirjoitti:

        Onkohan tuo nyt kovin soveliasta ohjeita pistää tänne... Toi vesierottelu on kumminkin aika helposti löydettävissä netistä.

        Mut ei suodatinpussi hajoo teki sillä mitä sillä nyt tekeekään jos käyttää kahvinkeittimen suodatinpussin osaa tai tekee itte semmosen. Eli jos olet keittämässä kahvia ja kahvinkeitin menee rikki, mutta haluat välttämättä jääkahvia, niin ota niin kuumaa vettä kun hanasta tulee ja laita purut veteen. Kun kahvi on sekoittunut valmiiksi, jätä se pöydälle tunniksi pariksi ja ravista vartin välein. Kun olet sitä vartin välein ravistanut tunnin tai pari, laita seos jääkaappiin kunnes sakka laskeutuu pohjalle.

        Puolentoista litran limupullo, juo sisältö, heitä korkki pois. Leikkaa melkein keskeltä poikki, hieman pullon keskiosan yli, mutta jätä siihen suuaukkopuoleen aika reilusti, jotta kaiken nesteen voi kaataa kerralla. Yläosa väärinpäin ja alaosa toimii kuppina, yläosa trattina ja suodatinpussi siihen yläosaan.

        Nyt kun kahvin kaataa siihen suodatinpussiin, voi sen koko kaks kolme kuppii kaataa kerrallaan, siten, että suodatinpussin yläreunan yli ei kuitenkaan mennä. Ja sen voi sit jättää siihen vaa seisoo.

        Tämän jälkeen voit maustaa kahvisi mielesi mukaan. Esim vanilijalla ja jääpaloilla, hieman sokeria joukkoon kitkeryyttä leikkaamaan.

        askarella paskarrella vittu jäbähän on kunnon paskari vittu sul löytyy varmaab liukuri ja boxeri sit vaan losteriin ja dusterilla himaan jos sellanen on , vittu mulla ei ainakaan oon mulla on AUDI A8 ja kyllä lähtee!!!


      • Mitä?
        eihajuakaan kirjoitti:

        Onkohan tuo nyt kovin soveliasta ohjeita pistää tänne... Toi vesierottelu on kumminkin aika helposti löydettävissä netistä.

        Mut ei suodatinpussi hajoo teki sillä mitä sillä nyt tekeekään jos käyttää kahvinkeittimen suodatinpussin osaa tai tekee itte semmosen. Eli jos olet keittämässä kahvia ja kahvinkeitin menee rikki, mutta haluat välttämättä jääkahvia, niin ota niin kuumaa vettä kun hanasta tulee ja laita purut veteen. Kun kahvi on sekoittunut valmiiksi, jätä se pöydälle tunniksi pariksi ja ravista vartin välein. Kun olet sitä vartin välein ravistanut tunnin tai pari, laita seos jääkaappiin kunnes sakka laskeutuu pohjalle.

        Puolentoista litran limupullo, juo sisältö, heitä korkki pois. Leikkaa melkein keskeltä poikki, hieman pullon keskiosan yli, mutta jätä siihen suuaukkopuoleen aika reilusti, jotta kaiken nesteen voi kaataa kerralla. Yläosa väärinpäin ja alaosa toimii kuppina, yläosa trattina ja suodatinpussi siihen yläosaan.

        Nyt kun kahvin kaataa siihen suodatinpussiin, voi sen koko kaks kolme kuppii kaataa kerrallaan, siten, että suodatinpussin yläreunan yli ei kuitenkaan mennä. Ja sen voi sit jättää siihen vaa seisoo.

        Tämän jälkeen voit maustaa kahvisi mielesi mukaan. Esim vanilijalla ja jääpaloilla, hieman sokeria joukkoon kitkeryyttä leikkaamaan.

        Joko oli huono ja lapsellinen eikä ollenkaan hauska "vitsi" tai on lääkkeet ottamatta.


      • Hoitoon.
        aapelikondensaattori kirjoitti:

        askarella paskarrella vittu jäbähän on kunnon paskari vittu sul löytyy varmaab liukuri ja boxeri sit vaan losteriin ja dusterilla himaan jos sellanen on , vittu mulla ei ainakaan oon mulla on AUDI A8 ja kyllä lähtee!!!

        kohti hoitolaa...


      • Anonyymi
        aapelikondensaattori kirjoitti:

        askarella paskarrella vittu jäbähän on kunnon paskari vittu sul löytyy varmaab liukuri ja boxeri sit vaan losteriin ja dusterilla himaan jos sellanen on , vittu mulla ei ainakaan oon mulla on AUDI A8 ja kyllä lähtee!!!

        tuo se vitun rinkula mersus tänne,Pidetään apina vähä lystii.


      • Anonyymi
        eihajuakaan kirjoitti:

        Onkohan tuo nyt kovin soveliasta ohjeita pistää tänne... Toi vesierottelu on kumminkin aika helposti löydettävissä netistä.

        Mut ei suodatinpussi hajoo teki sillä mitä sillä nyt tekeekään jos käyttää kahvinkeittimen suodatinpussin osaa tai tekee itte semmosen. Eli jos olet keittämässä kahvia ja kahvinkeitin menee rikki, mutta haluat välttämättä jääkahvia, niin ota niin kuumaa vettä kun hanasta tulee ja laita purut veteen. Kun kahvi on sekoittunut valmiiksi, jätä se pöydälle tunniksi pariksi ja ravista vartin välein. Kun olet sitä vartin välein ravistanut tunnin tai pari, laita seos jääkaappiin kunnes sakka laskeutuu pohjalle.

        Puolentoista litran limupullo, juo sisältö, heitä korkki pois. Leikkaa melkein keskeltä poikki, hieman pullon keskiosan yli, mutta jätä siihen suuaukkopuoleen aika reilusti, jotta kaiken nesteen voi kaataa kerralla. Yläosa väärinpäin ja alaosa toimii kuppina, yläosa trattina ja suodatinpussi siihen yläosaan.

        Nyt kun kahvin kaataa siihen suodatinpussiin, voi sen koko kaks kolme kuppii kaataa kerrallaan, siten, että suodatinpussin yläreunan yli ei kuitenkaan mennä. Ja sen voi sit jättää siihen vaa seisoo.

        Tämän jälkeen voit maustaa kahvisi mielesi mukaan. Esim vanilijalla ja jääpaloilla, hieman sokeria joukkoon kitkeryyttä leikkaamaan.

        Nice. Taidatte olla insinööri 😁


    • tramalzz

      riippuu tolesta ja kuinka vahvoja nappeja löytyy

      • entinen narkki

        Mutta vastataan nyt kuitenkin itse kysymykseen: Eli jos sulla on vaikka 2mg santtuja (xanor) niin niitä kannattaa murskata kahvin sekaan vaikka about 10. Niin itse tein aina. Depotit eli hitaat on huonoja. Mutta nopeilla x:llä saat kyllä letkeän olon.. Itse buustailin noita santtuja juuri pannareiden ja tramaleiden kanssa ja toimii erittäin hyvin.

        Mutta panacodeja on turha ottaa enempää kuin 2kpl/ 4h koska maksa ei ehdi sulattamaan niitä, eli ne menee täysin hukkaan.. Mutta päivän aikana otin niitä itse myös joku 8.. Siitä enempää en suosittele niitä vetämäänkään..

        Mutta tosiaan vahvat bentsot kuten 2 mg xanorit ja panacodin isoina määrinä, niillä saa kyllä "olot"....


      • oxyman
        entinen narkki kirjoitti:

        Mutta vastataan nyt kuitenkin itse kysymykseen: Eli jos sulla on vaikka 2mg santtuja (xanor) niin niitä kannattaa murskata kahvin sekaan vaikka about 10. Niin itse tein aina. Depotit eli hitaat on huonoja. Mutta nopeilla x:llä saat kyllä letkeän olon.. Itse buustailin noita santtuja juuri pannareiden ja tramaleiden kanssa ja toimii erittäin hyvin.

        Mutta panacodeja on turha ottaa enempää kuin 2kpl/ 4h koska maksa ei ehdi sulattamaan niitä, eli ne menee täysin hukkaan.. Mutta päivän aikana otin niitä itse myös joku 8.. Siitä enempää en suosittele niitä vetämäänkään..

        Mutta tosiaan vahvat bentsot kuten 2 mg xanorit ja panacodin isoina määrinä, niillä saa kyllä "olot"....

        älä kukluta aikaaas, mikäli löytyy 50mg codeja, 3 sellasta ja pannariliuos, jos xanorit on muttereita tai telaketjuja ei muuta ku rouskien.


      • Nimimerkki
        oxyman kirjoitti:

        älä kukluta aikaaas, mikäli löytyy 50mg codeja, 3 sellasta ja pannariliuos, jos xanorit on muttereita tai telaketjuja ei muuta ku rouskien.

        Itselläni on 0.5mg xanoreita depot muodossa 1 tabletti päivässä ja krapulassa menee sit enemmän. Stilnoct on hauska lääke.


    • ilopillerit.

      ota 0.25 xanoreja 10kpl ja tramsuja vähäsen päälle, suosittelen.

    • LYNIN

      Itse olen ollut pitkäaikainenxanorin käyttäjä. (Tosin mulla aloitettiin heti xantuilla 0,25mg 3x päivässä pahan paniikkihäiriön ja ahdistuksen hoitoon.
      Nyt noita ihan säännöllisesti syönyt, kunnes alkoholille tuli täysi stoppi terveydellisistä syistä (itsestään riippumattomista asioista). Lopetin alkoholin juonnin ja KYLLÄ olin kohtuu käyttäjä eli noin 4–6 kertaa kk aikana.
      Nyt alkoholista ollut täysin tipaton reilu 1,5v.
      Mutta kyllä sen jonkun fiiliksen joskus haluaisin sellaiseen viihdekäyttöön.
      Tramalit sain n. reilu vuosi koviin kipuihin, mutta hyvin pienellä annostuksella eli 3 kpl 0,50mg per vuorokausi. Näitä normaalisti käyttäen reilu 6kk ( xantut normaalisti käyttäen), kunnes se alkoholi piti jättää kokonaan pois, niin aloin käyttää tramaleja enemmän koska niistähän sen jonkinlaisen olon sain..
      Nyt vaan sitten pulma kun kaikki halutaan lopettaa tai laskea kaikkia annoksia, mutta ilman xanttuja en pärjää päivääkään ilman.

      Onkohan jostain mahdollista saada noita trameja , kun lääkärit eivät niitä kovin helpolla enää kirrjoita.. Hassua, ettei lekurit ota potilaitaan vakavasti noiden kipujen kanssa vaikka on lekurin allekirjoitukset, psykiatrian lauaunnot, neuron lausunnot, omalekurin lauasunnot kaikista ongelmista niin kukaan ei missaan valita meidan potilaiden hyvinnoista. ne luulevat tietavansa miltla meista tuntuu ja mita me koemme asioiden kanssa!!!

      jos jollain on tietoa trameista niin saa ottaa yhteytta..!!! HETI!!!!

      • tätänykynuorisoo

        No voi voi kun lääkärit ovatkin huomanneet, ettet tarvitse kyseisiä lääkkeitä terveydellisistä syistä, vaan oletkin lääkenarkkari.


      • Anonyymi
        tätänykynuorisoo kirjoitti:

        No voi voi kun lääkärit ovatkin huomanneet, ettet tarvitse kyseisiä lääkkeitä terveydellisistä syistä, vaan oletkin lääkenarkkari.

        tyrkyttävät aina kalliinmpia liirum laarumi nappei.se on kyl totta,tosi potilaat,sairaat ja onnettomuuksien uhrit saa vääntää lekurien kans hoidosta.Kun jengi ruinaa narkkikarkkei.Jos hinkuu on pystyy kyl säätää ihan oikeitakin dooppei ja jollei,ni lue raamattu ja raitistu.💪💪


    • Anonyymi

      Banacodilla ei lähe kun darrapäänsärky. Bentsolääkityksellä oon ollu abot 20v, mutta silti toi x toimii kun välillä oli 2mg rivat. Nyt 1mg depot xanor illalla ja aamulla 0.5mg päivällä. Depotit minusta parhaat. 5-11h ennenkun täys vaikutus. Pien pullo viinaa sanorin päälle ni piristää. Mikään muu ei buustaa kun savut,viina ja bentsot. Vikkelän kanssa poistaa ainakin ylimääräsen jännityksen bentsot ni pystyy liikkumaan ilman huolen häivää missävaan

    • Anonyymi

      Toimii! Itellä 0,5 mg xanoreita ja tänään otin 3 h sitten 2 mg ja katapect pullollisen vastaa 150 mg kodeiinia. Buustaa mustapippurilla kun se sisältää piperiiniä joka estää cyp3a4. T. Jouni 27 vee.

    • Anonyymi

      42 Min sitten join sen siis. Jee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe