Kuinkas moni on siirtänyt ostoksensa paikallisesta K- Marketista, Saimaanharjulta, uuteen S- Markettiin , Palloon? Kummassa on edullisempi ostoskori?
Minä kävin tänään Niivalla ja tutkiskelin hintoja tarkemmin, kyllä se S-Market taitaa olla, jossa tästedes alan
asioimaan päivittäin, kun siitä ohi kuitenkin liikun joka päivä.
Kuinkas te muut?
Kuinkas on?
6
545
Vastaukset
- sulevi s
S-market saa pennoset meiltä, ihan siitä syystä että Niiva viimoiseen asti halusi estää vapaan kilpailun.
- Pallotellaan
Niiva boikottiin! Kaikki palloon ostoksille.
- S-asiakas
S-Marketin asiakas. Siirryin heti, kun avautui puoti. Hieno juttu, ei kyllä ihan ensimmäisenä tule K-Markettia ikävä.
- niivan tuho
niiva on perseestä. Ryöstöhinnoilla vanhoja tuotteita. Sillä lailla kusetetaan juntteja. Halvemmaks tulee ajaa lpr:ään ja käydä pallos, ku jossain hemmetin niivassa.
- vai kilpailua?
Mitä ihmeen kilpailua se muka on ku on S ja K-kaupat?? Kaikki yksityiset pienyrittäjät on tapettu.Laatu huononee kokoajan ja hinnat nousee...Kun mentiin eu:hun piti kilpailun vapautua ja kuitenkin kaksi suurta päättää mitä suomessa syödään.
- Hyvät ja huonot
Mitäs hyviä ja huonoja puolia Pallon ässässä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848