Mahtaisiko löytyä tälläiselle 64-v leskirouvalle mukavaa,tupakoimatonta,rehellistä,naista kunnioittavaa herrasmiestä ystäväksi Helsingin seudulta ( tai miksei kauempaakin ) ?
Olen jäämässä syksyllä eläkkeelle ja muukin kuin koirani seura olisi vaihteeksi kiva.
Vastaa ja lähetä sähköpostiosoitteesi, niin jatketaan tutkailua, olisiko meistä ystäviksi.
Miesystävää
6
624
Vastaukset
- kuiskaaja11
olen vanha poika ja yksin tosin hiukan kaukana ehkä minun osoite on [email protected] ja skype nimi on leo.suuronen5 teeä tällaista olen 60 ensi kuussa
- Kilse
Olen naimisissa oleva 68 v mies harastan erilaista liikuntaa kuntosali lenkeily ym.samalla opettelen koneen
käyttöä tässäValitettavasti en ryhdy suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa- olen sen suhteen tiukka.
Onnea etsintään !
t. kanerse- jj
kanerse kirjoitti:
Valitettavasti en ryhdy suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa- olen sen suhteen tiukka.
Onnea etsintään !
t. kanerseEtkä tupakoitsijan?
>>Hei! täällä olis savuton vapaa 67v erittäin nuorekas sosiaalinen toiet humioon ottava meis.on vain yksi-
>>mutta rttä olenko liian kaukaa kun asun hiukan Oulun alapuolella,mutta laitan sähkö postiosoitteen.
>>[email protected] ihan kiva vaihtaa ajatuksia.!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808