kanerse
Olen rauhallinen,rehellinen, tupakoimaton naisihminen Helsingistä, seuranani vain 2 pientä( tiibetinspanieli ) koiraani. Leski olen ollut jo 26-v. Lapset poislentäneet. Omistan myös 3 ihanaa lastenlasta ( 5-v vanhat kaksospojat ja 2-v pikkuprinsessa ), jotka ovat mummin kullanmuruja. Työtä tein terv.huoltoalalla. Eläkepäivät alkoivat 1.12.2010. Suosikkibändit/artistit: Luciano Pavarotti, Andrea Bocelli, Paul Potts, Jari Sillanpää, Katri-Helena Suosikkileffat: titanic, Sumujen silta Lempikirjat: Runokirjat Vapaa-aikanani: Tapaan lastenlapsia, matkustan ( jos saan hoitajan koirilleni ), ulkoilen tipsuni kanssa Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Tanssii Tähtien kanssa, Idols Kotieläimet: 2 koiraa( tipsu ) En pidä: tupakansavusta, humalaisista ihmisistä Parhaat matkakohteet: Hua Hin, barcelona, Budapest, Praha, Kreikan monet saaret Ruoka & juoma: Pippuripihvi valkosipuliperunat sekä hyvä salaatti punaviinin kera Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: Olen eläkkeellä Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia Messenger: [email protected]
Aloituksia
8
Kommenttia
10
Periikö avioton lapsi isänsä ?
Isyys on todistettu verikokeilla ja isä on maksanut elatusmaksut aikoinaan, mutta ei ole koskaan halunnut nähdä lastaan.9746Olenko velvollinen maksamaan puunistutuksesta ?
Äitini kuoli tammikuussa. Hän oli jo muutamia vuosia sitten lahjoittanut kotitilamme meidän lasten ( 4 kpl ) omistukseen3111Onko totta ?
Äitini kuoli tammikuussa 2011. Perunkirjoitus hänen jälkeensä toimitettiin viime kuussa. Meitä on perillisiä 4 siskosta.4135Tilan arvion teettäminen
Olen siis myymässä osuuttani 1/4 maatilasta, jonka omistan yhdessä siskojeni kanssa. Siskoni eivät ole tyytyväisiä saama3100Suullinen ja kirjallinen sopimus
Onko totta, että suullinen tai sähköpostilla lähetetty sopimus kiinteistökaupasta on yhtä pätevä kuin kirjallinen ? Olin2243Oman osuuden myynti yhteisomistuksessa olevasta tilasta
Omistan yhdessä kolmen sisareni kanssa maatilan omakotitaloineen ja rantatontteineen, peltoa sekä metsää useammassa eri1272Miesystävää
Mahtaisiko löytyä tälläiselle 64-v leskirouvalle mukavaa,tupakoimatonta,rehellistä,naista kunnioittavaa herrasmiestä yst6586Etsitään huvilaa vuokralle Hua Hinistä
Hakusessa siis iso huvila vuokralle Hua Hinistä ajalla 11.11.- 24.11.2010. Meitä on tulossa 3 perhettä: 5 aikuista ja 31263