Mahtaisiko löytyä tälläiselle 64-v leskirouvalle mukavaa,tupakoimatonta,rehellistä,naista kunnioittavaa herrasmiestä ystäväksi Helsingin seudulta ( tai miksei kauempaakin ) ?
Olen jäämässä syksyllä eläkkeelle ja muukin kuin koirani seura olisi vaihteeksi kiva.
Vastaa ja lähetä sähköpostiosoitteesi, niin jatketaan tutkailua, olisiko meistä ystäviksi.
Miesystävää
6
692
Vastaukset
- kuiskaaja11
olen vanha poika ja yksin tosin hiukan kaukana ehkä minun osoite on [email protected] ja skype nimi on leo.suuronen5 teeä tällaista olen 60 ensi kuussa
- Kilse
Olen naimisissa oleva 68 v mies harastan erilaista liikuntaa kuntosali lenkeily ym.samalla opettelen koneen
käyttöä tässäValitettavasti en ryhdy suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa- olen sen suhteen tiukka.
Onnea etsintään !
t. kanerse- jj
kanerse kirjoitti:
Valitettavasti en ryhdy suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa- olen sen suhteen tiukka.
Onnea etsintään !
t. kanerseEtkä tupakoitsijan?
>>Hei! täällä olis savuton vapaa 67v erittäin nuorekas sosiaalinen toiet humioon ottava meis.on vain yksi-
>>mutta rttä olenko liian kaukaa kun asun hiukan Oulun alapuolella,mutta laitan sähkö postiosoitteen.
>>[email protected] ihan kiva vaihtaa ajatuksia.!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5532483Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671406Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 961280
- 1371228
- 1051108
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133984- 48910
- 47851
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780