Mahtaisiko löytyä tälläiselle 64-v leskirouvalle mukavaa,tupakoimatonta,rehellistä,naista kunnioittavaa herrasmiestä ystäväksi Helsingin seudulta ( tai miksei kauempaakin ) ?
Olen jäämässä syksyllä eläkkeelle ja muukin kuin koirani seura olisi vaihteeksi kiva.
Vastaa ja lähetä sähköpostiosoitteesi, niin jatketaan tutkailua, olisiko meistä ystäviksi.
Miesystävää
6
702
Vastaukset 6
- kuiskaaja11
olen vanha poika ja yksin tosin hiukan kaukana ehkä minun osoite on [email protected] ja skype nimi on leo.suuronen5 teeä tällaista olen 60 ensi kuussa
- Kilse
Olen naimisissa oleva 68 v mies harastan erilaista liikuntaa kuntosali lenkeily ym.samalla opettelen koneen
käyttöä tässäValitettavasti en ryhdy suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa- olen sen suhteen tiukka.
Onnea etsintään !
t. kanerse- jj
kanerse kirjoitti:
Valitettavasti en ryhdy suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa- olen sen suhteen tiukka.
Onnea etsintään !
t. kanerseEtkä tupakoitsijan?
>>Hei! täällä olis savuton vapaa 67v erittäin nuorekas sosiaalinen toiet humioon ottava meis.on vain yksi-
>>mutta rttä olenko liian kaukaa kun asun hiukan Oulun alapuolella,mutta laitan sähkö postiosoitteen.
>>[email protected] ihan kiva vaihtaa ajatuksia.!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971667
- 57758
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 43704
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126649- 44541
- 31473
- 29459
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58436Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108432