Yo-pisteet

katjuliini

Eli saitteko rehtoriltanne semmoisen lapun missä oli luettelo jokaisen kirjoittamanne aineen pisteistä? Jos saitte niin miten sen äidinkielen pisteet pitäisi laskea yhteen kun siihen on merkitty molempien kokeiden pisteet erikseen, mutta ei kokonais pistemäärää. Mulla on ekasta kokeesta 18 pistettä ja toisesta 43. . yhteensä pisteitä siis olisi 61 joka riittäisi M arvosanaan. Juttu on kuitenkin niin että arvosanani aineesta on C. En tajua! Auttakaa.

5

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vaan

Kuule, miten olet voinut saada esseekokeesta 43 pistettä kun sellaista pistemäärää siitä kokeesta ei ole mahdollista saada... Pisteitä voi saada ainoastaan viiden pisteen välein, esim. 40, 45, 50 jne.

• katjuliini

Siinä mun piste lapussa lukee äidinkielen kohalla pisteet : -66-6=18 25/12=43
        Pliis selittäkää mitä ihmettä tuo tarkoittaa??

• laudatur96
        katjuliini kirjoitti:

Siinä mun piste lapussa lukee äidinkielen kohalla pisteet : -66-6=18 25/12=43
        Pliis selittäkää mitä ihmettä tuo tarkoittaa??

Osaisikohan oma äidinkielen opettajasi vastata parhaiten? Käy kysymässä!

• katjuliini
        laudatur96 kirjoitti:

Osaisikohan oma äidinkielen opettajasi vastata parhaiten? Käy kysymässä!

Jos se olisi vaihtoehto niin tuskin olisin tänne tullut kyselemään. Mutta kiitos kun yrititte auttaa.. Täytyy kai tyytä tietämättömyyteen.

• Jorma Jortikka
        katjuliini kirjoitti:

Jos se olisi vaihtoehto niin tuskin olisin tänne tullut kyselemään. Mutta kiitos kun yrititte auttaa.. Täytyy kai tyytä tietämättömyyteen.

tuo 43 (18 25) tarkoittaa esseestä ja tekstitaidosta saatua yhteispistemäärää. Et siis ole saanut esseestä 43 vaan 25 pistettä. Arvosanasi on siis täysin oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe