DNA nettikaista toimii mainiosti

trntr

Täällä enimmäkseen motkotetaan DNA:n mokkuloista ja liittymistä, mutta minulla kyllä on toiminut aika hyvin. Katkoksia tai häiriöitä tosin on hiukan liian usein (kuusi kertaa puolessatoista vuodessa). Nopeus on yleensä tapissa tällä 384 kbit liittymällä. Useimmiten se on noin 40 kB/s eli 320 kbit/s hyötykuormaa TCP-yhteydellä, jonka hyötysuhde on useimmiten noin 0.7. Mittauksen olen tehnyt viidentoista minuutin välein parin vuorokauden ajan.

3

592

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dna sucks!

Sulla on ollut tuuria. DNA:n kanssa ongelmia syntyykin laskutuksen kanssa, joka firmassa "ihanasti" sekaisin. Vaikka itse ovat myöntäneet virheensä, niin eipä vaan asia korjaannu. Nykyisen operaattorin, eikä muidenkaan kanssa ole ollut moisia ongelmia. DNA NEVER!

• jhgfdfgh

Täällä ei ole juuri 3 G:tä näkynyt kahteen päivään. Pöljät ei ymmärrä, että jos itsellä toimii, niin naapurilla ei välttämättä. Tästäkin on 1.5 km keskustaan eikä oikein kenttä riitä -raja menee tässä. Jollakin toimii jollakin ei. Mokkulat pitäisi kieltää lailla, tai ei saada sitä laajakaistaa kaikille niinkuin haaveillaan. Mitäs luulet, että miksi pitää tehdä kahden vuoden sopimus? Olisi muuten palautusprosentti melko häijy. Vielä yli vuosi kärsittävänä.

• kohta exdna

Mulla on 1 Mt mokkula, miltäs kuulostaa:

83,8 Mbps / 65,1 Mbps / 87,6 Mbps / 97,5 Mbps kun ihan oikeassa maailmassa nopeuksien tulisi olla 5-10 kertaa nopeampia!

Älä sorru tekniikkaan, joka ei vielä toimi edes PK-seudulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      297
      1223
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      308
      1166
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      958
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      914
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      879
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      742
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      13
      594
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      588
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      577
    Aihe