Täällä enimmäkseen motkotetaan DNA:n mokkuloista ja liittymistä, mutta minulla kyllä on toiminut aika hyvin. Katkoksia tai häiriöitä tosin on hiukan liian usein (kuusi kertaa puolessatoista vuodessa). Nopeus on yleensä tapissa tällä 384 kbit liittymällä. Useimmiten se on noin 40 kB/s eli 320 kbit/s hyötykuormaa TCP-yhteydellä, jonka hyötysuhde on useimmiten noin 0.7. Mittauksen olen tehnyt viidentoista minuutin välein parin vuorokauden ajan.
DNA nettikaista toimii mainiosti
3
529
Vastaukset
- dna sucks!
Sulla on ollut tuuria. DNA:n kanssa ongelmia syntyykin laskutuksen kanssa, joka firmassa "ihanasti" sekaisin. Vaikka itse ovat myöntäneet virheensä, niin eipä vaan asia korjaannu. Nykyisen operaattorin, eikä muidenkaan kanssa ole ollut moisia ongelmia. DNA NEVER!
- jhgfdfgh
Täällä ei ole juuri 3 G:tä näkynyt kahteen päivään. Pöljät ei ymmärrä, että jos itsellä toimii, niin naapurilla ei välttämättä. Tästäkin on 1.5 km keskustaan eikä oikein kenttä riitä -raja menee tässä. Jollakin toimii jollakin ei. Mokkulat pitäisi kieltää lailla, tai ei saada sitä laajakaistaa kaikille niinkuin haaveillaan. Mitäs luulet, että miksi pitää tehdä kahden vuoden sopimus? Olisi muuten palautusprosentti melko häijy. Vielä yli vuosi kärsittävänä.
- kohta exdna
Mulla on 1 Mt mokkula, miltäs kuulostaa:
83,8 Mbps / 65,1 Mbps / 87,6 Mbps / 97,5 Mbps kun ihan oikeassa maailmassa nopeuksien tulisi olla 5-10 kertaa nopeampia!
Älä sorru tekniikkaan, joka ei vielä toimi edes PK-seudulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873796
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m881732Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281462- 1651342
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231118Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921047- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk125994Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell164837