Eli mulla on EAGLE Cuda 168 merkkinen kaiku. Nyt on sellainen ongelma että anturi on lähtenyt tekemään hieman tarkempaa luotausta pohjaan, ja epäilen ettei anturi enää palaa tuolta reissulta. Eli onko jossain tai jollain myytävänä pelkkä anturi?
Kaiun anturi
19
3581
Vastaukset
- itse kerran uusinut
Maritimista pitäisi löytyä. Ovat nykyään Eaglen maahantuojia.
Toki voi yrittää metsästää jostakin nettikaupastakin.- Hemmo Issakainen
Maritimestä, hinta on 20€ halvempi kuin koko kaiku. Elämä on, vai miten se meni
- osta uusi kaiku
Hemmo Issakainen kirjoitti:
Maritimestä, hinta on 20€ halvempi kuin koko kaiku. Elämä on, vai miten se meni
Noilla hinnoilla kannattaa ostaa uusi samanlainen kaiku. Onpahan varaosana tulevaisuuteen.
- Turpaan ja onnea
Kaiun anturin saat halvimmalla samasta paikasta mistä kaiunkin varastit. Et sitten huomannut, että anturisarjaan kuuluu myös nopeusanturin pyörä ja lämpötila-anturi. Mitenkäs ne nyt eivät lähteneet kävelemään? Eihän sitä tietysti aina kaikkea pimeässä huomaa. Ota lamppu mukaan kun haet kaiun anturin, saat muutkin samantien halvalla.
Muille kirjoittajille, on vähän niinkuin semmoinen sääntö, ettei tuollaisiin kysymyksiin vastata. Jos mies kerran ostanut,tietää tavaran nimen ja tyyppimerkin ja osaa kysyä sitä netistä niin osaa hän sellaisen samasta kaupasta hakeakin. Idea on siinä, että liikkeessä pelkän anturin ostajaa katsotaan nokanvartta pitkin, yksityisissä kaupoissa asiaa ei tule niin tarkasti mietittyä. Jos joku nyt hänelle anturin myy, niin kysyköön kuittia tai kaiun merkitsemisestä veneen vakuutuskirjaan.- dghgh
AAMEN :D
- Hemmo Issakainen
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa. Mutta tässä tapauksessa anturi jäi kevät jäihin, kova oli kiire päästä mökille. Tosin sillä reissulla vielä jäät veivät voiton ja anturin.
- onnekkaasti turpaan
sääntö ja sääntö, just tuollaisia juntteja täällä kaivataankin. Itsekkin etsin Eagle Fishmark 320 malliin sopivaa anturia ja kyse ei ole siitä että varastin kaiun ja anturi jäi köliin kiinni vaan siitä että löysin ping pongin ale korista 5eurolla moisen vempaimen jossa ei anturia ollut, nooh pähkäilin hetken että 5euroa ei kovin kummoinen hinta ole vaikka kävisi niin etten anturia löydä tai tulisi turhan kalliiksi ostaa erikseen ja ping pongista pelkkiä antureita ET SAA.
Eli turpaan ja onnea vaan.
ps: ja 5euron kuitti ko. kapineesta löytyy :) - Apina mutta en minä
gaspäär kirjoitti:
Aika rohkeaa alkaa ketään rosvoksi haukkumaan jos ei varmasti tiedä.
Aika rohkeaa vastata puolen vuoden päästä.
- venevaari
Minulla on vapaana käyttämätön Lowrancen HST-WSBL peräpeilianturi asennustelineineen. Kaapeli on nipussa, mutta oletan sen olevan noin 5-6 m ja päässä on Lowrancen 7-napainen harmaa-musta liitin sinisellä bajonettirenkaalla. Hinta 50.
Taitaa olla arvokkaampi kuin sinun koko kaikusi!- tjf
Ei sattuisi vielä olemaan anturia?
- erittän tyytyväinen
Mulla toimii aina langattomasti.Hommaa itekkii sellane. Aatteles et nytkin se näyttää koko ajan mitä siellä pohjassa liikkuu.Mitä useampi sitä parempi ,kattaa melkein jo puolet koko SuomenLahdasta
- lohikala83
juu elikkäs tarviisin humminbird 100sx:ään anturin oisko kellään?? ittellä vanha anturi pelaa silloin tällöin kun vene paikoillaan???huomasin että anturi oli halki päältä ...paikkasin mutta hajonnut kai jos vettä päässyt??
- Joo...
Liikkeitä on monenlaisia, joissakin ikävä kyllä katsotaan asiakasta nenänvartta pitkin, toisista saa palvelua ja jopa varaosia...
Mitenkähän tuo "Turpaan ja onnea" suhtautuisi asiakkaaseen joka haluaa ostaa pelkän veneen ilman moottoria?? Varmasti aivan samalla tavalla kuin kaikuluotaimen anturin kyselijälle kävi...
Mikä tuon anturin hinta on Maritimissä? http://www.merikartat.fi/airmar-perapeilianturi-p-11022.html
Tuosta pitäisi löytyy. Lowrance - Simrad -Navico konsernin sarjaan sopii. Tarkista vielä, että on 7 pinninen liitin.- rehellinenniga
eipä kuule löytyny yhtään lowranceen sopivaa,oletko huijari mainosmies?
- tepa7000
rehellinenniga kirjoitti:
eipä kuule löytyny yhtään lowranceen sopivaa,oletko huijari mainosmies?
mulla on uusi anturi jos joku tarvii lowrance plotterista on paketissa ja teline messiin 50e muutamia löytyy vielä
- jormais
tepa7000 kirjoitti:
mulla on uusi anturi jos joku tarvii lowrance plotterista on paketissa ja teline messiin 50e muutamia löytyy vielä
Minä tarvitsisin anturia, ilmeisesti HST-WSU, mulla on veneessä yksi kiinteästi ja toinen imukupillinen on batterybackissä, nyt tarvitsisi kolmannen, jonka voisi laittaa sähkömoottoriin kiinni, kun lähtee savolaismallisella naaraamaan.
jorma kuivila
0407459109
- tsaa daa
Meillä kanssa hajos veneestä kaijun anturi, pistin johdon kylmästi poikki ja otin paljon paljon vanhemman kaijun anturin katkaisin siitäkin johdon ja laitoin sokerinpalalla johdot yhteen ja avot taaas toimiii. Ainoa ominaisuus jonka menetin oli veden lämpötilan näyttö tässä vanhemmassa anturissa kun ei ole lämpömittaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180