Marsa Alam / Dar el Madina Resort

eeviko

Onko kenelläkään kokemusta Dar el Madina Resort-hotellista Egyptin Marsa Alamista? Tai suositella joku hyvä hotelli 2 aikuiselle ja 5&17 vuotiaille? Kaikki vinkit vastaanotetaan :-) Kiitos!

15

2803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekakerta Egyptissä

      Itseäkin kiinnostaisi kokemukset kyseisestä hotellista, viereisestä vesipuistosta, snorklauksesta ja Marsa Alamista ylipäänsä. Matka varattu helmikuun puoliväliin.

      • Saako muuten paikanpäältä ostettua snorklaussettejä kohtuuhintaan? Jos ei, niin mistäköhän vois käydä etsimässä pääkaupunkiseudulla? Budget Sportissa oli vielä alkukesästä settejä, mutta eilen kun kävin, niin eipä ollut enää (Espoossa). Pitäis löytää aikuisille ja 6-7 vuotiaalle sopivat.


      • On kyllä
        Reactor kirjoitti:

        Saako muuten paikanpäältä ostettua snorklaussettejä kohtuuhintaan? Jos ei, niin mistäköhän vois käydä etsimässä pääkaupunkiseudulla? Budget Sportissa oli vielä alkukesästä settejä, mutta eilen kun kävin, niin eipä ollut enää (Espoossa). Pitäis löytää aikuisille ja 6-7 vuotiaalle sopivat.

        Olen itse kysellyt samaa asiaa aikaisemmin ja kyllä niitä settejä on kuulemma Egyptissä myynnissä useissa paikoissa, huomattavasti huokeammalla hinnalla kuin Suomessa. Itse en missään tapauksessa lähtisi vuokraamaan snorkkelia kuten joku ehdotti, yh


      • 6x Egyptissä käynyt
        On kyllä kirjoitti:

        Olen itse kysellyt samaa asiaa aikaisemmin ja kyllä niitä settejä on kuulemma Egyptissä myynnissä useissa paikoissa, huomattavasti huokeammalla hinnalla kuin Suomessa. Itse en missään tapauksessa lähtisi vuokraamaan snorkkelia kuten joku ehdotti, yh

        Snorklaussettejä löytyy Egyptissä sekä hotellin omista myymälöistä, että lähes kaikista kaupoista. Muistakaa tinkiä ostoksia tehdessänne ellette mene ns. kiinteähintaisiin kauppoihin, joissa hinnat ovat hintalapuissa näkyvissä. Snorkkeleiden lisäksi kannattaa ostaa myös uimatossut niin ei tule rikottua jalkapohjia meressä kävellessä.


    • XD

      Eiköhän ensimmäiset ole jo kotiutuneet näiltä reissuilta. Olisi kiva kuulla mielipiteitä hotellista ja vesipuistosta. Toinen vaihtoehto olisi Akassia. Kommentteja sieltäkin, please.

      • Marsa_alam

        on iso, altaita useita, kaksi lämmitettyä, 32 astetta sekä vesipuisto. Tekemistä altaissa siis riittää. Pyyhekortilla allas-/rantapyyhkeet voi vaihtaa niin usein kuin haluaa. Oma ranta, laitureilta voi snorklata tuulen salliessa, muuten on kuljetus eri rannalle. Rantalentistä, vesijumppaa, tenniskentät, jousiammuntaa, pingistä, kuntosali, wellness center. Ei juurikaan suomalaisia, muutenkin tilavaa ja rauhallista. Ruokatarjonta vaihtelevaa, teemailtoja päivällisillä, kansainvälinen viihdyttäjäryhmä järjestää esityksiä.


      • MT01
        Marsa_alam kirjoitti:

        on iso, altaita useita, kaksi lämmitettyä, 32 astetta sekä vesipuisto. Tekemistä altaissa siis riittää. Pyyhekortilla allas-/rantapyyhkeet voi vaihtaa niin usein kuin haluaa. Oma ranta, laitureilta voi snorklata tuulen salliessa, muuten on kuljetus eri rannalle. Rantalentistä, vesijumppaa, tenniskentät, jousiammuntaa, pingistä, kuntosali, wellness center. Ei juurikaan suomalaisia, muutenkin tilavaa ja rauhallista. Ruokatarjonta vaihtelevaa, teemailtoja päivällisillä, kansainvälinen viihdyttäjäryhmä järjestää esityksiä.

        Komppaan edellistä täysin, hieno paikka! http://kontto.kuvat.fi/kuvat/Marsa Alam Akassia resort/


      • öh

    • 15+19
      • eeviko

        Hotelli sijaitsee kyllä Punaisen meren rannalla :-) Ja onneksi meidän 17-vuotiaamme elää pelkällä löhöilyllä ja jaksaa sählätä pikkusiskonsa kanssa uima-altaissa....
        Eiköhän tuosta mukava reissu tule. Kokemuksia kyllä mielellään ottaisi vastaan ko. hotellissa olleilta!


      • nimim kokemusta on
        eeviko kirjoitti:

        Hotelli sijaitsee kyllä Punaisen meren rannalla :-) Ja onneksi meidän 17-vuotiaamme elää pelkällä löhöilyllä ja jaksaa sählätä pikkusiskonsa kanssa uima-altaissa....
        Eiköhän tuosta mukava reissu tule. Kokemuksia kyllä mielellään ottaisi vastaan ko. hotellissa olleilta!

        respasta limusiinipalvelusta auto (40e) ja käykää El Quesirissa ostoksilla. Varatakaa aikaa Quesiriin reilusti 2-3h ainakin, ehitte shoppailla kunnolla ja ostakaa kaikki sieltä.
        Parempi ja halvempi kuin Finnmatkojen oma retki. Hotellilla kaupoissa ihan törkeen kallista ja varokaa yliystävällisiä vedättäjia. Aistit avoimena ja nauttikaa lämmöstä, rauhallisesta vesipuistosta, kauniista merestä ja valmiista kattauksista.


      • 15+19
        eeviko kirjoitti:

        Hotelli sijaitsee kyllä Punaisen meren rannalla :-) Ja onneksi meidän 17-vuotiaamme elää pelkällä löhöilyllä ja jaksaa sählätä pikkusiskonsa kanssa uima-altaissa....
        Eiköhän tuosta mukava reissu tule. Kokemuksia kyllä mielellään ottaisi vastaan ko. hotellissa olleilta!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9369004


      • Piparit
        eeviko kirjoitti:

        Hotelli sijaitsee kyllä Punaisen meren rannalla :-) Ja onneksi meidän 17-vuotiaamme elää pelkällä löhöilyllä ja jaksaa sählätä pikkusiskonsa kanssa uima-altaissa....
        Eiköhän tuosta mukava reissu tule. Kokemuksia kyllä mielellään ottaisi vastaan ko. hotellissa olleilta!

        Olemme myös menossa Akassia Hotelliin Quiseriin helmikuun puolivälissä, vanhemmat ja 15-v tytär, odotamme lomalta aurinkoa, lepoa, vesipuistossa oleilua ja mahdollisesti snorklailua ja muuta "kevyttä liikuntaa" sekä hyvää ruokaa - toivomme että tämä toteutuu.
        Jos siellä vielä iltaisin on jonkunlaista viihdeohjelmaa niin luulen että se riittää meille´. Ko hotellista on tosiaan ollut aika vähän kommentteja, mutta tähän asti ainakin kaikki vielä positiivisia.
        Yritän muistaa laittaa reissun jälkeen omat kommentit tänne.


    • Zakhariaz
    • Nebu1

      Juuri viikko oltiin ao.paikassa. Loistava paikka. Allasalue ehkä pieni, mutta ruoka, juomat ja kaikki palvelu aivan superb. Olimme siellä viikon jo vuonna 2010 ja tykkäsimme paikasta ja nyt he olivat vielä laittaneet palvelun sekä kaiken muun vieläkin paremmaksi.

      Hotelli siisti ja asiakkaat pääosin saksalaisia , italialaisia, ranskalaisia ym, mutta ei venäläisiä.

      Iso ranta käytössä ja sukelluskoulu ym. varausteet saa helposti käyttöönä. Snorklausvälineitä myytiin edullisesti hotellin kaupoissa.
      Ohjelmaa päivällä : vesijumppaa, jousiammuntaa, snorklausta ja illalla muuta ohjelmaa. Ruoka, juomat ja palvelu loistavaa. Hygieniataso korkealla. Paljon henkilökuntaa siivoamassa yleisiä tiloja ja huonesiivous hyvää samoin.

      Todennäköisesti ensi vuonna uudelleen !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe