Mutta yhteiskunta pakottaa. Vanhemmat sanoo, että pakko ne on jäjestää.
Kun aloitin lukion tähtäimessä oli kirjoittaa kuusi ainetta. Pärjäsin hyvin koulussa ja olin innostunut.
Abivuosi meni kuitenkin penkin alle. Sairastuin vakavasti psyykkisesti. Masennusta, syömishäiriötä, itsetuhoisuutta... En pystynyt käymään koulussa ja vietin monta kuukautta sairaalassa.
Pääsin kuitenkin kirjoituksiin. Kuusi ainetta tipahti pakolliseen neljään. Kaikki menivät läpi, mutta huonoin tuloksin. Olisin halunnut niin paljon parempia...
Nyt on siis tilanne että se lakki tulee juuri ja juuri. Tasan 75 kurssia kasassa ja kirjoitukset läpi. Ongelma on, että en halua mitään kauheita juhlia, missä minä olen keskipisteenä! Mitä minä sanon, kun viiden ällän sukulaiseni kyselevät tuloksiani? Entä tulevaisuudensuunnitelmiani?
En halua paljastaa kuinka sairas olen vieläkin. Kukaan ei tiedä paitsi oma perheeni.
En ole todellakaan ansainnut lakkia.
En halua yo-juhlia!
3
622
Vastaukset 3
- ^`
ei pakota ketään juhlimaan, ei sinuakaan. Etenkin jos luku 90 on synt.vuotesi, olet täysi-ikäinen.
Jaksamisia- tarvita kutsuja
juhlia EI TARVITSE järjestää, mutta lakkisi olet ansainnut - ihan siinä kun muutkin.
Tuttavan poika ei juhlinut tai mennyt lakkijaisiin - sai todistuksen koulun kansliasta postitettuna
Ei halua olla juhlittava - juhlii kyllä muuten mielellään ja on ihan normaali nuorimies, ei vaan tykää itseensä kohdistuvasta hössötyksestä.
SUVULLE ilmoitettiin vietämme valmistujaa OMAN PERHEEN KESKEN ja piste. Muille kysyjille ilmoitettiin, ettenne järjestä kutsuja.
Ei mitään ongelmia ollut
- tsemppiä!
Olet sen ansainnut todelalkin, ainahan voit mennä korottamaan arvosanojasi myöhemmin kun jaksat,meillä on ollut vähän sama tilanne tyttärellämme, mutta ensi keväänä olisi tarkoitus pitää juhlat jos kaikki menee hyvin. Sukulaisille ei tarvitse todistusta näyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711114
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12949En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 67606
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23604- 133596
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35509- 29505
- 72486
- 18484
- 40457
- 24439