Takaluukku

Sorkkarauta

Ei aukea Borassa.Sisäpuolella ei näy kahvaa mistä sen sais auki.Miten aukasen ja missäköhän vika.

5

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uuno kaksi kertaa

Jos sulla on sinne paksiin näköyhteys niin ei pitäisi olla ongelma. Eihän siellä kahvaa olekkaan mutta voit jollain rautalangalla sorkkia sen lukituksen auki.

• ???

Kenties takaluukun sähköjohdot ovat poikki..? Se on näissä tyyppivika. Itse korjautin omani pari viikkoa sitten. Minulla tosin itse luukku aukesi, mutta lukkosylinteri ei toiminut eivätkä rekkarivalot palaneet. Uusi johtosarja maksoi 72 €, uusivat samalla takaluukun lukon sähkömoottorin (parisen kymppiä), ja reilu tunti töitä, niin parin sadan pintaan oli lasku.

• samoja ongelmia

Eiks luukku avaudu edes avaimella? Vaatii pikkuisen kääntövoimaa, ei tietenkään liikaa.

• bora 00

takaluukun pitäisi aueta vastapäivään kiertämällä,vaikka sähköä ei olisikaan.auton ohjekirjassa sanotaan,miten toimitaan jos sähköä ei ole ja luukku täytyy saada auki,näin minun borassa.minulta menivät myös nuo johdot poikki autosta,tinasin ne itse kiinni uudestaan,on siellä taas yksi poikki,kun takaluukun sisävalo ei pala.

• vw paavo
        bora 00 kirjoitti:

takaluukun pitäisi aueta vastapäivään kiertämällä,vaikka sähköä ei olisikaan.auton ohjekirjassa sanotaan,miten toimitaan jos sähköä ei ole ja luukku täytyy saada auki,näin minun borassa.minulta menivät myös nuo johdot poikki autosta,tinasin ne itse kiinni uudestaan,on siellä taas yksi poikki,kun takaluukun sisävalo ei pala.

no jos ei aukee muuten niin mönkii takapenkkien luota paksiin ja irrottaa sen luukun pahvin " monella ruuvilla kiinni" sit siitä pääsee lukkoon käsiksi ja auki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      175
      7284
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      80
      3089
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      2245
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      67
      1435
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      368
      1379
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1313
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      19
      1259
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1051
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1010
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1008
    Aihe