Haluaisin kysyä welhon käyttäjiltä mitkä ovat heidän modeemin Downstream/Upstream taajuudet? haluaisin tietää koska itellä on vähän väliä hitaat nopeudet. Itsellä on welho 20/1 nopeus ja (Downstream Frequency 458000000MHz/ Upstream Frequency 48000000 MHz)
postatkaa omat asetukset se auttaisi paljon ja kiitos etukäteen
Welho Netti Taajuudet?
Chimban
3
900
Vastaukset 3
- Welhoilija
458000000 MHz tarkoittaa 4,5 terahertsiä joka on jo ihan järjetön luku, tuommonen säteily on jo vaarallista!
No tosissaan oletkohan ymmärtänyt mitään kohtaa oikein vai ajattelitko sitten tekemisen puutteessa vähän trollata? Ihan pikkasen vaan? Heh?
Ei noilla taajuuksilla ja kokemillasi nopeuksilla ole tässä mitään tekemistä keskenään. - Reuno Lotjönen
80= terawattia/h
UP= 170 litraa/min- Kyösti Kilovatti
minun internettiliittymälläni saa 23 petahertsiä downstream, ja dataa lähtee kuin lohi konsanaan vastavirtaan elikä upstream 49 kuutiometrin nopeudella per sekuntti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509