Kertokaa minulle jotain Seat Leon - mallista. Siis uusimmasta. Sen laadusta, vioista, mukavuuksista, epämukavuuksista. Ruostuuko ym. Onko alustavikoja tai muuta? Kaikki vaan, pyydän.
Leon Siitti
Izfox
1
445
Vastaukset
- .........
moottori kyseessä? Oli moottori mikä tahansa niin ruostetta ei ainakaan esiinny Leonissa. Perus Leon ei ainakaan ole epämukava, mutta joku voi pitää FR malleja epämukavana, tosin itse en kuulu siihen joukkoon. Paras tapa selvittää mukavuus on että käyt koeajamassa Leonin ja katsot mitä itse tykkäät siitä. Itse en osaa laadusta ja vioista sanoa mitään kun en ole koskaan omistanut moista, koeajanut kyllä olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-125666Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825299- 1253334
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin883253- 1181044
- 561020
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.130952- 43736
- 37735
- 23679