Marsun simmut rähmii..:(

Jessuuh

moi! voisko joku kiltti auttaa..kun mun marsun (kesäkuussa 2 vee) silmistä oli eilen jo kolmatta päivää tullut valkoista nestettä..luulen että sen silmät rähmii. meillä on kaksi marsua, mutta toisen silmät ei vuoda. ja aina kun sen silmät on vuotanut, se on tapahtunu ulkona..vanhemmat ei suostu viemään eläinlääkäriin!!! kertokaa, onko tää vakavaa..pliis. vastatkaa vaik sähköpostii, en käy tääl hirvee usein. kiitti!

13

4721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henna

      No laittaisit ees sen osoitteen! Eläinlääkäriltä saa vaikka soittamalla reseptin silmätippoihin. Sinuna antaisin marsut pois jos niiden sairastuessa niitä ei saa viedä lääkäriin! Anna sellaiselle joka vie...Ja anna vanhemmilles turpiin :D

    • Irina

      Mä luulen että marsullasi on joku heinä tai ruoho allergia... Pyydä puhelimitse ohjeet silmienhoitoon tai luovu marsustasi!

    • TessuOnMeiDänMarsu

      Meidänkin marun silmät rähmii pikkuseniihanpikkusen edestä... Ja vanhemmat ei suostu viemään mihinkään... :-( ;-( Sillä vuotaa nenäkin välillä....:-(

    • hsdi

      sillä on silmä tulhdus mene lukemaan lisää ooglen kautta kirjota siihen miksi marsunn silmät rähmii

    • haisulis

      sillä on silmätulehdus kehottaisin viemää sen lääkäriin etteise kerkeis enenpää pahentuu

    • essi ja marsu

      munki marsun silmistä alko tulla kans valkosta nestettä aina ku se pesi itteään..........mun marsu on puolenvuoden ikäne. mä poistin iha varanvuoks heinät häkistä,ja annan sille ruokakuppii heinii vähäse......oon kans iha avuton,mut kannattaa koittaa pestä häkki,ja poistaa heinät,ja jättää pelkästää sanomalehti sinne.ja mun äiti sano,et niit marsun silmii pitäs pumpulilla tuputella varovasti keitetyllä ja jäähdytetyllä vedellä. kantsii koittaa. Essi 10 v. d:

      • -veine

        Pesun yhteydessä marsujen silmistä tulee valkoista "pesunestettä", se kuuluu asiaan silloin eikä siis ole vaarallista.
        Marsuilla pitäisi olla heinää jatkuvasti ja paljon tarjolla, sitä ei saa rajoittaa.


      • TunnenkohanSut

        Eikä, mun tutulla on marsu, sen nimi on Essi ja se oli samana vuonna kymmenen :D


    • Aurora47

      Valkonen neste on ihan nirmaalia jos tulee marsulla silmistä. Se liittyy silmien puhtaana pitoon. Mutta rähmiminen ei ole mitään vakavaa onneksi :) Munki marsulla on rähmää vähän väliä aina silmissä ja en tiiä mitä tehä :/ Mutta muuten ihan normaalia :3

    • Anonyymi

      Meidän kanssa marsun silmä rähmii mutta se johtuu varmaan siitä että se on tykännyt sitä peseytyesään

    • Anonyymi

      se on normaalia? Marsujen silmistä kuuluu tulla valkoista nestettä kun ne putsaa tai ihan muuten vaan

      • Anonyymi

        Marsujen silmistä ei todellakaan kuulu tulla valkoista nestettä muuten vaan. Se on normaalia vain pesun yhteydessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe