~ ♥♥ ~
Sinun katseesi sen kertoi
vailla sanoja kosketus
Hetkessä olimme yhtä
kaksi tuntematonta
yhtä kuin aina...
Ihmeellistä
tuntemattomat toisilleen
Nyt matkalla mahdottomaan
vaiko sittenkin...
~ ♥♥ ~
http://www.youtube.com/watch?v=XPoeg0CsKuI
~ Yammy Yammy ~
8
303
Vastaukset
Send "Sara Perche Ti Amo"
Che confusione Mikä sotku
sara perche ti amo se, koska minä rakastan sinua
e un'emozione ja tunteet
che cresce piano piano kasvaa hitaasti
stringimi forte e stammi piu vicino Pidä minua tiukasti ja sulje stammi
se ci sto bene jos olen hyvä
sara perche ti amo. se on koska rakastan sinua.
Io canto al ritmo del dolce tuo respiro Laulan rytmiä hengitys makea
e primavera ja kevään
sara perche ti amo. se on koska rakastan sinua.
Cade una stella Tähti putoaa
ma dimmi dove siamo mutta kerro minulle, missä olemme
che te ne frega että välität
sara perche ti amo. se on koska rakastan sinua.
E vola vola si sa Se lentää lentää tietää
sempre piu in alto si va Korkeammalle mennään
e vola vola con me ja lentää lentää minua
il mondo e matto perche maailma ja hulluna, koska
e se l'amore non c'e ja jos rakkaus on
basta una sola canzone vain yksi kappale
per far cunfusione ja cunfusione
fuori e dentro di te. ulkoa ja sisältä.
E vola vola si va Ja se lentää lentää
sempre piu in alto si va ... Korkeammalle mennään ...
Ma dopo tutto Mutta sen jälkeen kaikki
che cosa c'e di strano Mitä outoa
e una canzone ja laulu
sara perche ti amo se, koska minä rakastan sinua
se cade il mondo jos maailma kuuluu
allora ci spostiamo sitten siirrymme
se cade il mondo jos maailma kuuluu
sara perche ti amo. se on koska rakastan sinua.
Stringimi forte e stammi piu vicino Pidä vahva ja seistä lähimmän
e cosi bello che non mi casa c'e di strano ja niin kaunista, että talo ei ole epätavallista
matto per matto hullu hullu
almenco noi ci amiamo. almenco rakastamme.
E vola vola si sa Se lentää lentää tietää
sempre piu in alto si va ... Korkeammalle mennään ...
E vola vola si va Ja se lentää lentää
sara perche ti amo se, koska minä rakastan sinua
e vola vola con me e stammi piu vicino ja lentää lentää minun kanssani ja he lähimpään
e se l'amore non c'e ja jos rakkaus on
ma dimmi dove siamo mutta kerro minulle, missä olemme
che confusione mikä sotku
sara perche ti amo. se on koska rakastan sinua.- amo sogno
è mir : )
toiveita joita odottaa täyttyvän
kutinaa jonka aistii mutta ei voi raapia
katseita jotka kohtaa mutta epäröi
erkuutta joka kihelmöi iholla
kosketuksia jotka tavoittaa
olla lähellä
pyrkiä vieläkin lähemmäksi
mutta kun hän on poissa
kaukana
kaikki on tyhjää
ja merkityksetöntä...
Kaipuussa elää rakkaus
jälleen näkemisessä ilo
ja toiveessa tulevaisuus...
"Yammy Yammy"
***
Kiitos palautteesta ! :))
Kivaa päivää !
Terkuin (*J*)
- Armiliini
Mitä sinulle oikein on tapahtunut luin pitkästä aikaa runojasi ja jotenkin olet muuttunut..
aika sekopäistä touhua:(- tuntematon yössä
kielillä ja kieltä, jota en ymmärrä ... joskus on hyvä olla vähän sekoboltsi, sillälailla kivasti, että muut
eivät ymmärrä ... tuntematon yössä kirjoitti:
kielillä ja kieltä, jota en ymmärrä ... joskus on hyvä olla vähän sekoboltsi, sillälailla kivasti, että muut
eivät ymmärrä ...Näin se just menee... älykkäät ymmärtää mutta
hölmömmät ei ymmärrä mistään mitään...
Kiitos sinulle palautteestasi ja kivaa päivää sinulle ! :))
Terkuin (*J*)Minulle kuuluu ihan hyvää ja ihan kivoja
viikonloppuja viettänyt itseäni paremmassa seurassa... :)) Nam
Kyllä "kaupungilla ja maallakin" on mukavaa... :))
Terkuin (*J*)
http://www.youtube.com/watch?v=LPxb80GZptk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
