~ Yammy Yammy ~

~ ♥♥ ~

Sinun katseesi sen kertoi
vailla sanoja kosketus

Hetkessä olimme yhtä
kaksi tuntematonta

yhtä kuin aina...

Ihmeellistä
tuntemattomat toisilleen

Nyt matkalla mahdottomaan
vaiko sittenkin...

~ ♥♥ ~

http://www.youtube.com/watch?v=XPoeg0CsKuI

8

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Send "Sara Perche Ti Amo"


      Che confusione Mikä sotku
      sara perche ti amo se, koska minä rakastan sinua
      e un'emozione ja tunteet
      che cresce piano piano kasvaa hitaasti
      stringimi forte e stammi piu vicino Pidä minua tiukasti ja sulje stammi
      se ci sto bene jos olen hyvä
      sara perche ti amo. se on koska rakastan sinua.

      Io canto al ritmo del dolce tuo respiro Laulan rytmiä hengitys makea
      e primavera ja kevään
      sara perche ti amo. se on koska rakastan sinua.
      Cade una stella Tähti putoaa
      ma dimmi dove siamo mutta kerro minulle, missä olemme
      che te ne frega että välität
      sara perche ti amo. se on koska rakastan sinua.

      E vola vola si sa Se lentää lentää tietää
      sempre piu in alto si va Korkeammalle mennään
      e vola vola con me ja lentää lentää minua
      il mondo e matto perche maailma ja hulluna, koska
      e se l'amore non c'e ja jos rakkaus on
      basta una sola canzone vain yksi kappale
      per far cunfusione ja cunfusione
      fuori e dentro di te. ulkoa ja sisältä.
      E vola vola si va Ja se lentää lentää
      sempre piu in alto si va ... Korkeammalle mennään ...

      Ma dopo tutto Mutta sen jälkeen kaikki
      che cosa c'e di strano Mitä outoa
      e una canzone ja laulu
      sara perche ti amo se, koska minä rakastan sinua
      se cade il mondo jos maailma kuuluu
      allora ci spostiamo sitten siirrymme
      se cade il mondo jos maailma kuuluu
      sara perche ti amo. se on koska rakastan sinua.
      Stringimi forte e stammi piu vicino Pidä vahva ja seistä lähimmän
      e cosi bello che non mi casa c'e di strano ja niin kaunista, että talo ei ole epätavallista
      matto per matto hullu hullu
      almenco noi ci amiamo. almenco rakastamme.

      E vola vola si sa Se lentää lentää tietää
      sempre piu in alto si va ... Korkeammalle mennään ...

      E vola vola si va Ja se lentää lentää
      sara perche ti amo se, koska minä rakastan sinua
      e vola vola con me e stammi piu vicino ja lentää lentää minun kanssani ja he lähimpään
      e se l'amore non c'e ja jos rakkaus on
      ma dimmi dove siamo mutta kerro minulle, missä olemme
      che confusione mikä sotku
      sara perche ti amo. se on koska rakastan sinua.

    • amo sogno

      è mir : )

      • toiveita joita odottaa täyttyvän
        kutinaa jonka aistii mutta ei voi raapia
        katseita jotka kohtaa mutta epäröi
        erkuutta joka kihelmöi iholla
        kosketuksia jotka tavoittaa
        olla lähellä
        pyrkiä vieläkin lähemmäksi
        mutta kun hän on poissa
        kaukana
        kaikki on tyhjää
        ja merkityksetöntä...

        Kaipuussa elää rakkaus
        jälleen näkemisessä ilo
        ja toiveessa tulevaisuus...

        "Yammy Yammy"

        ***
        Kiitos palautteesta ! :))
        Kivaa päivää !
        Terkuin (*J*)


    • Armiliini

      Mitä sinulle oikein on tapahtunut luin pitkästä aikaa runojasi ja jotenkin olet muuttunut..
      aika sekopäistä touhua:(

      • tuntematon yössä

        kielillä ja kieltä, jota en ymmärrä ... joskus on hyvä olla vähän sekoboltsi, sillälailla kivasti, että muut
        eivät ymmärrä ...


      • tuntematon yössä kirjoitti:

        kielillä ja kieltä, jota en ymmärrä ... joskus on hyvä olla vähän sekoboltsi, sillälailla kivasti, että muut
        eivät ymmärrä ...

        Näin se just menee... älykkäät ymmärtää mutta
        hölmömmät ei ymmärrä mistään mitään...

        Kiitos sinulle palautteestasi ja kivaa päivää sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)


      • Minulle kuuluu ihan hyvää ja ihan kivoja
        viikonloppuja viettänyt itseäni paremmassa seurassa... :)) Nam

        Kyllä "kaupungilla ja maallakin" on mukavaa... :))

        Terkuin (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=LPxb80GZptk


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe