Kirjaskorpioni ongelma

Fobia__

OKei, talossa on nytten ongelma. Kirjaskorpionia löytyy puolesta jos toisesta mm. Vessa, makuuhuoneen tietystä seinästä, ja nyt jopa keittiön kaapeista! Mikä apu ongelmaan? Olen ERITTÄIN ötökkäkammoinen. Tiedän ettei kirjaskorpioneista ei ole mitään haittaa, mutta olen oikeasti ihan hullun fobinen ja nyt jopa suunittelen muuttoa pois tämän asian takia!
Auttakaa minua!

8

2228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scorpio59

No kerro nyt aluksi mikä ihme on kirjaskorpioni?????????

• ei-kammoinen

Ei kannata yrittää noita hävittää, nehän ovat hyötyeläimiä! Kirjaskoripionit syövät kodista tuhoeläimiä - johtuisiko kirjaskorpionien suuri määrä mahdollisesti muiden otusten olemassaolosta - ilman ruokaa ne eivät pärjää. Itse en ole nähnyt saksiniekkoja kuin mikroskoopin alla, mutta jos näkisin, en varmasti tappaisi, en tapa hämähäkkejäkään, kun ne syövät kaikkia muita, oikeasti haitallisia otuksia.

Oudolta kyllä kuulostaa, että kirjaskorpioneja olisi näin paljon. Onko lajinmääritys varmasti oikea? (Niin, ja skorpionit eivät syö vanhaa liimaa.)

• 20

Kiitos teille vastauksista :-))!!!
        Onneksi olen ehkä muuttamassa opiskelujeni takia.
        Mutta neuvoa hävitykseen kaivataan :D. Olen siis täysin tietoinen että ne ovat hyötyeläimiä
        mutta ei JUMALAUTA sitä stressiä mikä tulee kun tuollaisen otuksen nään! Olen erittäin fobinen, eli apuja tämän lajin hävitykseen?

• Fobia__
        20 kirjoitti:

Kiitos teille vastauksista :-))!!!
        Onneksi olen ehkä muuttamassa opiskelujeni takia.
        Mutta neuvoa hävitykseen kaivataan :D. Olen siis täysin tietoinen että ne ovat hyötyeläimiä
        mutta ei JUMALAUTA sitä stressiä mikä tulee kun tuollaisen otuksen nään! Olen erittäin fobinen, eli apuja tämän lajin hävitykseen?

Ja lisää löytyy!
        Olisiko neuvoja?

• Fobia__
        Fobia__ kirjoitti:

Ja lisää löytyy!
        Olisiko neuvoja?

Odotetaan neuvoja...

• TodellaKokenut
        Fobia__ kirjoitti:

Odotetaan neuvoja...

Suihkutat hyttysmyrkkyä joka paikkaan ja otukset häipyvät. Kokemusta on. Itsellä meni kolme purkki OFFia että otukset lähtivät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10802
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6923
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5583
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4870
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4134
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3649
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3454
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3382
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      20
      2829
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      56
      2617
    Aihe