Onko kokemuksia/mielipiteitä terassinrungon tekemisestä sinkittyjen maakiilojen varaan?
Olen miettinyt vaihtoehtoa tehdä terassinrunko näiden avulla. Terassini olisi täysin talosta irraallaan oleva kokoa 3m x 3m ja keskella pihamaata. Maaperä on savipohjaista ja pinnalla pihamulta. Ideani olisi lyödä nurkkiin maakiilat 102x102 parruille ja nostaa siitä pienet pätkät ylös, tämän jälkeen kiertäisin ringin 2" x 4" lankulla ja tukisin väliltä 51x102 maakiila/parru tuilla. Samalla tyylillä tukisin myös runkoon tulevat juoksut etteivät notkuisi.
Tätä ajatusta olen pyöritellyt siksi, että välttyisin suurilta maansiirto ja pohjatöiltä. Toki rahaa näihin kiiloihin saisi palamaan muutamia kymppejä!
Jostain olen myös kuullut ettei routa tarttuisi näihin kiiloihin niin herkästi, mutta onkohan tuossa mitään perää!?!?
Kommentoikaa!!
Terassinrunko
Tepi13
1
530
Vastaukset
- timpurikin
Minusta ihan ok suunnitelma. Jos jotain roudan aiheuttamaa ilmenee, niin suht helppo korjata.
Siitä vaan hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663333Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.271512- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.63817Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656