Onko kokemuksia/mielipiteitä terassinrungon tekemisestä sinkittyjen maakiilojen varaan?
Olen miettinyt vaihtoehtoa tehdä terassinrunko näiden avulla. Terassini olisi täysin talosta irraallaan oleva kokoa 3m x 3m ja keskella pihamaata. Maaperä on savipohjaista ja pinnalla pihamulta. Ideani olisi lyödä nurkkiin maakiilat 102x102 parruille ja nostaa siitä pienet pätkät ylös, tämän jälkeen kiertäisin ringin 2" x 4" lankulla ja tukisin väliltä 51x102 maakiila/parru tuilla. Samalla tyylillä tukisin myös runkoon tulevat juoksut etteivät notkuisi.
Tätä ajatusta olen pyöritellyt siksi, että välttyisin suurilta maansiirto ja pohjatöiltä. Toki rahaa näihin kiiloihin saisi palamaan muutamia kymppejä!
Jostain olen myös kuullut ettei routa tarttuisi näihin kiiloihin niin herkästi, mutta onkohan tuossa mitään perää!?!?
Kommentoikaa!!
Terassinrunko
Tepi13
1
492
Vastaukset
- timpurikin
Minusta ihan ok suunnitelma. Jos jotain roudan aiheuttamaa ilmenee, niin suht helppo korjata.
Siitä vaan hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744988- 332781
- 402544
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261953Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401862Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291709- 901703
- 1661583
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210