50 - 65 v naiset ja seksi?

mies 40 espoo

Millaista seksiä 50 - 65 v naiset harrastavat? Laimeneeko naisen halut ja orgasmin saanti iän myötä vai saako yli 60 v samanlaisia orgasmeja miehen kanssa kuin 20v tai 40 v?


Tuli vain mieleen. Olen 40v mies, mutta katselen usein paljon vanhempia naisia ja tuli mieleen, että millaista seksistä 50 - 65 v naiset harrastavat, haluavat ja mitä kokevat.

36

7289

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluja on

      Kuules olen 51-vuotias nainen ja halut ovat kovat. Kaikenlainen seksi kiinnostaa. pidän hyväilystä ja koskettelusta ja muustakin nautinnosta.Luulen, että joskus tän ikäiset voivat olla parempia kuin nuoremmat.

      • mies 45

        - Nyt puhut totta ,olen itsekkin kiinostunut vanhemmista naisista tai kypsemmistä, niitä ei tarvitse opettaa ja neuvoa, tietävät mitä pitää tehdä kun huomaa että miehellä peiton alla meisseli on valmiina , ja osaaavat näyttää millo alkaa olla misukka kuumana ja liukkaana tehtävään. Saavat jorman seissomaan lepotilasta oikein nopeesti jes..... ja osaavat käsitellä miestä.On meinaa kokemusta olin aikaisemmmin 4v vanhemman naisen kanssa ja en pettynä ollenkaan.Paikat oli liukkaat ja tosiaan ei tarvinnut liukasteita.


      • Anonyymi

        Kuules 51 vuotias nainen,haluaisitko itseäsi vanhemman miehen seuraa.Itse olen 60 ja kiinnostunut ikäisistäsi ja jopa vanhemmista naisista ,joilla on halut tallella.Haluaisin myös puhelinseksiä kanssasi .Saat puhelinnnumeroni ,jos asia kiinnostaa.Kovat halut.


      • Anonyymi

        Minun vaimoni, 65 v, on kiinnpostunut masturboimisesta suihkulla ja kenties kädelläkin.
        Tässä tilanteessa miehenä olen jäänyt paitsioon. En ole aikoihin pillua saanut!
        Olen pesuhuoneen ovenraosta salaa katsellut vaimon namuttelua. Kiihotttava seurata, kun vesisuihku suuntautuu klitorikseen ja muuallekin. Sitten vartalon nytkähdyksiä, kun orgasmi tulee. Ja äkkiä pois oven takaa!


      • Anonyymi

        Mahdollisesti halut, toiveet tai muistot ovat kovat, mutta vaihdevuodet päättää seksuaalisen funktion. Kun neito on seksuaalisesti kiihottunut, hänen alakertansa valmistautuu seksuaaliseen tunkeutumiseen (rikoslaki, sannapykälät) siten että vagina (lemmentunneli) kostuu, laajenee ja sen syvyys kasvaa, koska labiaan (isot ja pienet häpyhuulet) pakkautuu verta. Klitoris paisuu. Kohdunkaula (cervix) pehmenee sekä vetäytyy joka myös lisää vaginan kokonaissyvyyttä. Tutkimusten mukaan keskimääräinen vaginan kokonaissyvyys kasvaa tunkeutumista varten jopa 2,25 tuumaa eli siinä 5,7 cm. Kaikki tämä päättyy vaihdevuosissa.


    • Annamennä

      Olen 50 -vuotias ja erittäin halukas. Orgasmit ovat jos mahdollista niin voimakkaampia kuin nuorena ja ainakin minä olen aina saanut ne helposti. Mitään liukuvoiteita ei tarvita vaan luonto hoitelee edelleen kostumisen. Oikeastaan seksiä ei kannata ajatella iän perusteella, siihenhän liittyy itsetunto-, henkinen tila- yms. kysymykset. Usein hieman vanhempi nainen on jo niin sinut itsensä kanssa että uskaltaa antautua täysillä.

      • Akaan Aatami

        myöntää että seksi ikäisesi naisen kanssa on parasta mitä olen saanut. Nuoret kyllä yrittää, mutta siinä se ongelma onkin he yrittävät liikaa. Pitää vaan olla oma itsensä ja hyväksyä sellaisena kun on.

        Nyt taas alkaa tekeen mieli hyvää naintia ikäisesi naisen kanssa...


      • mies 40 espoo

        juttu että orgasmit ovat voimakkaampia kuin nuorena! Olen luullut, että nainen on halukkaimmillaan ja saa ne parhaimmat orgasmit alle 40 vuotiaana.

        Toinen mielenkiintoinen juttu, jota unohdin kysyä, on tuo kostuminen. Missä iässä nainen alkaa tarvita liukuvoidetta vai tarvitseeko välttämättä koskaan?

        50 - 60 v naiset voivat olla tosi viehettäviä ja haluttavia, mutta on ollut sellainen mielikuva, että sängyssä he "makaavat kuin lahnat" ja haluavat vain läheisyyttä. Olenko väärässä?


      • Kaikkea sitä kuulee
        mies 40 espoo kirjoitti:

        juttu että orgasmit ovat voimakkaampia kuin nuorena! Olen luullut, että nainen on halukkaimmillaan ja saa ne parhaimmat orgasmit alle 40 vuotiaana.

        Toinen mielenkiintoinen juttu, jota unohdin kysyä, on tuo kostuminen. Missä iässä nainen alkaa tarvita liukuvoidetta vai tarvitseeko välttämättä koskaan?

        50 - 60 v naiset voivat olla tosi viehettäviä ja haluttavia, mutta on ollut sellainen mielikuva, että sängyssä he "makaavat kuin lahnat" ja haluavat vain läheisyyttä. Olenko väärässä?

        Aikuinen nainen on sinut itsensä, kehonsa ja seksuaalisuutensa kanssa ja lahnana makaaminen ei sellaiselle naiselle 'onnistu' - vaan nainen on hyvin aktiivinen ja miehen 'kimpussa' nauttien.


      • likkana
        mies 40 espoo kirjoitti:

        juttu että orgasmit ovat voimakkaampia kuin nuorena! Olen luullut, että nainen on halukkaimmillaan ja saa ne parhaimmat orgasmit alle 40 vuotiaana.

        Toinen mielenkiintoinen juttu, jota unohdin kysyä, on tuo kostuminen. Missä iässä nainen alkaa tarvita liukuvoidetta vai tarvitseeko välttämättä koskaan?

        50 - 60 v naiset voivat olla tosi viehettäviä ja haluttavia, mutta on ollut sellainen mielikuva, että sängyssä he "makaavat kuin lahnat" ja haluavat vain läheisyyttä. Olenko väärässä?

        on vastattava tähän kysymykseen lyhyesti: "Toinen mielenkiintoinen juttu, jota unohdin kysyä, on tuo kostuminen. Missä iässä nainen alkaa tarvita liukuvoidetta vai tarvitseeko välttämättä koskaan?"

        Liukuvoiteen tarve ei ole naisen iästä vaan haluista kiinni tietty kumppanin haluttavuudesta ja käsittelykyvystä. Myös hormonaalinen ehkäisy voi naisilla vähentää kostumista hyvinkin nuorena. Esim. itselläni syyt ovat just a) en enää rakasta pitkäaikaista kumppania "sillä tavalla":( b) hän itse aloitti suhteessa liukkarilla läträämisen, vaikka tarvetta ei silloin vielä ollut...tuli todellakin ankea mummo-olo, sellainen, että olen viallinen. c) varmaankin e-pillerit ovat vähentäneet luontaista kostumista paljon, tosin, kostun esim. itse sormeillessa tai fantasioidessa kuten ennenkin (useimmiten). Sun kysymällä ikäryhmällä ei välttämättä ole niin paljon tarvettakaan pillereihin jne. kuin nuorilla d) miestä ei huvita lämmitellä tarpeeksi sängyssä. Ikä 20 v. joten tuskin vanhuudenvaivoja vielä:D :(

        Kosteampaa elämää odotellessa, hyvää jatkoa aloittajalle.


      • mies 40 espoo
        likkana kirjoitti:

        on vastattava tähän kysymykseen lyhyesti: "Toinen mielenkiintoinen juttu, jota unohdin kysyä, on tuo kostuminen. Missä iässä nainen alkaa tarvita liukuvoidetta vai tarvitseeko välttämättä koskaan?"

        Liukuvoiteen tarve ei ole naisen iästä vaan haluista kiinni tietty kumppanin haluttavuudesta ja käsittelykyvystä. Myös hormonaalinen ehkäisy voi naisilla vähentää kostumista hyvinkin nuorena. Esim. itselläni syyt ovat just a) en enää rakasta pitkäaikaista kumppania "sillä tavalla":( b) hän itse aloitti suhteessa liukkarilla läträämisen, vaikka tarvetta ei silloin vielä ollut...tuli todellakin ankea mummo-olo, sellainen, että olen viallinen. c) varmaankin e-pillerit ovat vähentäneet luontaista kostumista paljon, tosin, kostun esim. itse sormeillessa tai fantasioidessa kuten ennenkin (useimmiten). Sun kysymällä ikäryhmällä ei välttämättä ole niin paljon tarvettakaan pillereihin jne. kuin nuorilla d) miestä ei huvita lämmitellä tarpeeksi sängyssä. Ikä 20 v. joten tuskin vanhuudenvaivoja vielä:D :(

        Kosteampaa elämää odotellessa, hyvää jatkoa aloittajalle.

        olet tuskin oikea henkilö vastaamaan, jos kyse on yli 50 v naisista. Kai ne hormonit jotenkin muuttuvat iän myötä?


      • ja paljon
        mies 40 espoo kirjoitti:

        juttu että orgasmit ovat voimakkaampia kuin nuorena! Olen luullut, että nainen on halukkaimmillaan ja saa ne parhaimmat orgasmit alle 40 vuotiaana.

        Toinen mielenkiintoinen juttu, jota unohdin kysyä, on tuo kostuminen. Missä iässä nainen alkaa tarvita liukuvoidetta vai tarvitseeko välttämättä koskaan?

        50 - 60 v naiset voivat olla tosi viehettäviä ja haluttavia, mutta on ollut sellainen mielikuva, että sängyssä he "makaavat kuin lahnat" ja haluavat vain läheisyyttä. Olenko väärässä?

        Vanhempi nainen haluaa läheisyyttä ja Paljon, enkä ota sitä 50v miehenä ollenkaan pahakseni. Olen kyllä viriili, mutta rajansa minullakin. Sitäpaitsi läheisyys on iiiihanaa ilman seksiäkin.
        Naisen passiivisuus sängyssä ei liity ikään, jaksaminen enemmänkin. Mutta sekin on hyvin yksilöllistä.
        Kaikkina maailman aikoina on ollut seksistä nauttivia naisia, se ei ole vain nykyajan juttu. Seksin voima on liian suuri kahlittavaksi, aina se on löytänyt keinoja vapautuakseen. Nykyään siitä vain puhutaan avoimemmin.


      • Anonyymi
        mies 40 espoo kirjoitti:

        juttu että orgasmit ovat voimakkaampia kuin nuorena! Olen luullut, että nainen on halukkaimmillaan ja saa ne parhaimmat orgasmit alle 40 vuotiaana.

        Toinen mielenkiintoinen juttu, jota unohdin kysyä, on tuo kostuminen. Missä iässä nainen alkaa tarvita liukuvoidetta vai tarvitseeko välttämättä koskaan?

        50 - 60 v naiset voivat olla tosi viehettäviä ja haluttavia, mutta on ollut sellainen mielikuva, että sängyssä he "makaavat kuin lahnat" ja haluavat vain läheisyyttä. Olenko väärässä?

        Naisen halukkuus vähenee puberteetin jälkeen kuunkierto kuunkierrolta. Libidon heikkeneminen alkaa haittaavasti ilmenemään jossa +/- 32v ikävuoden tietämillä. Liukuvoidetta nainen tarvitsee kohta sen jälkeen kun vaihdevuodet ovat alkaneet (eli useita vuosia ennen menopaussia), ja miehen on oltava erittäin varovainen, koska vaihdevuodet tekevät vaginan limakalvoista ohuet ja hauraat. Minulla ei ole kokemusta siitä miten 50 - 60 v naiset käyttäytyvät yhdynnän kohteena, koska ero on aina tullut paljon aiemmin erotiikan ja seksin loppumisen takia.


    • mies 40 espoo
      • ???????????

        On sullakin maku!


      • mies 40 espoo
        ??????????? kirjoitti:

        On sullakin maku!

        ei ole tarkoitettu viinaan meneville peräkylän junttipojusille.


      • kysyy poju
        mies 40 espoo kirjoitti:

        ei ole tarkoitettu viinaan meneville peräkylän junttipojusille.

        naisella siis on klitta ja tiukka pimpsa vielä 40 iässä


    • Mrs_

      Hei, olen tuota ikäluokkaa edustava...rouva. koetan vastata kysymyksiisi, edes jollakin tavalla. En väitä asian olevan juuri näin, mutta oma kantani esitän.

      "Millaista seksiä 50 - 65 v naiset harrastavat" Varmaan aika tyypillistä, tavaksi tullutta. Ei erikoisjippoja, asentoja, paikkoja jne. perus seksiä, lauantaina saunan päälle :)
      "Laimeneeko naisen halut ja orgasmin saanti iän myötä vai saako yli 60 v samanlaisia orgasmeja miehen kanssa kuin 20v tai 40 v?" Ei todellakaan laimene, päinvastoin!!!

    • miimuusa

      en ole ihan vielä 5-kymppinen, mutta lähes tulkoon kuitenkin,olen 49-vee. No seksi maistuu ja tuntuu edelleenkin hyvältä, monin osin seksielämäni on paljon parempaa kuin esim. 20 vuotta sitten. 30-kymppisenä lapsentekoa, äitiyttä, epävarmuutta omasta seksuaalisuudesta. Parisuhdettakaan en osannut hoitaa oikeen, seksielämä hiipui. Näin käy varmaan monille muillekin.
      Avioeron jälkeen oli varsin villit vuodet, itseäni,seksuaalisuuttani etsien, oma naiseuskin oli kateissa. Omia rajojani hakien,myös seksin osalta, olikin aikamoinen matka,luulin että kävin kaukanakin, mutta myöhemmin tajusin että käväisinkin syvällä itsessäni. Siihen mahtui paljon kaunista ja vähän rumaakin, kauneimmat hetket koin toisen naisen kanssa. Mitään en kadu, joskus toivon että olisin jo nuorempana ymmärtänyt etsiä itseni.
      Nyt olen onnellisesti naimisissa kolme vuotta nuoremman miehen kanssa, seksiä päivittäin jossain muodossa, olkoon se itse akti,suihinotto,pikapano suihkuhuoneessa jne.Orgasmit vain syvenee ja paranee iän myötä, tulevat helposti ja ujostelematta. Liukkaripullo aina saatavilla yöpöydällä, siitä lisää liukkautta jos tarvii.
      En ole ihan nuori siis, mutta koen ja tunnen itseni ihanaksi, seksikkääksi,haluttavaksi naiseksi, jos pikkasen on maha pömpöllään ja rinnat pyrkii alaspäin, niinketäpä se haittaa, olen silti täydellisen sopiva nainen minun omalle miehelleni. Ihana kun voi nauttia täysin siemausin estottomasta seksistä ja yleensäkin elämästä .

      Itse uskon että seksielämä alkaa kukoistaa vasta kun nainen täyttää 40.

    • pillux

      Naisen seksielämä alkaa vasta kun 40 tulee plakkariin, siihen asti se on hakemista,epävarmuutta,ujoutta lähinnä itseään kohtaan. Yli nelikymppinen nainen on jo löytänyt itsensä,myös seksuaalisesti ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.Nyt olen lähempänä 46-vuotias ja elän elämäni parasta aikaa, myös seksin osalta. Eikä se ole todellakaan kerta viikkoon lauantaisin...
      Nythän on ns.puumanaiset kovin in, ja ymmärrän täysin,jos nuorempi mies haluaa vanhemman naisen kanssa seksiä. Voisin itsekin ottaa nuoren miehen vakipanoksi jos se olisi mahdollista, mutta en tarvitse koska olen naimissa eikä sellaiseen ole tarvetta.

    • Naitu ja naiva!

      Olen usein risteilyllä Turusta, Hesasta ja aina, kun olen sillä tuulella, saan miestä!!!! Nuorin on ollut 31 VUOTIAS!
      Kyllä laivoilta löytyy, kuten ravintoloistakin, nuoria ja varttuineimpia miehiä, jotka haluavat päästä sänkyyn vanhemman naisen kanssa sillointällöin. Ei kai tästä saisi tulla ongelmaa???

      • mummalle

        ... JÄRKYTTÄVÄÄ , kun vanhat naiset kaipaa nuorta miestä.... tekee ihan pahaa. Olen 47 ja mulla lähemmäs kolmeakymmentä vuotias poika ja pelkkä ajatuskin, että olisin saman ikäisen pojanklopin kanssa sängyssä , olisi TÄYSIN luonnotonta. HÄVETKÄÄ MUORIT!!!!!


      • hiuuuuu!
        mummalle kirjoitti:

        ... JÄRKYTTÄVÄÄ , kun vanhat naiset kaipaa nuorta miestä.... tekee ihan pahaa. Olen 47 ja mulla lähemmäs kolmeakymmentä vuotias poika ja pelkkä ajatuskin, että olisin saman ikäisen pojanklopin kanssa sängyssä , olisi TÄYSIN luonnotonta. HÄVETKÄÄ MUORIT!!!!!

        ..HÖPÖ HÖPÖ !


      • Anonyymi
        mummalle kirjoitti:

        ... JÄRKYTTÄVÄÄ , kun vanhat naiset kaipaa nuorta miestä.... tekee ihan pahaa. Olen 47 ja mulla lähemmäs kolmeakymmentä vuotias poika ja pelkkä ajatuskin, että olisin saman ikäisen pojanklopin kanssa sängyssä , olisi TÄYSIN luonnotonta. HÄVETKÄÄ MUORIT!!!!!

        No saajan sitä rakastella minkä ikäisen kanssa haluaa minä tykkään iäkkäitä naisista no olen kyllä jo 65 terveisin Late


    • Onko Pirkanmaalla halukasta naista 50-65 v vanhemmalle miehelle joka tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.Vaikka salaista seuraa arkipäivisin päiväsaikaan.
      Laittakaa viestiä niin sovitaan
      Osoite löytyy nimimerkin takaa.

    • Pirkanmaalta halukasta 50-65 v naista vanhemmalle miehelle leikkikaveriksi , vaikka salaisesti arkipäivänä päiväsaikaan ,Olen luotettava ja vaitiolo taitoinen.

    • Anonyymi

      Voin rehellisesti sanoa että meillä jäänyt nuo hommat tyystin pois.Kyllästynyt jo vaimon ainaisiin tekosyihin miloin mistäkin.Sen kyllä huomannut että vajaa 50v naiset jopa tuttavavista tulevat ehdottelemaan milloin mitäkin.Tähän asti niistä kohteliaasti kieltäytynyt mutta kyllä nyt täytyy sanoa että miksi pitäisi kituuttaa kun kerran mahdollisuus olisi.En ymmärrä sitäkään miksi toisen pitäisi olla ilman jos toiselle ei seksi maistu?Asiasta keskusteltu ja vaimolle kuulema sopii nykyinen järjestely että harrastamme seksiä n.pari kertaa vuodessa eli ruhtinaallisesti hänen mielestään,just joo.

      • Anonyymi

        Meille kävi samoin nelisen vuotta takaperin, vaimo poltti itsenssä loppuun töissä. Mukaan tuli masennus lääkkeet, vuoden verran kestin jatkuvaa pahaa oloa. Ommat voimani väheni tunsin olevan kohta itsekkin samassa kuopassa. Onneksi löysin hyvän ystävän samanlaisessa tilanteessa, tapailemme viikottain töiden jälkeen myös seksi antoisaa. Valinta joka auttaa jaksaa kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille kävi samoin nelisen vuotta takaperin, vaimo poltti itsenssä loppuun töissä. Mukaan tuli masennus lääkkeet, vuoden verran kestin jatkuvaa pahaa oloa. Ommat voimani väheni tunsin olevan kohta itsekkin samassa kuopassa. Onneksi löysin hyvän ystävän samanlaisessa tilanteessa, tapailemme viikottain töiden jälkeen myös seksi antoisaa. Valinta joka auttaa jaksaa kotona.

        kyllä tilanne mennyt siihen että vaikka ns.pettäminen ei olekkaan minun juttu niin pakko alkaa sille linjalle.pidemmän päälle alkaa tää sen verran jurppia ja seinät kaatuvat päälle.Vielä kun jostain löytäisi naisen joka olisi mahdollisesti samassa tilanteessa.


    • Anonyymi

      Olen homannut että yli 50v naiset saavat rajumpia orgasmeja kun esim 30- 40 vuotiaat. Olen 55v mies ja minulla on muutama yli 60- 75v tyttöystävä. Kaikki saavat rajuja orgasmeja meidän ”leikkien” aikana. Seksi on mahtavaa heidän kanssan.

    • Anonyymi

      Olen 51 v nainen. Nuorempana seksihalut vei aika tehokkaasti hormonaalinen ehkäisy. Sitten kun sen lopetin, alkoi panettaa enemmän. Aloin harrastaa myös enempi itsetyydytystä. Orgasmin sain aina kohtuullisen helposti, mutta iän karttuessa orgasmit voimistui. Liukkaria käytettiin lähes aina, kun kumpikaan ei jaksanut kovin pitkiä esileikkejä.
      Sitten tuli ero ja mielialalääkitys ja orgasmit katosi sen takia. Kun toivuin erosta ja sain lopettaa lääkityksen, alkoikin panettaa ihan mahdottomasti ja nyt saan upeita orgasmeja ja runkkaan lähes päivittäin. Olen etäsuhteessa ja tavatessa seksiä pitkän kaavan mukaan. Uuden miehen kanssa se on ihan erilaista. Hän jaksaisi tyydyttää mua vaikka miten kauan, mutta itseltä loppuu kunto viimeistään kolmannen orgasmin jälkeen.
      Olen nyt enempi sinut itseni kanssa ja nautin seksuaalisuudestani. Otan mm itsestäni anonyymejä nakukuvia ja tykkään jakaa niitä tietyissä paikoissa. Yksin asuminen mahdollistaa myös kaikenlaista kivaa, esim koko päivän nakuilun ja runkkailun kotona. Julkinen minäni on edelleen hyvin siveä ja pidättyväinen, mutta miesystävän kanssa ja anonyyminä netissä alan olla aika rietas.

      • Ihana nainen ❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Moi tykkäsin sekasgä paljon mut repesin palit kokonaan sen takia kun se peti tosi kovaa niitä nyt siitä on 5 vuotta siitä olen vähän harrastanut seksiä sen lälkee kun lääkäri sano

    • Anonyymi

      En osaa sanoa orgasmin saannista miehen kanssa, mutta meillä vaimo 66 v, saa nopeasti orgasmin masturboidessaan suihkun avulla.
      En myöskään orgasmin laadusta tai voimakkuudesta tiedä, mutta vaimon liikehdimastä päätellen oikein kunnon orkuilta!

    • Anonyymi

      Muutaman vuoden olin 42 vuotiaana seksisuhteessa varatun 55v naisen kanssa. Salaa tavattiin noin kerran kuukaudessa metsäautoteiden varressa ja harrastettiin kiihkeää seksiä pitkän kaavan mukaan. Ilmasta riippuen joko ulkona tai sitten autossa. Ihan samalla tavalla sai ja antoi orgasmeja kuin 20 vuotiaatkin. Oli pitkästä aikaa nainen joka selvästikin tykkäsi ottaa suihin ja olla kontillaan pantavana

    • Anonyymi

      Itse olen päälle 50v mies ja aivan hulluna vajaat 10v vanhempaan naiseen. Itse olen yksin ja hänen tilanne on eri ja hänellä on perhettäkin, mutta kun ihmisessä on kolme asiaa jotka merkitsee, niin sille ei voi mitään.

      Kivan näköinen, kiva tyyppi ja kohtuullunen ikäero. Mutta yleensä hyvillä tyypeillä on kysyntää!

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe