Yle Teema esittää tänään klo 21:55 25 minuutin pituisen ohjelman "Katri Helena kaupungissa", joka on tehty 1971. Uusinnat pe 28.5. klo 15:50 ja su 30.5. klo 8:45.
Katri TV:ssä
7
396
Vastaukset
- eeroji
Olen nähnyt kyseisen ohjelman pari kertaa jo aiemmin, mutta koskaan ei ole liikaa katsella uudestaan kun on kyseessä Katri Helena...
- jaskan kaveri
vaikka kilpaileekin euroviisujen kanssa samaan aikaan. tallennetaan toinen.
- Katri-fani
kyllä se katsoa täytyy. Kiva nähdä Katri niin nuorena! Olin ollut Katrin fani jo vuosia siihen aikaan... ja tulen aina olemaan!!
- Katri-fani
toi mieleen paljon rakkaita muistoja! Elämäni laulu on kuulunut aina suosikkeihini ja nyt se kosketti todella paljon... silmien pyyhinnäksihän se meni. Ohjelma kirvoitti sekä hymyä että kyyneleitä ja muistin, miksi aloin aikanaan ihailla Katri-Helenaa... Kun hän on aina ollut niin.... IHANA!!!!!
- tuoksuu tammipuut
Katri-fani kirjoitti:
toi mieleen paljon rakkaita muistoja! Elämäni laulu on kuulunut aina suosikkeihini ja nyt se kosketti todella paljon... silmien pyyhinnäksihän se meni. Ohjelma kirvoitti sekä hymyä että kyyneleitä ja muistin, miksi aloin aikanaan ihailla Katri-Helenaa... Kun hän on aina ollut niin.... IHANA!!!!!
Yle areenassa vielä päivän pari http://areena.yle.fi/video/1009665
- Mr Moonlight
tuoksuu tammipuut kirjoitti:
Yle areenassa vielä päivän pari http://areena.yle.fi/video/1009665
oli se nätti nuorena :)
- Katri-fani
Mr Moonlight kirjoitti:
oli se nätti nuorena :)
Katri on edelleen ja hyvä laulaja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854608- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321809
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607