Elikkäs hyvin yksinkertaiset kysymykset:
1. Oma ikäsi
2. Minkä rotuisen/rotuisia koiran/koiria omistat?
3. Suosikki koirarotusi?
4. Inhokki koirarotusi?
- voit myös perustella vastauksesi
Tässäpä minun vastaukset:
1. 27v
2. Saksanpaimenkoira ja leonberginkoira
3. Sakemannit, leot, alaskanmalamuutti, husky, rotikka, suomenlapinkoira, shetlanninlammaskoira, eurasier, siinä muutama suosikki.. Noi kolme vikaa ei kuitenkaan oo suosikkien kärkipäässä.
4. Kaikki terrierit ( paitsi ei staffit, ne on ihan jees ), karvattomat koirat, bulldog, yleensäkki kaikki pienet räksyttävät koirat, karkeakarvaiset mäyräkoirat ja melkein kaikki muutki karkeakarvaiset koirat on rumia.. Ja kaikki ne "rastakoirat" eli joilla se turkki on ihan ku rastoja täynnä...Ja onhan noita paljon muitaki inhokkeja tosin en vaan tiä minkä rotuisia ne on...
RotuGallup
59
621
Vastaukset
- musta kyy
saikku?
Jotenkin tulee olo että sun tekstejä noi sekopäiset hyökkäilyt joten saikku tainnu tulla tarpeeseen?? lepäisit nyt sitte ja pysyisit täältä pois muita irvailemasta.- 10+10
kaikkiha nää saikuil viihtyy.ny ja AINA.
- saikkulainen
10+10 kirjoitti:
kaikkiha nää saikuil viihtyy.ny ja AINA.
Mikä mahtaa olla mustan kyyn ongelma?
Minä olen ensimmäistä kertaa tällä palstalla ja elämäni ensimmäisen viestin tänne kirjoitin! Ja mitä mulle vastataan, huh huh! Anteeks nyt vain mutta, mitä mä olen muita irvaillut tuolla gallupillani? Ai, omistatko sä jokun noista roduista mistä mä en tykkää? Kato hei, ei tarvi ottaa niin vakavasti! Jokaisella on oma maku, toiset tykkää toisista roduista ja toiset toisista, sehän nyt on päivänselvää! Ei tollasesta tarvi loukkaantua jos joku ei tykkää rodusta minkä sä omistat. Kai mäki nyt tiän ettei monikaan tykkää sakuista ja leoista mut, mitä sitten. - >._.<
saikkulainen kirjoitti:
Mikä mahtaa olla mustan kyyn ongelma?
Minä olen ensimmäistä kertaa tällä palstalla ja elämäni ensimmäisen viestin tänne kirjoitin! Ja mitä mulle vastataan, huh huh! Anteeks nyt vain mutta, mitä mä olen muita irvaillut tuolla gallupillani? Ai, omistatko sä jokun noista roduista mistä mä en tykkää? Kato hei, ei tarvi ottaa niin vakavasti! Jokaisella on oma maku, toiset tykkää toisista roduista ja toiset toisista, sehän nyt on päivänselvää! Ei tollasesta tarvi loukkaantua jos joku ei tykkää rodusta minkä sä omistat. Kai mäki nyt tiän ettei monikaan tykkää sakuista ja leoista mut, mitä sitten.1. mä 23vuotias
2. omistan pari vuotiaan berninpaimenkoiran!
3. mun top3 parhaat rodut on pinseri,newfoundlandinkoira ja tiibetinmastiffi
- 8v.......
1. 8v
2. Kaksi leikkikoiraa
3. 101 dalmatialaista
4. ei niitä ole- saikkulainen
Just just..
Minkälaiset ihmiset näille palstoille oikein kirjoittelee?? Käytöstapoja ei ainakaan näytä olevan eli kyseessä on varmasti työttömät, elämäänsä tympääntyneet, mahdollisesti narkkari/alkoholisti, pohjasakka suomalaiset. Tai sit näitä nykyajan nuoria/teinejä joilla suurimmalla osalla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja!
Tein asiallisen gallupin johon on tähän asti tullut yksi asiallinen vastaus. Ensimmäinen kommentti tähän minun galluppiin oli todella törkeä. Ja tämä nimimerkki 8v....... joka esittää muka hauskankin vastauksen on varmasti sama henkilö. Jos ei kiinnosta tähän galluppiin vastata niin olisiko sillon parempi olla kommentoimatta mitään kun ei kerta sieltä mitään asiallista tekstiä ainakaan tule.
Minä lähden nyt koirien kans lenkille, et eipä muuta ku hyvää päivänjatkoa ja opetelkaa niitä käytöstapoja!
Ja mustalle kyylle ihan vain tiedoks, että mä en ole sairaslomalla. Heitin vaan hatusta jonku nimimerkin ja ekana siis tuli mieleen tämä. - musta kyy
saikkulainen kirjoitti:
Just just..
Minkälaiset ihmiset näille palstoille oikein kirjoittelee?? Käytöstapoja ei ainakaan näytä olevan eli kyseessä on varmasti työttömät, elämäänsä tympääntyneet, mahdollisesti narkkari/alkoholisti, pohjasakka suomalaiset. Tai sit näitä nykyajan nuoria/teinejä joilla suurimmalla osalla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja!
Tein asiallisen gallupin johon on tähän asti tullut yksi asiallinen vastaus. Ensimmäinen kommentti tähän minun galluppiin oli todella törkeä. Ja tämä nimimerkki 8v....... joka esittää muka hauskankin vastauksen on varmasti sama henkilö. Jos ei kiinnosta tähän galluppiin vastata niin olisiko sillon parempi olla kommentoimatta mitään kun ei kerta sieltä mitään asiallista tekstiä ainakaan tule.
Minä lähden nyt koirien kans lenkille, et eipä muuta ku hyvää päivänjatkoa ja opetelkaa niitä käytöstapoja!
Ja mustalle kyylle ihan vain tiedoks, että mä en ole sairaslomalla. Heitin vaan hatusta jonku nimimerkin ja ekana siis tuli mieleen tämä.olet muka 27v. ja teet tälläsiä 8v gallupeja ja kun niihin ei kaikki suhtaudu vakavasti alat herjauslinjalle nimittelemällä ---> Minkälaiset ihmiset näille palstoille oikein kirjoittelee?? Käytöstapoja ei ainakaan näytä olevan eli kyseessä on varmasti työttömät, elämäänsä tympääntyneet, mahdollisesti narkkari/alkoholisti, pohjasakka suomalaiset.
Mitä hittoa sä vaahtoat ja herjaa täällä ihmisiä ?? Aika outoa käytöstä mukamas "ekakertalaiselle" ja paksua puppua sanon minä!
Tiedoksi musta kyy ja 8v. eivät olleet yksi ja sama henkilö! - musta kyy
musta kyy kirjoitti:
olet muka 27v. ja teet tälläsiä 8v gallupeja ja kun niihin ei kaikki suhtaudu vakavasti alat herjauslinjalle nimittelemällä ---> Minkälaiset ihmiset näille palstoille oikein kirjoittelee?? Käytöstapoja ei ainakaan näytä olevan eli kyseessä on varmasti työttömät, elämäänsä tympääntyneet, mahdollisesti narkkari/alkoholisti, pohjasakka suomalaiset.
Mitä hittoa sä vaahtoat ja herjaa täällä ihmisiä ?? Aika outoa käytöstä mukamas "ekakertalaiselle" ja paksua puppua sanon minä!
Tiedoksi musta kyy ja 8v. eivät olleet yksi ja sama henkilö!mulla on 5 sakemannia joten....???
- 8v
saikkulainen kirjoitti:
Just just..
Ja mustalle kyylle ihan vain tiedoks, että mä en ole sairaslomalla. Heitin vaan hatusta jonku nimimerkin ja ekana siis tuli mieleen tämä.en narkkari, alkkari en mikään noista sinun nimittelyistäsi suomalaisista, mä olen mä vain :)
- Myy-Pikkuinen
Täysikänen.
Onhhan tuo, rotuinen hyvinkin.
Niitä on monta, kultsut, sakut, kaikki podengot, dogo argentino tietty, hollanninpaimenkoirat, dogit, norjanharmaa, kiinanharjakoirat varsinkin nakut kaikki nakukoirat, villikset, kaikki snautserit varsinkin käppänä, dalmikset, malamuutti, haski, staffit. Itse asiassa kuitenkin tykkään eniten paimensukuisista rotusellaisista tai seropeista joissa on paimenta mukana.
Varsinaisesti en inhoon mitään rotuja mut ikinä en ottaisi riffoneita enkä dopperii enkä mitään lyttykuonoo tai jolla on nahkaa enemmän kuin luita, enkä mulkosilmää, enkä rotikkaa. 1. 32 v.
2. Minun koirat on ruotsinhirvikoira ja hirvikoira-husky-noutaja -sekoitus. Sitten meillä on 14-vuotias ikiliikkuja, schäfer-bordercollie.
3. Oikeastaan aika hankala luetella suosikkirotuja, koirat on niin yksilöitä. :) Mutta joitakin suosikkeja: husky, lapinkoira, saksanpaimenkoira, belgianpaimenkoira, isovillakoira. Ja etenkin oikein jalot sekoitukset!
4. Vielä vaikeampi, kun ei ole kovin monista roduista kokemusta eikä ole yhtään sellaista kokemusta minkä perusteella voisi sanoa että jokin rotu on "inhokki". No ihan ulkonäön perusteella tulisi mieleen bulldog, mutta nekin on kuulemma aivan ihania koiria luonteeltaan. - Sanotaan että oikein ylijalostetut rodut ei ole minun mieleen, mutta en minä osaa niitä rotuina inhota, vaan sairautena. Ei koiran sairautena, vaan ihmisen.- saikkulainen
Kuuleppas nyt musta kyy, sinä aloit syyttämään minua täysin aiheettomasti joten tottakai sitä ihminen ärähtää jos ilman syytä aletaan syyttelemään. Sun on ensinnäkin aivan turha tulla epäilemään minun ikääni, kun et sitä näytä tietävän. Joo mä todellakin olen 27v, mikä ihme se on? Kai täällä on muitakin saman ikäisiä ja näyttää tos olevan reilu kolmikymppinenki. Ja mä todellakin kirjoitin tälle palstalle ensimmäistä kertaa! Aikaisemmin olen lukennut vain tuota saksanpaimenkoirat sivustoa. Jos sun mielestä tämä gallup on 8vuotiaan tasoa niin, voi voi sille en minä mahda mitään.. Mä nyt ajattelin ihan huvikseen heittää tällaisen gallupin. Näköjään täällä on myös ihmisiä jotka osaavat vastata asiallisesti. Toiset fiksut ihmiset joita tämä gallup ei kiinnosta niin jättävät sitten vastaamatta. Sit on taas näitä todella "fiksuja" jotka näyttävät julkisest oman tyhmyytensä.. viitaten nyt tähän ensimmäiseen kommenttiin jonka mä sain tähän galluppiin...
- kasvattaja maalta
saikkulainen kirjoitti:
Kuuleppas nyt musta kyy, sinä aloit syyttämään minua täysin aiheettomasti joten tottakai sitä ihminen ärähtää jos ilman syytä aletaan syyttelemään. Sun on ensinnäkin aivan turha tulla epäilemään minun ikääni, kun et sitä näytä tietävän. Joo mä todellakin olen 27v, mikä ihme se on? Kai täällä on muitakin saman ikäisiä ja näyttää tos olevan reilu kolmikymppinenki. Ja mä todellakin kirjoitin tälle palstalle ensimmäistä kertaa! Aikaisemmin olen lukennut vain tuota saksanpaimenkoirat sivustoa. Jos sun mielestä tämä gallup on 8vuotiaan tasoa niin, voi voi sille en minä mahda mitään.. Mä nyt ajattelin ihan huvikseen heittää tällaisen gallupin. Näköjään täällä on myös ihmisiä jotka osaavat vastata asiallisesti. Toiset fiksut ihmiset joita tämä gallup ei kiinnosta niin jättävät sitten vastaamatta. Sit on taas näitä todella "fiksuja" jotka näyttävät julkisest oman tyhmyytensä.. viitaten nyt tähän ensimmäiseen kommenttiin jonka mä sain tähän galluppiin...
etkö osaa vastata edes oikeaan kohtaan??
Ihme hyökkijä sinä ainakin olet, kimpussa kun paviaani. Ja totta, tuolla tyylillä yleensä kyselee alle 10v lapset, että mistäs sinä tykkäät ja mistä et tykkää ??!!
Aikuinen ihminen (ja oletan 27vuotiaan jo sellaisen olevan, tai ainakin jo pitäisi olla ?? )
Olet nyt julkisesti todistanut oman tyhmyytesi, ensin kyselemällä tyhmiä ja sitten hyökkimällä kimppuun ala-arvoisesti ihmisiä narkkareiksi ja juopoiksi nimittelemällä ja julkisesti kertomalla, kuinka sinusta työttömät on tyhmiä ja pohjasakkaa??? Usea on kuitenkin työttömänä aivan ilman omaa syytään, tiesitkö sinä luuseri sitä?
Tämä on omaa hengentuotostasi joka on nyt laitettu ylläpitoon se rikkoo niin lakia kun S24;sen sääntöjäkin. Tämä minusta nyt oivasti todistaa kyllä sen, että olet aiempienkin herjailujen takana.Et sinä mikään ensikertalainen ole, älä nyt viitsi valehdella. Jos olisit tehnyt "huviksesi" tuon lapsellisen gallupin, ei sinun tarvitsisi usean viestin verran täällä raivota ja haukkua ja nimitellä todella ala-arvoisesti ihmisiä. Olisit sivuuttanut sinulle epämieluisat vastaukset olan kohautuksella, ilman hillitöntä ja sekopäistä raivoamista !!
Jos sinulla todellakin on Saksanpaimenkoira, anna ihmeessä se jonnekkin asiantuntevaan kotiin, jos tuolla tyylillä otat kaikki pettymykset vastaan, teet siitä sekopäisen naapurikauhun, jollei se sitä jo ole ??
Tässä "fiksuutesi hedelmät" ;
saikkulainen 25.5.2010 14:12
eli kyseessä on varmasti työttömät, elämäänsä tympääntyneet, mahdollisesti narkkari/alkoholisti, pohjasakka suomalaiset. Tai sit näitä nykyajan nuoria/teinejä joilla suurimmalla osalla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja! kasvattaja maalta kirjoitti:
Ihme hyökkijä sinä ainakin olet, kimpussa kun paviaani. Ja totta, tuolla tyylillä yleensä kyselee alle 10v lapset, että mistäs sinä tykkäät ja mistä et tykkää ??!!
Aikuinen ihminen (ja oletan 27vuotiaan jo sellaisen olevan, tai ainakin jo pitäisi olla ?? )
Olet nyt julkisesti todistanut oman tyhmyytesi, ensin kyselemällä tyhmiä ja sitten hyökkimällä kimppuun ala-arvoisesti ihmisiä narkkareiksi ja juopoiksi nimittelemällä ja julkisesti kertomalla, kuinka sinusta työttömät on tyhmiä ja pohjasakkaa??? Usea on kuitenkin työttömänä aivan ilman omaa syytään, tiesitkö sinä luuseri sitä?
Tämä on omaa hengentuotostasi joka on nyt laitettu ylläpitoon se rikkoo niin lakia kun S24;sen sääntöjäkin. Tämä minusta nyt oivasti todistaa kyllä sen, että olet aiempienkin herjailujen takana.Et sinä mikään ensikertalainen ole, älä nyt viitsi valehdella. Jos olisit tehnyt "huviksesi" tuon lapsellisen gallupin, ei sinun tarvitsisi usean viestin verran täällä raivota ja haukkua ja nimitellä todella ala-arvoisesti ihmisiä. Olisit sivuuttanut sinulle epämieluisat vastaukset olan kohautuksella, ilman hillitöntä ja sekopäistä raivoamista !!
Jos sinulla todellakin on Saksanpaimenkoira, anna ihmeessä se jonnekkin asiantuntevaan kotiin, jos tuolla tyylillä otat kaikki pettymykset vastaan, teet siitä sekopäisen naapurikauhun, jollei se sitä jo ole ??
eli kyseessä on varmasti työttömät, elämäänsä tympääntyneet, mahdollisesti narkkari/alkoholisti, pohjasakka suomalaiset. Tai sit näitä nykyajan nuoria/teinejä joilla suurimmalla osalla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja!Aloitus kuin aloitus.Kyllä niitä omituisempiakin on piisannut...
Mutta joo,nuot "fiksuuden hedelmät" olisi saaneet jäädä väliin...
Kaikennäköisiä kirjoituksia ja vastauksia niitä piisaa.Muttaa ohittaa ne myöskin voi ...- kasvattaja maalta
molossi kirjoitti:
Aloitus kuin aloitus.Kyllä niitä omituisempiakin on piisannut...
Kaikennäköisiä kirjoituksia ja vastauksia niitä piisaa.Muttaa ohittaa ne myöskin voi ...Jos joku ensin kyselee lapsellisia ja kun saa saman tason vastauksia, alkaa hillitön toisten tuntemattomien ihmisten herjaaminen ja todella törkeästi.
Minä olen sitä mieltä, että olkoon toinen päihdeongelmainen tai työtön tai nuori tai kaikkia niitä, hän on silti aina IHMINEN ja tasavertainen tuollaisten typerien ihmistenkin edessä.
Jos tuollaisia laukoisi jollekkin tuntemattomalle vaikkapa kadulla, saisi välittömästi kunnianloukkauksesta isot rapsut.
Jos ei osaa suhtautua keskustelupalstoihin ja siihen ,että voi saada itselleen epämieluisia vastuksia ilman tuon tapaista egoilua ja riehumista, on varmasti viisainta kun ei ollenkaan kirjoita mihinkään julkiselle palstalle. kasvattaja maalta kirjoitti:
Jos joku ensin kyselee lapsellisia ja kun saa saman tason vastauksia, alkaa hillitön toisten tuntemattomien ihmisten herjaaminen ja todella törkeästi.
Minä olen sitä mieltä, että olkoon toinen päihdeongelmainen tai työtön tai nuori tai kaikkia niitä, hän on silti aina IHMINEN ja tasavertainen tuollaisten typerien ihmistenkin edessä.
Jos tuollaisia laukoisi jollekkin tuntemattomalle vaikkapa kadulla, saisi välittömästi kunnianloukkauksesta isot rapsut.
Jos ei osaa suhtautua keskustelupalstoihin ja siihen ,että voi saada itselleen epämieluisia vastuksia ilman tuon tapaista egoilua ja riehumista, on varmasti viisainta kun ei ollenkaan kirjoita mihinkään julkiselle palstalle."minä olen sitä mieltä..." Samat sanat.
Itse nyt pyrin näissä touhuissa pitkälti "korvasta sisään,korvasta ulos" .Kun kaikennäköistä löytyy ja kaikennäköiseksi kirjoitteluksi saattaapi mennä...
Lapselliset kirjoitukset nyt ei sieltä pahemmasta päästä itsessään kuiteskaan ole.- 13+4
kasvattaja maalta kirjoitti:
eli kyseessä on varmasti työttömät, elämäänsä tympääntyneet, mahdollisesti narkkari/alkoholisti, pohjasakka suomalaiset. Tai sit näitä nykyajan nuoria/teinejä joilla suurimmalla osalla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja!'Olisit sivuuttanut sinulle epämieluisat vastaukset olan kohautuksella, ilman hillitöntä ja sekopäistä raivoamista !!'
- 8+2
Jos joku ensin kyselee lapsellisia ja kun saa saman tason vastauksia, alkaa hillitön toisten tuntemattomien ihmisten herjaaminen ja todella törkeästi.
Jos ei osaa suhtautua keskustelupalstoihin ja siihen ,että voi saada itselleen epämieluisia vastuksia ilman tuon tapaista egoilua ja riehumista, on varmasti viisainta kun ei ollenkaan kirjoita mihinkään julkiselle palstalle.'saisi välittömästi kunnianloukkauksesta isot rapsut. '
Hahahaa....kunnianloukkauksesta sakot kun esittää mielipiteensä keskustelupalstalla kirjoittavasta väestä?! Oletko sä kuullut mielipiteen vapaudesta, ilmaisuvapaudesta...Keneen tuossa saikkuilaisen viestissä kohdistui se kunnianloukkaus, sinuunko, vai minuun...?? Buahahahahaaaaa! - 18+8
eli kyseessä on varmasti työttömät, elämäänsä tympääntyneet, mahdollisesti narkkari/alkoholisti, pohjasakka suomalaiset. Tai sit näitä nykyajan nuoria/teinejä joilla suurimmalla osalla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja!tämänkin ylläpitoon
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9095840/44242800
siinähän haukutaan sairaaksi - musta kyy
8+2 kirjoitti:
'saisi välittömästi kunnianloukkauksesta isot rapsut. '
Hahahaa....kunnianloukkauksesta sakot kun esittää mielipiteensä keskustelupalstalla kirjoittavasta väestä?! Oletko sä kuullut mielipiteen vapaudesta, ilmaisuvapaudesta...Keneen tuossa saikkuilaisen viestissä kohdistui se kunnianloukkaus, sinuunko, vai minuun...?? Buahahahahaaaaa!Et osaa lukea sinäkään vai?
Kirjoituksessa luki kylläkin;
Kuka puhui sakoista keskustelupalstalla yhtään mitään??? - Suuret on luulot!!!
molossi kirjoitti:
Aloitus kuin aloitus.Kyllä niitä omituisempiakin on piisannut...
Kaikennäköisiä kirjoituksia ja vastauksia niitä piisaa.Muttaa ohittaa ne myöskin voi ...''' nuot "fiksuuden hedelmät" olisi saaneet jäädä väliin...
Kaikennäköisiä kirjoituksia ja vastauksia niitä piisaa.Muttaa ohittaa ne myöskin voi ... ''' - 52+22
saikkulainen kirjoitti:
Sit on taas näitä todella "fiksuja" jotka näyttävät julkisest oman tyhmyytensä..
- 2+15
musta kyy kirjoitti:
Et osaa lukea sinäkään vai?
Kirjoituksessa luki kylläkin;
Kuka puhui sakoista keskustelupalstalla yhtään mitään???Niin -
'tuollaisia laukoisi jollekkin tuntemattomalle vaikkapa kadulla'
siis mitä laukoisi?
Tekstihän meni näin:
'Minkälaiset ihmiset näille palstoille oikein kirjoittelee?? Käytöstapoja ei ainakaan näytä olevan eli kyseessä on varmasti työttömät, elämäänsä tympääntyneet, mahdollisesti narkkari/alkoholisti, pohjasakka suomalaiset. Tai sit näitä nykyajan nuoria/teinejä joilla suurimmalla osalla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja! '
miten tuon sanominen kadulla olis jotenkin pahempi asia kuin palstalla?? - musta kyy
2+15 kirjoitti:
Niin -
'tuollaisia laukoisi jollekkin tuntemattomalle vaikkapa kadulla'
siis mitä laukoisi?
Tekstihän meni näin:
'Minkälaiset ihmiset näille palstoille oikein kirjoittelee?? Käytöstapoja ei ainakaan näytä olevan eli kyseessä on varmasti työttömät, elämäänsä tympääntyneet, mahdollisesti narkkari/alkoholisti, pohjasakka suomalaiset. Tai sit näitä nykyajan nuoria/teinejä joilla suurimmalla osalla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja! '
miten tuon sanominen kadulla olis jotenkin pahempi asia kuin palstalla??sano vaikka kauppareissullasi seuraavalla kerralla täysin tuntemattomalle ihmiselle joka sanoo jotain josta et pidä että se on pohjasakkaa työtön luuseri ja varmasti narkkari tai juoppo ja kato mitä tapahtuu seuraavaksi pönttö.
- 11+5
musta kyy kirjoitti:
sano vaikka kauppareissullasi seuraavalla kerralla täysin tuntemattomalle ihmiselle joka sanoo jotain josta et pidä että se on pohjasakkaa työtön luuseri ja varmasti narkkari tai juoppo ja kato mitä tapahtuu seuraavaksi pönttö.
?????
Mites kaupassa olevat ihmiset liittyy tähän viestiin
'Minkälaiset ihmiset näille PALSTOILLE oikein kirjoittelee??'
Sanoppa kelle siinä viestissä sanottiin että on pohjasakkaa ja työtön luuseri, sanottiinks me mulle? Vai sulle? Suuret on luulot!!! kirjoitti:
''' nuot "fiksuuden hedelmät" olisi saaneet jäädä väliin...
Kaikennäköisiä kirjoituksia ja vastauksia niitä piisaa.Muttaa ohittaa ne myöskin voi ... '''No en ole mikään "okomakin pikku-pyhimys !!! " Ihan vaan suht raadollinen ihminen,omine tapoineen toimia.
Näkeehän sen siitäkin,että sorruin vastaamaan ihan ohitettavaan viestiin,vaikka ei ihan ykkös prioriteettinä ole.
Tosin tuo "okomakin " sana on minulle täysin outo.Jos vaikka sillä olisi ollutkin jotain oleellista o_O- yhdeksäntoista
musta kyy kirjoitti:
sano vaikka kauppareissullasi seuraavalla kerralla täysin tuntemattomalle ihmiselle joka sanoo jotain josta et pidä että se on pohjasakkaa työtön luuseri ja varmasti narkkari tai juoppo ja kato mitä tapahtuu seuraavaksi pönttö.
Mitähän jos sä sanosit kaupassa tuntemattomalle että sä oot varmaan sairaslomalla, no on tosiaan tullu tarpeeseen, lepäisit nyt ja pysyisit poissa täältä häiriköimästä!
Tykkäisköhän? ;) - musta kyy
yhdeksäntoista kirjoitti:
Mitähän jos sä sanosit kaupassa tuntemattomalle että sä oot varmaan sairaslomalla, no on tosiaan tullu tarpeeseen, lepäisit nyt ja pysyisit poissa täältä häiriköimästä!
Tykkäisköhän? ;)jos se olis totta!! Ja olen sata varma että ton alottajan näppikseltä on suoltunut tänään paljon muutakin paskaa kun toi muiden narkkareiksi,juopoiksi ja pohjasakaksi nimittely.
Mä annoin samalla mitalla takasin millä se rupesi mittaamaan ja edelleen olen sitä mieltä että mikjään uus kirjottaja se ei ole ja tollanen kakaramainen mistä tykkäät ja mistä ei galluppi on p:eestä! - musta kyy
11+5 kirjoitti:
?????
Mites kaupassa olevat ihmiset liittyy tähän viestiin
'Minkälaiset ihmiset näille PALSTOILLE oikein kirjoittelee??'
Sanoppa kelle siinä viestissä sanottiin että on pohjasakkaa ja työtön luuseri, sanottiinks me mulle? Vai sulle?tota shittiä jauhamassa vai? Jotain kimppakivaa ???
---- > Sanoppa kelle siinä viestissä sanottiin että on pohjasakkaa ja työtön luuseri, sanottiinks me mulle? Vai sulle?
Ja teille tiedoksi mä en ole työtön, en saikulla ja mulla ei ole mitään huume tai alko ongelmaa.
Mulla teillä siellä on oikein jengillä paljonkin ongelmia näköjään. - yhdeksäntoista
musta kyy kirjoitti:
jos se olis totta!! Ja olen sata varma että ton alottajan näppikseltä on suoltunut tänään paljon muutakin paskaa kun toi muiden narkkareiksi,juopoiksi ja pohjasakaksi nimittely.
Mä annoin samalla mitalla takasin millä se rupesi mittaamaan ja edelleen olen sitä mieltä että mikjään uus kirjottaja se ei ole ja tollanen kakaramainen mistä tykkäät ja mistä ei galluppi on p:eestä!Eli se sun mielestä alotuksessaan nimitteli 'muita' narkkareiks ja juopoiks niin että sä sen takia annoit takasin ekassa viestissäs! Hahaa!
Mitä jos hyppäisit sellasten galluppien ohi mitkä sun mielestä on p:eestä? =))))))))) Jättäsit niille jotka tykkää vastailla pimahtamatta! - 9+16
musta kyy kirjoitti:
tota shittiä jauhamassa vai? Jotain kimppakivaa ???
---- > Sanoppa kelle siinä viestissä sanottiin että on pohjasakkaa ja työtön luuseri, sanottiinks me mulle? Vai sulle?
Ja teille tiedoksi mä en ole työtön, en saikulla ja mulla ei ole mitään huume tai alko ongelmaa.
Mulla teillä siellä on oikein jengillä paljonkin ongelmia näköjään.No, suhun se jostain syystä kolahti kamalasti, en mä usko että noi muut vastaajat on välttämättä työttömiä, saikulla tai narkkareita. Kuten en mäkään ole, eikä se viesti siis muhun mitenkään kolahtanu.
Meitä täällä mun luona on mä, mun koira ja kissat, mä oon meistä ainut joka istuu koneella. =)) - musta kyy
9+16 kirjoitti:
No, suhun se jostain syystä kolahti kamalasti, en mä usko että noi muut vastaajat on välttämättä työttömiä, saikulla tai narkkareita. Kuten en mäkään ole, eikä se viesti siis muhun mitenkään kolahtanu.
Meitä täällä mun luona on mä, mun koira ja kissat, mä oon meistä ainut joka istuu koneella. =))ollenkaan vaan ihan globaalisti. Mulle kaikki ihmiset on ongelmineen ihan samalla viivalla mutta en kuitenkaan lähtis jonkun typerän ja lapsellisen gallupin takia noin törkeesti nimittelemään monikossa ketään.
ja joo mä annoin samalla mitalla tolle urpålle takaisin ja mua ei kukaan saa uskomaan että se vaan sattumoisin putkahti tänne jostain toiselta palstalta galluppia väsäämään ja sitten monen viestin voimalla lisää urpåilemaan. - musta kyy
Eli se sun mielestä alotuksessaan nimitteli 'muita' narkkareiks ja juopoiks niin että sä sen takia annoit takasin ekassa viestissäs! Hahaa!
Mitä jos hyppäisit sellasten galluppien ohi mitkä sun mielestä on p:eestä? =))))))))) Jättäsit niille jotka tykkää vastailla pimahtamatta!mä annoin ekassa viestissä just siksi takasin että muutamia minuutteja aikasemmin joku ja väitän että alottaja oli virtuaali nikillä heittäny taas tänne sellasta skeidaa ettei rajaa.
Ole sinä tyhmä nyt hiljaa jo kun sun avautumista ei kestä erkkikään yrjöömättä.
saikkulainen,ruottalainen,salolainen,turkulainen,manselainen onko noissa jotain eroo täh?
No ei ole samaa shittiä jauhaa jokainen joko yksin tai yhdessä. :) - 11+14
musta kyy kirjoitti:
ollenkaan vaan ihan globaalisti. Mulle kaikki ihmiset on ongelmineen ihan samalla viivalla mutta en kuitenkaan lähtis jonkun typerän ja lapsellisen gallupin takia noin törkeesti nimittelemään monikossa ketään.
ja joo mä annoin samalla mitalla tolle urpålle takaisin ja mua ei kukaan saa uskomaan että se vaan sattumoisin putkahti tänne jostain toiselta palstalta galluppia väsäämään ja sitten monen viestin voimalla lisää urpåilemaan.Oli se vaan tosi törkeetä tulla tänne tekemään tollanen tosi törkee galluppi. Oishan sen pitäny kysyä lupa ensin eikä vaan sattumalta putkahtaa, kun tälle palstalle ei tosta vaan putkahdella!!!
Tälle piti kyl nauraa: 'noin törkeesti nimittelemään monikossa ketään'
Nimittelemään jotain MONIKOSSA! ;)
Mut hei kuule, parempaa illanjatkoo ja yritetään selvitä tästä takaiskusta! Mun pitää ulkoiluttaa tota yhtä lemmikkiä. - yhdeksäntoista
musta kyy kirjoitti:
mä annoin ekassa viestissä just siksi takasin että muutamia minuutteja aikasemmin joku ja väitän että alottaja oli virtuaali nikillä heittäny taas tänne sellasta skeidaa ettei rajaa.
Ole sinä tyhmä nyt hiljaa jo kun sun avautumista ei kestä erkkikään yrjöömättä.
saikkulainen,ruottalainen,salolainen,turkulainen,manselainen onko noissa jotain eroo täh?
No ei ole samaa shittiä jauhaa jokainen joko yksin tai yhdessä. :)No niin musta kyy, kiitos aikuismaisesta keskustelusta! Siis sun puoleltasi.
- musta kyy
11+14 kirjoitti:
Oli se vaan tosi törkeetä tulla tänne tekemään tollanen tosi törkee galluppi. Oishan sen pitäny kysyä lupa ensin eikä vaan sattumalta putkahtaa, kun tälle palstalle ei tosta vaan putkahdella!!!
Tälle piti kyl nauraa: 'noin törkeesti nimittelemään monikossa ketään'
Nimittelemään jotain MONIKOSSA! ;)
Mut hei kuule, parempaa illanjatkoo ja yritetään selvitä tästä takaiskusta! Mun pitää ulkoiluttaa tota yhtä lemmikkiä.takaiskua minkään suhteen ja se sua varmaan lisää alkaa kohta ottamaan pattiin.
Mua ei vaan viedä satasella niin kun näköjään esmes sua. :))))))))))))))))) - musta kyy
No niin musta kyy, kiitos aikuismaisesta keskustelusta! Siis sun puoleltasi.
mulle ei kannata avautua jostain noin typerästä mä olen musta kyy ja isken aina takasin.
ps. ei ollut sunkaan keskustelun taso mitään aikuismaista niin metsä vastaa jne. :))))))))
- dolly.poisoni
1. Oma ikäsi ...34
2. Minkä rotuisen/rotuisia koiran/koiria omistat?...afgaaninvinttikoira sekarotuinen.
3. Suosikki koirarotusi?..on niin monta ihanaa:) ehkä menee pieniin villakoiriin päin.
4. Inhokki koirarotusi? ...en inhoa mitään rotua,toki on joitakin taistelukoirarotuja esim.mastiffit joista en pidä, suhtaudun hyvin varauksellisesti näihin.
- voit myös perustella vastauksesi 1.Aika sopiva.Jotain jo keretty tehty,mutta vielä piisaa tekemistä.
2.Vähän erikokoisia,pienemmästä ja isommasta päästä,jonkinsortin molosseja :)
3.Omat nykyiset ja entiset nyt ilman muuta.Muut lähinnä kakkosesta (tiettyjä isoja jokusiakin),ysistä rihvelit ja ahvenat.Terriköistä airis.Kanakoirista weimari ja bracco. Ja noutajista chessi.Siinä lähinnä.
4.Ei ole mitään inhokkeja.Mukavaa vaan,kun monennäköistä näkyy :)
Mutta tuskin ottaisin : vinttarit ( ei oikein iske ulkonäkö,vaikka tyylikkäitä on),metsästysrotuja,varsinkin sellaisia joilla on sen verran vahvana,että olisi hyvä harrastaa myös rodunomaista (kun en metsästä,ja ulkonäöllisesti vain jo mainitut iskee).Ihan pieniä,hihut ym. (pelkäisin että menee rikki).Ylipäätään "helppoja" rotuja (kun tykkään vähän haasteellisemmista).Rotuja,joita tulee joka nurkan takaa vastaan :D ( pidän vähän persoonallisemman näköisistä).Ja en ottaisi rotuja,jotka ei ole niin liikunnallisia,että ei pahemmin voisi tehdä reippaita kunnon lenkkejä,tai harrastaa suht monipuolisesti.
Noit nyt tulee lähinnä mieleen.- saikkulainen
Voi pyhä isä mikä riita tästä gallupista tuli aikaan..
Sulle "kasvattaja maalta", joo en kuule osaa vastata oikeaan kohtaan kun en ole ennen näille palstoille kirjoitellut. Anteeksi siitä jos se sua noin häiritsee!
Nyt täytyy kyllä ite myöntää, että joo hermostuin vähän liikaa. Ja pyydän anteeksi tuota kun alennuin suutuessani haukkumaan ihmisiä yleisesti työttömiksi jne. Olisi todellakin pitännyt jättää omaan arvoonsa nuo lapselliset kommentit mitä sain. Sitä vain tahtoo hermostua jos aletaan syyttä suotta syyttelemään. Että semmosta.. - 8v.......
saikkulainen kirjoitti:
Sulle "kasvattaja maalta", joo en kuule osaa vastata oikeaan kohtaan kun en ole ennen näille palstoille kirjoitellut. Anteeksi siitä jos se sua noin häiritsee!
Nyt täytyy kyllä ite myöntää, että joo hermostuin vähän liikaa. Ja pyydän anteeksi tuota kun alennuin suutuessani haukkumaan ihmisiä yleisesti työttömiksi jne. Olisi todellakin pitännyt jättää omaan arvoonsa nuo lapselliset kommentit mitä sain. Sitä vain tahtoo hermostua jos aletaan syyttä suotta syyttelemään. Että semmosta..kunhan ei kestä vuosikausia,,,,
- musta kyy
saikkulainen kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä ite myöntää, että joo hermostuin vähän liikaa. Ja pyydän anteeksi tuota kun alennuin suutuessani haukkumaan ihmisiä yleisesti työttömiksi jne. Olisi todellakin pitännyt jättää omaan arvoonsa nuo lapselliset kommentit mitä sain. Sitä vain tahtoo hermostua jos aletaan syyttä suotta syyttelemään. Että semmosta..tossa aikaisemmin kirjoitelleesi sakemanni palstalle ???
Ja sen riidan sait ihan itte aikaan nimittelemällä tosi törkeesti.
Ja älä jaksa enää jauhaa jos sulla hermo pettää täällä kuinka se pettää sakemannisi kanssa?
Kuule mulla on nyt 5 sakemannia ja niitä on ollut jo pitkään. Jos mulla hermo tolla tavalla tilttaisi jonkun tuntemattoman kirjotuksista antasin kaikki koirat pois koska ei musta olisi niidenkään kouluttajaksi.
Että jauha sinä mitä shittiä haluat minä en usko sanakaan.
1. Oma ikäsi
- Tarpeeksi
2. Minkä rotuisen/rotuisia koiran/koiria omistat?
-Griffon belge
-Petit Brabancon
3. Suosikki koirarotusi?
-Griffonit
-Affenpinseri
-Englannin buldoggi
kaikki ilmeikkäät lättänaamat
Seuraavista pidän ja ihailen mutten voisi ottaa
-Suomen Pystykorva
-Karjalankarhukoira
-Saksanpaimenkoira
4. Inhokki koirarotusi?
Niitä ei ole- .................
1. Oma ikäsi 31
2. Minkä rotuisen/rotuisia koiran/koiria omistat? saksanpaimenkoira X 2 ja noutaja/paimen mix
3. Suosikki koirarotusi? kärkisijoja pitää saksanpk,suomenlapinkora,doggi,tipsu (siitä syystä että olen omistanut näitä rotuja)
4. Inhokki koirarotusi? ei mikään tietty rotu mutta joitain yksilöitä on tullut vastaan joista en ole tykännyt :)- saikkulainen
Sinulle "musta kyy", jos vaivaudut lukemaan aikaisemman kommenttini tarkemmin niin sanon siinä, että: "Aikaisemmin olen lukennut vain tuota saksanpaimenkoirat sivustoa." Kuten sanoin olen lukenut sitä, en kirjoitellut sinne. Olisipa kiva tietää minkä ihmeen takia minua alettiin syyttämään jostain aiemmista herjailuista? Mitähän tuo tarkoittaa, mistä herjailuista ja miks mua alettiin syyttämään? Todella erikoista.. Jokainen vois ite miettiä omalle kohdalle tätä tilannetta, että kirjoitat ekaa kertaa asiallisen kommentin tänne. Sit sua aletaan syyttä suotta syyttelemään jostain aiemmista herjailuista mistä et siis tiedä mitään! Ja ylläpito sen varmasti ainakin näkee, etten minä ole syyllistynyt siihen mistä mua aiheettomasti syytetään. Eli voisin mäki sit tosta ilmottaa ylläpidolle, et mua syytetään turhaa jostain mitä en ole koskaan tehnyt! Ja sitten vielä puututaan mun ikään, että mä valehtelen senki! Joo myönnän sen, että olis ollut kaikkein järkevintä olla huomaamatta noita kommentteja. Ja sit kuten aiemmin sanoin, niin olisin itekki voinnut ton yhden viestin kirjoittaa vähän asiallisemmin.
Joo ja kyllä, mulla on saksanpaimenkoira jonka kans mulla ei ole mitään ongelmia. Edellinen saku eli 14vuotiaaks eikä myöskään sen kans ollut ongelmia. Eli mulla tuskin on tarvetta tulla kirjotteleen mistään ongelmista saksanpaimenkoira sivustolle. Jos joskus sattuis, että ongelmia tulis niin enköhän mä kysyis neuvoa liiton kentän ohjaajalta jonka treeneissä käydään. Enkä keskustelupalstoilta, jossa näköjään pyörii jos jonkinlaista porukkaa... - musta kyy
saikkulainen kirjoitti:
Sinulle "musta kyy", jos vaivaudut lukemaan aikaisemman kommenttini tarkemmin niin sanon siinä, että: "Aikaisemmin olen lukennut vain tuota saksanpaimenkoirat sivustoa." Kuten sanoin olen lukenut sitä, en kirjoitellut sinne. Olisipa kiva tietää minkä ihmeen takia minua alettiin syyttämään jostain aiemmista herjailuista? Mitähän tuo tarkoittaa, mistä herjailuista ja miks mua alettiin syyttämään? Todella erikoista.. Jokainen vois ite miettiä omalle kohdalle tätä tilannetta, että kirjoitat ekaa kertaa asiallisen kommentin tänne. Sit sua aletaan syyttä suotta syyttelemään jostain aiemmista herjailuista mistä et siis tiedä mitään! Ja ylläpito sen varmasti ainakin näkee, etten minä ole syyllistynyt siihen mistä mua aiheettomasti syytetään. Eli voisin mäki sit tosta ilmottaa ylläpidolle, et mua syytetään turhaa jostain mitä en ole koskaan tehnyt! Ja sitten vielä puututaan mun ikään, että mä valehtelen senki! Joo myönnän sen, että olis ollut kaikkein järkevintä olla huomaamatta noita kommentteja. Ja sit kuten aiemmin sanoin, niin olisin itekki voinnut ton yhden viestin kirjoittaa vähän asiallisemmin.
Joo ja kyllä, mulla on saksanpaimenkoira jonka kans mulla ei ole mitään ongelmia. Edellinen saku eli 14vuotiaaks eikä myöskään sen kans ollut ongelmia. Eli mulla tuskin on tarvetta tulla kirjotteleen mistään ongelmista saksanpaimenkoira sivustolle. Jos joskus sattuis, että ongelmia tulis niin enköhän mä kysyis neuvoa liiton kentän ohjaajalta jonka treeneissä käydään. Enkä keskustelupalstoilta, jossa näköjään pyörii jos jonkinlaista porukkaa...ja mitä sä mulle mitään avaudut sä teit mokasi ja näytit sen helvetillisen "fiksuutesi" täällä aliarvioimalla muita kirjottajia ja väittämällä että mä olisin kaiken takana vaikka eihän se niin mene tänne kato kirjottaa monet kuten hyvin tiedät. Ensin aamulla täällä kävi taas avautumassa nikki virtuaali ja heti perään sä tuut tänne muka uutena ja jo heti tokassa viestissä alat nimittelemään.
Mä en sua usko mitä sä et nyt tässä ymmärrä??
Ilmota tosiaan yp:eelle sä täällä olet aiheetta alkanut ihmisiä nimittelemään pohjasakaksi,juopoiksi,narkkareiksi,työttömiksi yms. joten mikä on epäselvää?
Nimittelinkö mä sua miksikään muuksi kun kysyin onko pitkäkin saikku ja jos on kandeisko sitten levätä ja olla härkkimättä mitään.
Nytkin sä oot monella eri nikillä siuellä avautunu mulle arvaa mistä tiedän ?
Hah haaa...
ps. virallinen liitto ja virallinen kouluttaja että revi siitä. - 9+11
saikkulainen kirjoitti:
Joo ja kyllä, mulla on saksanpaimenkoira jonka kans mulla ei ole mitään ongelmia. Edellinen saku eli 14vuotiaaks eikä myöskään sen kans ollut ongelmia. Eli mulla tuskin on tarvetta tulla kirjotteleen mistään ongelmista saksanpaimenkoira sivustolle. Jos joskus sattuis, että ongelmia tulis niin enköhän mä kysyis neuvoa liiton kentän ohjaajalta jonka treeneissä käydään. Enkä keskustelupalstoilta, jossa näköjään pyörii jos jonkinlaista porukkaa...Sanos muuta, ihan samaa mieltä
'Jokainen vois ite miettiä omalle kohdalle tätä tilannetta, että kirjoitat ekaa kertaa asiallisen kommentin tänne. Sit sua aletaan syyttä suotta syyttelemään jostain aiemmista herjailuista mistä et siis tiedä mitään!'
Täälä on kuule käynykin noin monta kertaa, ei ole kovin moni ensikertalainen sen jälkeen palannut kun vastaanotto on ollut just tätä luokkaa!
Kaikki on joskus kirjottanu tälle palstalle ensimmäistä kertaa ja palstoillehan tulee koko ajan ihmisiä lukemaan jotka ei oo ennen sitä nähny, ja just joku gallup on varmaan aika tavallinen juttu millä uus kirjottaja tavallaan yrittää vähä saada kuvaa siitä että minkälaista porukkaa siellä kirjottaa ja onko vaik samasta rodusta kiinnostuneita tms.
Toivottavasti et välittäis noista parista katkerasta multinickistä!! - musta kyy
9+11 kirjoitti:
Sanos muuta, ihan samaa mieltä
'Jokainen vois ite miettiä omalle kohdalle tätä tilannetta, että kirjoitat ekaa kertaa asiallisen kommentin tänne. Sit sua aletaan syyttä suotta syyttelemään jostain aiemmista herjailuista mistä et siis tiedä mitään!'
Täälä on kuule käynykin noin monta kertaa, ei ole kovin moni ensikertalainen sen jälkeen palannut kun vastaanotto on ollut just tätä luokkaa!
Kaikki on joskus kirjottanu tälle palstalle ensimmäistä kertaa ja palstoillehan tulee koko ajan ihmisiä lukemaan jotka ei oo ennen sitä nähny, ja just joku gallup on varmaan aika tavallinen juttu millä uus kirjottaja tavallaan yrittää vähä saada kuvaa siitä että minkälaista porukkaa siellä kirjottaa ja onko vaik samasta rodusta kiinnostuneita tms.
Toivottavasti et välittäis noista parista katkerasta multinickistä!!suorastaan loistavaa :)))))))
Mutta olisit nyt vaan huolissasi siitä omasta multinikkeilystäsi jooko?
ja turhaan lässytät ei toi alottaja ole mikään ensikertalainen se on aivan sata varma asia.. ja mistä tiedän? Arvaa... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) - 867530
9+11 kirjoitti:
Toivottavasti et välittäis noista parista katkerasta multinickistä!!buahahahahahahahahahahhahahhaa
- 7+10
musta kyy kirjoitti:
suorastaan loistavaa :)))))))
Mutta olisit nyt vaan huolissasi siitä omasta multinikkeilystäsi jooko?
ja turhaan lässytät ei toi alottaja ole mikään ensikertalainen se on aivan sata varma asia.. ja mistä tiedän? Arvaa... :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))No mä arvaan:
Kristallipallosta!
Arvaan et samasta pallosta sä siellä kattelet myös kuka mä olen.. mikä rekattu nicki! Vai mitä? :) - saikkulainen
9+11 kirjoitti:
Toivottavasti et välittäis noista parista katkerasta multinickistä!!En minä sinulle "musta kyy" avaudu. Mä vain oikaisin tuon ku väitit, että olen itse kertonut kirjoitelleeni saksanpaimenkoirat sivustolle. Sen jälkeen en ole avautunut sinulle vaan kuten huomaat, kirjoitin, että jokainen voisi ite miettiä omalle kohdalle plaa plaa.. Lopuksi sitten kommentoin sulle tosta mun saksanpaimenkoirasta kun sun piti siitäki tulla mulle jotain valittaan.
Mä en sun kanssa kyllä jaksa enää väitellä. Näytät olevan todella vainoharhainen ihminen! :) Vai olen minä sulle muka avautunut monella eri nimimerkillä, taas olet täysin hakoteillä. En ole kirjoittanut kun tällä nimimerkillä. Että, en todellakaan ymmärrä tuota viimeistä lausettasi!
Uskomatonta.... - littaputta
saikkulainen kirjoitti:
En minä sinulle "musta kyy" avaudu. Mä vain oikaisin tuon ku väitit, että olen itse kertonut kirjoitelleeni saksanpaimenkoirat sivustolle. Sen jälkeen en ole avautunut sinulle vaan kuten huomaat, kirjoitin, että jokainen voisi ite miettiä omalle kohdalle plaa plaa.. Lopuksi sitten kommentoin sulle tosta mun saksanpaimenkoirasta kun sun piti siitäki tulla mulle jotain valittaan.
Mä en sun kanssa kyllä jaksa enää väitellä. Näytät olevan todella vainoharhainen ihminen! :) Vai olen minä sulle muka avautunut monella eri nimimerkillä, taas olet täysin hakoteillä. En ole kirjoittanut kun tällä nimimerkillä. Että, en todellakaan ymmärrä tuota viimeistä lausettasi!
Uskomatonta....sää yleensä tulit tänne nimitteleen kirjottajia?
- saikkulainen
saikkulainen kirjoitti:
En minä sinulle "musta kyy" avaudu. Mä vain oikaisin tuon ku väitit, että olen itse kertonut kirjoitelleeni saksanpaimenkoirat sivustolle. Sen jälkeen en ole avautunut sinulle vaan kuten huomaat, kirjoitin, että jokainen voisi ite miettiä omalle kohdalle plaa plaa.. Lopuksi sitten kommentoin sulle tosta mun saksanpaimenkoirasta kun sun piti siitäki tulla mulle jotain valittaan.
Uskomatonta....Voisiko tuo ylläpito todistaa tälle mustalle kyylle, että minä en ole tänne aikaisemmin kirjoitellut mitään herjauksia, kiitos! Musta kyy väittää valheellisesti, että minä olen esiintynyt nimimerkeillä: ruottalainen, salolainen, manselainen ja turkulainen. En todellakaan ole! Enkä ole kuten hän väittää niin aamulla kirjoittanut muutamia minuutteja aikaisemmin tänne. Täysin törkeätä sekä valheellista syyttelemistä minua kohtaan!
- 2=14
saikkulainen kirjoitti:
Voisiko tuo ylläpito todistaa tälle mustalle kyylle, että minä en ole tänne aikaisemmin kirjoitellut mitään herjauksia, kiitos! Musta kyy väittää valheellisesti, että minä olen esiintynyt nimimerkeillä: ruottalainen, salolainen, manselainen ja turkulainen. En todellakaan ole! Enkä ole kuten hän väittää niin aamulla kirjoittanut muutamia minuutteja aikaisemmin tänne. Täysin törkeätä sekä valheellista syyttelemistä minua kohtaan!
Täähän on vain virtuaali-elämää, ei kandee ottaa hernettä nenuu!
- littaputta
saikkulainen kirjoitti:
Voisiko tuo ylläpito todistaa tälle mustalle kyylle, että minä en ole tänne aikaisemmin kirjoitellut mitään herjauksia, kiitos! Musta kyy väittää valheellisesti, että minä olen esiintynyt nimimerkeillä: ruottalainen, salolainen, manselainen ja turkulainen. En todellakaan ole! Enkä ole kuten hän väittää niin aamulla kirjoittanut muutamia minuutteja aikaisemmin tänne. Täysin törkeätä sekä valheellista syyttelemistä minua kohtaan!
sääkin syyttelet ja nimittelet muita kirjottajia tosi törkeesti.
kuules juopponarkki niin se mettä vastaa kun sinne huutelee.
1. turhan vanha jo
2. 2 Chihuahuaa ja kaksi sekarotuista.
3.Saksanpaimenkoira, Chihuahua (ja muutama muu). sanotaanko että palveluskoirat ja seurakoirat.
4.ei ole inhokkikoirarotuja. mutta vinttikoirat ei oikein silmää miellytä. eikä yleensä ottaen noutajat tai metsästyskoirat ole "minun koiria".- koiranomistaja842
1. 28v 2. ei ole koiraa 3. newfoundlandinkoira. kultainennoutaja. berni. bernhardinkoira. doggi. suursnautseri.dobermann. kultainennoutaja. snautseri. rottweiler. bernhardinkoira. mastiffi. saksanpaimenkoira. jne 4. chichut en ottais
- tallasta vol 1
1. 28v.2. ei koiraa 3. naa on suosikkeja:-( berninpaimenkoira. kultainenoutaja. fieldsinspanieli. leonberger. bordercollie. collie. kultainennoutaja. bokseri. bernhardinkoira lk ja pk . dobermann. saksanpaimenkoira. landseer. newfoundlandinkoira. cockeri. kultainennoutaja. dobermann. bernhardinkoira pk. 4. inhokit chichu ja se loreal mainoksen koira. 3 jatkoa dobermann. berninpaimenkoira. bernhardinkoira. leonberger. espanjanmastiffi. tanskandoggi. suursnautseri. snautseri p ja s. newfoundlandinkoira. sileakarvainenoutaja
- Jöös
1. 23
2. Kolmivuotias shelttihän tuo.
3. Tuollaiset luonteeltaan pehmeänpuolet paimenkoirat, joilla ei ole liioiteltuja ominaisuuksia. Esimerkiksi sakemannin luisu selkä ei sovi silmään yhtään. Olen muutenkin huono vastaamaan suosikkirotukysymyksiin, sillä pidän koirista luonteen ja terveyden perusteella enemmin kuin pelkkää ulkonäköä katsellen. Pieni puudeliristeytys voi olla mainio koira siinä missä komea ja hyvin koulutettu rotikkakin ja roduista ja monirotuisista löytyy sekä julmetun omituisia ja (mieli)sairaita että terveitäkin yksilöitä. Koiran näköiset koirat kunniaan!
4. Inhokkirotuja ovat kaikki ylijalostetut koirarodut; shar pei, englanninbulldog, kingcharlesinspanieli. En myöskään arvosta sakemanneja, chihuahua-koiria, basset houndeja enkä mopseja. Lisäksi dissaan niitä koiranomistajia, jotka eivät osaa kouluttaa muuten oikein lupaavia yksilöitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861699Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171075Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981027Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146759Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs49681- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661