Unelma toteutuu nyt. Minulla on kaksi kuukautta kesälomaa. Pidän omaa lomaa kuukaude ja toinen kuukausi on varsinaista palkallista lomaa.
Kun on asiansa hoitanut ja ei ole velkaa niin on iva pitää pitkiä lomia. Jouluna pidin kolme viikkoa lomaa ja tänävuonna teen samoin.
KESÄLOMA 2 KUUKAUTTA.
juhannusmiesoon joo
4
469
Vastaukset
- juhannusmiesoon joo
http://www.youtube.com/watch?v=Dc7X5_YCZEE
minä nautin kesästä, ei estä kukaan kun matkaa teen kuplavolkkarilla. - varakas porvari
Itsekin otin kaks kuukautta kun tein talvella ylitöitä. Nyt on kaaniit ilimot ja naatitaan kesästä.
- juhannusmies joo
hienoo.
- 111111111
teidän on lomailla. itsellä ei ole tietoa minkäänlaisesta kesälomasta. kun ei ole työtä ei ole sitä lomaakaan töistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221