Olen n.35v nainen ja minua syytetään 17v nuoren pojan pahoinpitelystä (tai asia menossa syyteharkintaan).
Kyseinen poika tarttui minua kovasti käsivarresta ja huusi minulle naama punaisena. Tästä pelästyin (poika käy salilla usein ja on minua huomattavasti pitempi ja voimakkaampi) ja tarkoitus oli työntää poika pois naamasta, mutta tämä tönäisy osoittautuikin ennemmin lyönniksi.
Tästä poika hemostui entisestään ja otti minua rinnuksista kiinni ja kuljetti näin työntäen pari metriä sängylle, uhaten hakkaavansa minut.
Mieheni sai pojan (ei minun poikani siis, vaan omin luvin meille tullut vierailija) pois kimpustani, jonka jälkeen tilanne rauhottui ja pyysimme pojan kanssa toisiltamme halaten anteeksi.
Pojalla oli silmälasit hiukan vääntyneet ja lupasin ne korvata (suoristus ei lopulta mitään maksanut).
Seuraavana päivänä saimme kuulla että asia meni poliisille ja tänään kävinkin poliisin luona kertomassa oman osuuteni.
Nyt kyseinen poika haluaa rahaa kivusta ja särystä, sekä uhkailee milloin milläkin. Asia nyt tosiaan menossa syyttäjälle ja poliisi joka minua kuulusteli oli sitä mieltä että voin saada sakkoja lievästä pahoinpitelystä.
Nyt minua kiinnostaakin, voiko kyseinen poika saada jotain kivusta ja särystä minulta? Pojalle tuli tuosta lyönnistäni silmäkulmaan (silmälaseista) nirhauma ja jostain tullut selkäänkin haava, jota tosin en ole voinut mitenkään tehdä, koska en hänen selkäpuolellaan koskaan ollut vaan hän oli koko aika minun rinnuksissani kiinni...
Myönnän ja myönsinkin tämän lyönnin, mutta voiko tosiaan olla näin että vain minä olen nyt syyllinen?
uhri onkin syyllinen
VIIIeras
1
399
Vastaukset
- -.-m
Tee sinäkin rikosilmoitus pojan päälle käymisestä. Miehesi voi toimia todistajana asiassa. hae korvauksia kivusta ja särystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1884179Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033465SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1022780Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.3032702Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a432390Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1712161Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02080Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371792Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll81621- 451173