Onko lapsiperheitä menossa Sunwing Resort & Spa Sandy Bay hotelliin heinäkuun lopussa. 12 v lapsen kanssa matkalle lähden. Onko kenelläkään kokemusta ko hotellista. Olis kiva jos sieltä sais vaikka ikäistään seuraa, sais välillä itsekkin huilata, eikä tarvis likoa koko pvää vedessä :). Onkoa lähellä hyviä rantoja, vai kannattaako pitäytyä altaalla. Matka keskustaan näytti olevan pari km, joten sen varmaan jaksaa kumuudessa laahustaa, ainakin jos matkan varrella jotain katseltavaa. Hyviä ruokapaikkoja ym., mitä tuon ikäiselle siellä ehkä olisi, osteltavaa tms. ??
Kiitos jo etukäteen!
26.7 kyprokselle menijöitä
4
350
Vastaukset
- toooosi pettynyt
...palsta, eikä muuta, koko suomi 24. Joko täynnä nuoria bilettäjiä tai "vanhoja" jotka hakevat nuorta seuraa. Hoh hoijaa.... Ei täällä kannata mitään kysellä, sen enempää kun matkaseuraa osiossakaan. Treffit palsta tämänkin pitäis vaan olla.
- Chullcandy jr.
Nahkavuononkyntäjä alias Pera perheineen on siellä joka kesä.
Kaksi villiä poikaa ja mummo on myös mukana. - sul on mun luonne"
Chullcandy jr. kirjoitti:
Nahkavuononkyntäjä alias Pera perheineen on siellä joka kesä.
Kaksi villiä poikaa ja mummo on myös mukana....perheineen, kun nää "seksy" seuran hakijat. Yhden villin pojan kanssa itse, ehkäpä saan "tuupattua" teidän mummolle, niin voin itse alkaa huilaileeee :) Eiköhän joukosta tunnista yhden nahkavuononkyntäjän.
- voi elämän kevät
sul on mun luonne" kirjoitti:
...perheineen, kun nää "seksy" seuran hakijat. Yhden villin pojan kanssa itse, ehkäpä saan "tuupattua" teidän mummolle, niin voin itse alkaa huilaileeee :) Eiköhän joukosta tunnista yhden nahkavuononkyntäjän.
...ihan oma kone näköjään. Aivan kuin olis John "Tarvola" yksityiskoneella. Altaallakin on mukavasti tilaa
kun ei ketään muita näemmä sinne matkusta. Mukavaa kesää vaan tälläkin vieraileville. Hukkaan heitettyä aikaa ja samaa mieltä myös yhden miehen kanssa tästä palstasta. Seppo Rädyn sanoin P.... P.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275343
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1561735
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551456Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike221112viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.207997En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69992- 37849