26.7 kyprokselle menijöitä

1+1=2

Onko lapsiperheitä menossa Sunwing Resort & Spa Sandy Bay hotelliin heinäkuun lopussa. 12 v lapsen kanssa matkalle lähden. Onko kenelläkään kokemusta ko hotellista. Olis kiva jos sieltä sais vaikka ikäistään seuraa, sais välillä itsekkin huilata, eikä tarvis likoa koko pvää vedessä :). Onkoa lähellä hyviä rantoja, vai kannattaako pitäytyä altaalla. Matka keskustaan näytti olevan pari km, joten sen varmaan jaksaa kumuudessa laahustaa, ainakin jos matkan varrella jotain katseltavaa. Hyviä ruokapaikkoja ym., mitä tuon ikäiselle siellä ehkä olisi, osteltavaa tms. ??
Kiitos jo etukäteen!

4

412

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toooosi pettynyt

...palsta, eikä muuta, koko suomi 24. Joko täynnä nuoria bilettäjiä tai "vanhoja" jotka hakevat nuorta seuraa. Hoh hoijaa.... Ei täällä kannata mitään kysellä, sen enempää kun matkaseuraa osiossakaan. Treffit palsta tämänkin pitäis vaan olla.

• Chullcandy jr.

Nahkavuononkyntäjä alias Pera perheineen on siellä joka kesä.
        Kaksi villiä poikaa ja mummo on myös mukana.

• sul on mun luonne"
        Chullcandy jr. kirjoitti:

Nahkavuononkyntäjä alias Pera perheineen on siellä joka kesä.
        Kaksi villiä poikaa ja mummo on myös mukana.

...perheineen, kun nää "seksy" seuran hakijat. Yhden villin pojan kanssa itse, ehkäpä saan "tuupattua" teidän mummolle, niin voin itse alkaa huilaileeee :) Eiköhän joukosta tunnista yhden nahkavuononkyntäjän.

• voi elämän kevät
        sul on mun luonne" kirjoitti:

...perheineen, kun nää "seksy" seuran hakijat. Yhden villin pojan kanssa itse, ehkäpä saan "tuupattua" teidän mummolle, niin voin itse alkaa huilaileeee :) Eiköhän joukosta tunnista yhden nahkavuononkyntäjän.

...ihan oma kone näköjään. Aivan kuin olis John "Tarvola" yksityiskoneella. Altaallakin on mukavasti tilaa
        kun ei ketään muita näemmä sinne matkusta. Mukavaa kesää vaan tälläkin vieraileville. Hukkaan heitettyä aikaa ja samaa mieltä myös yhden miehen kanssa tästä palstasta. Seppo Rädyn sanoin P.... P.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      127
      1269
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1160
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      631
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      578
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      17
      541
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      523
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      485
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      469
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      462
    10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä