sun eka kerta

.... .... ......

Sä istut mun sängylläni ja hymyilet mulle sun arkaa hymyäs. Se on outo sekoitus ujoutta, herkkyyttä ja halua.
Tänään on se ilta. Se, mitä mä olen odottanut. Ja sä. Tää ilta saattais olla jo takana, mutta sua pelotti. Mä en misssään nimessä syytä sua siitä, vaikka sä varmaan aluksi luulit niin. Koska oikeesti muakin pelotti. Mua pelotti se, että mä satuttaisin sua, ja mä pelkään sitä vieläkin.

Mä hymyilen sulle takaisin ja kävelen sun luokse hitaasti. Sä nouset seisomaan ja tuut arasti muhun kiinni. Mä suutelen sua suulle, ja laskeudun hitaasti kasvoilta alaspäin. Sun kaulallasi mä tunnen, kuinka nopeasti sun sydämes lyö. Sun omat kädet hyväilee mun päätäni ja sun rintakehäs kohoilee nopeasti.
Mä vilkaisen sun silmiä, mutta ne ovat kiinni, ja mä hymyilen.Sua ei pelota enää niin paljon, ja sun vartalo alkaa pikku hiljaa rentoutua.
Mä nousen suutelemasta sun niskaa ja alan aukoa sun paitasi nappeja. Sun kädet tärisee hieman, kun sä riisut mun mustan T-paitani. Ja lopulta meidän jalkojen juuressa on kasa vaatteita ja me seisotaan suutelemassa keskellä mun huonetta pelkät alusvaatteet yllä. Sun kädet vaeltelee arasti pitkin mun selkää ja rintaa ja mä huväilen sun ihanaa vartaloa toivoen, ettet sä peräänny.

Nyt on pakko lopettaa, mut mä jatkan tätä sitten taas jossain vaiheessa... Vai?

11

7622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujotus

      joo todellaki jatka...toi oli ihan kipeen hyvä alku ja tee se loppuun!!! tollasii juttui tänne kaipaaki!!! :D

    • odesku

      Tee jatkoa ehdottomasti, paras juttu pitkiin aikoihin, jatka pliis! Mahtava!

    • ...

      Tuosta on hyvä jatkaa.. :)

    • .... .... ......

      ...mä hyväilen sun ihanaa vartaloa toivoen, ettet sä peräänny.
      Mä otan sun lantiosta kiinni, ja ohjaan sut mun sängyn reunalle. Mä kaadan sut kevyesti sille, ja tuun hellästi sun päälle.
      Sä katsot suoraan mun silmiini, kuin kysyen, mitä seuraavaksi tapahtuu.Mä vastaan siihen suutelemalla sua rauhottavasti suoraan suulle.
      Mä avaan sun rintaliivien hakaset ja hivutan ne pois.
      Sä olet kipeää tekevän kaunis.
      Me ollaan hetken päästä kummatkin alasti. Mä alan suutelemaan sun rintoja ja sä värähdät. Sä et ole tottunut tähän. Mä ymmärrän, että sua pelottaa.
      - Haluatsä jatkaa? mä kysyn sulta vielä varmistaakseni.
      Sä nyökkäät ja mä jatkan.
      Sä alat hengittää raskaasti ja hyväilet mun hiuksia. Sä vingahdat aina välillä nautinnosta, etkä sä enää jännitä.
      - Ootsä valmis? mä kysyn hiljaa, melkein kuiskaten. Sä nyökkäät vähän.
      - Ihan varmasti? Sä nyökkäät taas, mutta nyt paljon varmemmin.


      Sori, sori, sori...
      Pakko mennä taas pois...
      Loppu tulee varmaan lähiaikoina.

      • poju

        kopsatkaa joku sitte lopulta noi kaikki samaan syssyyn ni sitte tuun lukemaan. Muuten hyvä :))


    • .... .... ......

      Sä istut mun sängylläni ja hymyilet mulle sun arkaa hymyäs. Se on outo sekoitus ujoutta, rakkautta ja halua.
      Me molemmat tiedetään, että tänään on se ilta. Se, mitä me ollaan odotettu. Mä olen onnellinen, että sä peräännyit viimeksi, koska tää olis muuten jo ohi. Mutta tää ilta on täydellinen. Ja sä ansaitset vain parasta.

      Mä hymyilen sulle takaisin ja kävelen sun luokse hitaasti. Sä nouset seisomaan ja tuut arasti muhun kiinni. Mä suutelen sua suulle, ja laskeudun hitaasti kasvoilta alaspäin. Sun kaulallasi mä tunnen, kuinka nopeasti sun sydämes lyö. Sun kädet hyväilee mun jo ennestään sekaisia hiuksia ja sun rintakehäs kohoilee nopeasti mun kaulaa vasten.
      Mä vilkaisen sun silmiä, mutta ne ovat kiinni, ja mä hymyilen.Sua ei pelota enää niin paljon, ja sun vartalo alkaa pikku hiljaa rentoutua.

      Mä nousen takaisin ylös ja alan aukoa sun paitasi nappeja. Sun kädet tärisee hieman, kun sä riisut mun T-paitani. Ja lopulta meidän jalkojen juuressa on kasa vaatteita ja me seisotaan suutelemassa keskellä mun huonetta pelkät alusvaatteet yllä. Sun kädet vaeltelee arasti pitkin mun selkää ja rintaa ja mä huväilen sun ihanaa vartaloa toivoen, ettet sä peräänny.

      Mä otan sun lantiosta kiinni, ja ohjaan sut mun sängyn reunalle. Mä kaadan sut kevyesti sille, ja tuun hellästi sun päälle.
      Sä katsot suoraan mun silmiini, kuin kysyen, mitä seuraavaksi tapahtuu.Mä vastaan siihen suutelemalla sua rauhottavasti suoraan suulle.
      Mä avaan sun rintaliivien hakaset ja hivutan ne pois.

      Sä olet kipeää tekevän kaunis.

      Me ollaan hetken päästä kummatkin alasti. Mä kosketan sun rintoja mun huulillani ja sä värähdät.Sä et ole tottunut tähän. Mä ymmärrän, että sua pelottaa.
      - Haluatsä jatkaa? mä kysyn sulta vielä varmistaakseni.
      Sä nyökkäät ja mä jatkan.
      Sä alat hengittää raskaasti ja hyväilet mun hiuksia. Sä vingahdat aina välillä nautinnosta, etkä sä enää jännitä.
      Mä suutelen sua ikuisuuden. Sä hyväilet mua ja saat mut hulluksi.
      - Ootsä valmis? mä kysyn lopulta, melkein kuiskaten. Sä nyökkäät vähän.
      - Ihan varmasti? Sä nyökkäät taas, mutta nyt paljon varmemmin.

      Mä suutelen sua vielä kerran ja tuun noin sentin sun sisälle. Vasta nyt mä tajua, kuinka tiukka sä oot. Vaikka sä olet kostea ja lämmin, mä olen aivan varma, että sä repeät mun tullessa sun sisälle. Mä pujotan sormeni sun omies lomaan ja annan sun puristaa niin kovaa, kuin tarvitsee.

      - sattuuko tää liikaa? mä kysyn
      - ei, sä sanot hiljaa, ja mä jatkan.
      Mä tulen hiljaa, hiljaa, hiljaa, ja sä alat rentoutua. Sitten yhtäkkiä sä vingahdat kivusta ja sun silmäkulmasta karkaa yksinäinen kyynel sun poskelle. Mä suutelen sitä niin, että se katoaa.
      Mä tulen lopuun asti, etkä sä enää jännitä ollenkaan. Sä hymyilet ja me suudellaan.

      Mä tulen hetkeksi pois susta ja taas kohta sisälle. Me rakastellaan, rakastellaan, rakastellaan. Mäen ole koskaan ennen rakastellut näin pitkään, näin intohimoisesti tai aidosti, kuin nyt. Ja kun sun selkäsi taipuu kaarelle ja kun mä tulen sun sisällesi, mä tajuan sen lopulta ja kuiskaan sen sun korvaan:
      - Mä rakastan sua.
      ja mä kuulen sun raskaasti hengittävän äänen mun korvassani:
      - Niin mäkin sua.



      Joo se oli nyt sitten siinä kokonaan.
      Toi on sitten ihan päästä vedetty, kun kirjoittaja on itsekin vielä neitsyt, niin ei tarvi sit ihmetellä, jos siellä on jotain epäselvää...

      Risuja?

      • Jysky

        Parasta "sontaa" mitä olen täällä lukenut. Jatka samaan malliin. Ja jos todella olet neitsyt, jota en jostain syystä oikein niele, niin se näyttää olevan vain eduksi.

        Teksti on ensinkin selkeästi kirjoitettu. Sen lisäksi se on herkkä; nauroin aika tavalla :)
        Ja lopun rakkaudentunnustus kiteyttää kaiken - rakkaus on parasta ja pelkkä seksi kalpenee sen rinnalla...

        Kaikille muille: ottakaa oppia tästä neitsyestä...


      • .... .... ......
        Jysky kirjoitti:

        Parasta "sontaa" mitä olen täällä lukenut. Jatka samaan malliin. Ja jos todella olet neitsyt, jota en jostain syystä oikein niele, niin se näyttää olevan vain eduksi.

        Teksti on ensinkin selkeästi kirjoitettu. Sen lisäksi se on herkkä; nauroin aika tavalla :)
        Ja lopun rakkaudentunnustus kiteyttää kaiken - rakkaus on parasta ja pelkkä seksi kalpenee sen rinnalla...

        Kaikille muille: ottakaa oppia tästä neitsyestä...

        Usko pois vaan...

        Kiitti kommenteista. Kaikille muillekin siis kiitti. Sori, kun noi alku jutut tuli tolleen erissä...
        mä en ois ajatellu, että tätä oikeesti kehuttais, kun oon neitsyt, ja ikääkin on aika heikosti (tunnustan, oon alle 18-vee)


      • nellas
        .... .... ...... kirjoitti:

        Usko pois vaan...

        Kiitti kommenteista. Kaikille muillekin siis kiitti. Sori, kun noi alku jutut tuli tolleen erissä...
        mä en ois ajatellu, että tätä oikeesti kehuttais, kun oon neitsyt, ja ikääkin on aika heikosti (tunnustan, oon alle 18-vee)

        ou mai gaad! aivan mahtava!!!! voisin melkein kiljua mutten viitti *wirn* :) aivan ihana..


    • tyttö

      Toi oli tosi ihana. Kuuntelin samalla Britneyn "Everytimen" ja itkin. Mulle kävi toissayönä melkein toi sama, mutta toi oli vielä ihanempaa.

    • jees...

      Toosi hyvä.. ainakin alku.. mä en paljoo kommentteja laita ellei tuu joku tttooooooooooooooosi hyvä juttu eteen eli saat olla ylpee.. oikeesti jatka samaan malliin.. ok..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe