On ihmeen hyvä kotiin tulla taas

X amateus

Uskokaa tai älkää navetasta tätä kirjoitan,vanha tuvanpöytä tietsikka pöytänä ja siiitä se lähtee.
Vuokralainen ei anna avaimia,että omaan tupaseeni pääsisin.kiusa se on pienempikoin kiusa ajattelee hän varmaankin ja luulee,että elämäni on hankalaa,mutta minä tekniikan ihmelapsi karpidilamppujen valossa jo aivokuoriani vahvistaneena ja nyt niitä terästäneenä valkoviinillä,kyllä pärjään.
Sopimamme vuokraaika lopuu maanantaina,vaikka määräaikainen olisi jatkunut lokakuuhun.
Minä haavojani nuolen,enkä toivottavasti koskaan ole enää vuokranantaja.
Siis minulla on pöytäkone,eikä mikään läppäri.
Kymmenes lahna on savustumassa ja nurmikon ajoin ja kirkolla kävin,että säpinää.Karaokelaitteita en aio asentaa tänäiltana.
Itikoita,siis hyttysiä hirveesti.
Ukolla palasi usko elämään,kun töitä enemmän,kun kerkiää tekemään.
Nyt saunaan huomaatte,että sitä valkkaria on otettu,kun kerronta rönsyilevää,tulimme perjantaina ja nyt ensimmäinen rentoutuminen joten olen kaiketi vapaailtani ansainnut amateus osa yhteisöä

14

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X amateus

omaishoitajan tuskientaakan.Teillä joilla vielä menee hyvin,kerätkää marjojanenne sinne tuokkosenne
      ja palsta on teidän.Oli virhetikki suoltaa onneeaan julki.Vetäydyn kuoreeni amateus

• susmorsian ek.

unohtamisesta, kukas sinnuu vois unohtaa. Minä nyt vasta "navettaviestiäs " luin, kun "ottia-tuota" - aikoihisi jo sikeitä olen monta tuntii vedellyt, iltaunisena.
        No, kuulehan, kesä edessä tai oikeestaan pullahtanu yhtäkkii, ihania ovat kukkivat omenapuut ja syreenit.
        Lahnat ja hauenköriläät sulle silimää järvestä vilikuttaa, tuuhan Amateus, tääl myö ollaan lihottu ihan sinnuu varten. Heinäkuulla rauhoittunee munkin touhut, joten eiköhän keritä sit paremmin yhteyttä ottaa.
        Ilonen oon ukkoiski puolesta, tai kanssa...voin kuvitella aamuista tyytyväisyyden huokausta....täällä kotona ollaan taas.

• X amateus
        susmorsian ek. kirjoitti:

unohtamisesta, kukas sinnuu vois unohtaa. Minä nyt vasta "navettaviestiäs " luin, kun "ottia-tuota" - aikoihisi jo sikeitä olen monta tuntii vedellyt, iltaunisena.
        No, kuulehan, kesä edessä tai oikeestaan pullahtanu yhtäkkii, ihania ovat kukkivat omenapuut ja syreenit.
        Lahnat ja hauenköriläät sulle silimää järvestä vilikuttaa, tuuhan Amateus, tääl myö ollaan lihottu ihan sinnuu varten. Heinäkuulla rauhoittunee munkin touhut, joten eiköhän keritä sit paremmin yhteyttä ottaa.
        Ilonen oon ukkoiski puolesta, tai kanssa...voin kuvitella aamuista tyytyväisyyden huokausta....täällä kotona ollaan taas.

Suske se kohta täyttää pyöreitä.Olen jo ihan täpinöissä,jos saisin sen ensimmäisen kukkapuskan ojentaa
        ja Onnea toivottaa,vielä kahdeksan yötä ja sitten pääset Suske aikuistenikään.
        Pientä mummokuumeilua ehkä ollut jo havaittavissa?
        Minä ohitin sen virstanpylvään lähes parivuotta sitten,eikä tunnu missään.

• Ts **

taas kesäpaikkaasi :D Juuri eilen ajattelin, ettei Sinusta ole kuulunut mitään, ja ilo oli kuulla, vaikka istutkin navetassa, kodikas ja tuttu sekin on. Ja maisemat ja rakkaat rannat on taas ympärilläsi. Siellä ammennatte voimaa taas kesän aikana, ihannehan tuo on meidän iässä, talvet mukavuuksien ja kaupunkielämän tarjoamien virikkeiden parissa ja kesät maalla.

Aina muistan lokkisi siellä rannalla--- ja saunan. Nauttikaa molemmat luonnosta nyt, kaikkea hyvää Tähtisilmä **

• sama*

aikaan kirjoitimme. Älä ihmeessä vetäydy kuoreesi Ama, olet mukava ja personallinen lisä palstalle!
        Ihan sydämmestä sen sanon, Sinulle on hyväksi pitää yhteyttä meihin, kuulut tänne kun se elämäsi ei ole helppoa, mutta voit olla varma, että moni ajattelee Sinua myötätunnolla:)
        Eikä pelkästään myötätunnosta itsessäsi olet jänski ja pirteä palstalainen. Hyvää ja rauhallista yötä teille molemmille!

• X amateus
        sama* kirjoitti:

aikaan kirjoitimme. Älä ihmeessä vetäydy kuoreesi Ama, olet mukava ja personallinen lisä palstalle!
        Ihan sydämmestä sen sanon, Sinulle on hyväksi pitää yhteyttä meihin, kuulut tänne kun se elämäsi ei ole helppoa, mutta voit olla varma, että moni ajattelee Sinua myötätunnolla:)
        Eikä pelkästään myötätunnosta itsessäsi olet jänski ja pirteä palstalainen. Hyvää ja rauhallista yötä teille molemmille!

luulin,että Ritvanpäivä Onnitteluja joku soittelee.Vuokralainen oli ottanut yhteyttä virkavaltaan,johan myrkyn lykkäs.Ukko oli vähän karheena aamutuimaan,kun vuokralainen parin muovikassin kanssa lähti ja tietty oven sulki ja ohitse kulki,kuin Euroopanomistaja.
        Siis tämä vuokralainen ei ole asunut tässä asunnossa pariin viikkoon,mutta maanantaina jos luoja suo ja viskaalit sallii,voin mennä omilla avaimillani omaan kotiini.
        Hallelujaa ja silloin sempalot alkaa soimaan ja luutut,nimittäin lattialuutut alkaa viuhumaan,kun tämä tyttö pistää hösseliks.

Pitäisköhän muuttaa jonkun hyvätahtoisen hölmön,niinkuin minäkin olin,kämppään asumaan,kun noilla vuokralaisilla on tota valtaa jota vuokranantajilla ei ole,
        siinäpä pulma amateuksella,muuten menee hyvin ja kalaa,roskakalaa tulee pilvinpimein

• en omista mitään
        X amateus kirjoitti:

luulin,että Ritvanpäivä Onnitteluja joku soittelee.Vuokralainen oli ottanut yhteyttä virkavaltaan,johan myrkyn lykkäs.Ukko oli vähän karheena aamutuimaan,kun vuokralainen parin muovikassin kanssa lähti ja tietty oven sulki ja ohitse kulki,kuin Euroopanomistaja.
        Siis tämä vuokralainen ei ole asunut tässä asunnossa pariin viikkoon,mutta maanantaina jos luoja suo ja viskaalit sallii,voin mennä omilla avaimillani omaan kotiini.
        Hallelujaa ja silloin sempalot alkaa soimaan ja luutut,nimittäin lattialuutut alkaa viuhumaan,kun tämä tyttö pistää hösseliks.

Pitäisköhän muuttaa jonkun hyvätahtoisen hölmön,niinkuin minäkin olin,kämppään asumaan,kun noilla vuokralaisilla on tota valtaa jota vuokranantajilla ei ole,
        siinäpä pulma amateuksella,muuten menee hyvin ja kalaa,roskakalaa tulee pilvinpimein

perustarpeesta saada katto päänsä päälle. Siksi laki suojaa vuokraajan tilanteen. Ei se saa olla vuokranantajan mielijohteista kiini, nyt en enää haluakaan tienata omaisuudellani, vaan itse nauttia siitä.
        Kannattaa aina ottaa selville mitkä ovat v e l v o i t t e e t kun vuokraa asuntoa!! Ihan vuokralaista kunnioittaen.

• X amateus
        en omista mitään kirjoitti:

perustarpeesta saada katto päänsä päälle. Siksi laki suojaa vuokraajan tilanteen. Ei se saa olla vuokranantajan mielijohteista kiini, nyt en enää haluakaan tienata omaisuudellani, vaan itse nauttia siitä.
        Kannattaa aina ottaa selville mitkä ovat v e l v o i t t e e t kun vuokraa asuntoa!! Ihan vuokralaista kunnioittaen.

kiitos siitä.Tämä ei todellakaan ollut asunnonvuokraus,se oli asunnonvaltaus.
        En ollut vuokraamassa mitään asuntoa,sanoin vain tuttavalleni,että muutan pois ja jätän kämpän kesäasunnoksi.
        Sen jälkeen alkoi rummutus,että vuokraa meille tai vaikka lahjoittaisit,niin olisi vielä mukavampaa.
        He luulivat että,kun on vanha on myös kalkkeutunut idiootti.Yritettiin etuostooikeutta sun muuta härskiä.
        Menin halpaan vuokrasin ja siitä se hiilostus alkoi.Joku perheeseen kuuluva soitteli jatkuvasti kännipäissään,että nyt pitäis tehdä sitä ja tätä muuripataa poistaa ja tilalle siivouskomero.
        Minulla on ollut vuokralaisia 40 vuotta joten kolhuilta en ole välttynyt,mutta tämä meni niinpaljon överiksi,että en koskaan enää anna kotiani toisen asunnoksi.

• X amateus
        sama* kirjoitti:

ja kannustavaa.Poikani joka teki itsarin 22vuotiaana sanoi,että kiitos Äiti kun jätit kannustamatta.
        Voi hyvä Jumala mitä tuskaa olen kantanut huonosta äidistä.Vedin samanaikaisesti alkoholisoitunutta perheen huoltajaa ja en huomannut,kuinka huonosti poikani voi.
        Sitä tuskientaakkaa retuutan ja yritän olla omaishoitaja nykyiselle 81v miehelleni joskus käämit palaa,mutta eteenpäin kuin mummo lumessa,eihän paha ole kenkään ihminen,mutta toinen on heikompi toista...

• X amadeus
        X amateus kirjoitti:

ja kannustavaa.Poikani joka teki itsarin 22vuotiaana sanoi,että kiitos Äiti kun jätit kannustamatta.
        Voi hyvä Jumala mitä tuskaa olen kantanut huonosta äidistä.Vedin samanaikaisesti alkoholisoitunutta perheen huoltajaa ja en huomannut,kuinka huonosti poikani voi.
        Sitä tuskientaakkaa retuutan ja yritän olla omaishoitaja nykyiselle 81v miehelleni joskus käämit palaa,mutta eteenpäin kuin mummo lumessa,eihän paha ole kenkään ihminen,mutta toinen on heikompi toista...

joskin tämän sikolätin siivous vaati osansa.Vettä polvessa,lekuri poisti eilen,olen yrittänyt tasapainoittaa nesteytyksen,otin valkkaria siivousen lomassa.
        Mieheni itki,kun sisälle pääsimme oven avasimme.Vihdoikin omaan kotiin,että vihdoinkin omaankotiin.
        Se on aika paha paikka viedä Alzheimeriä sairastava ihminen pieneen yksiöön.
        Miehellä siellä,tosi vähän tekemistä.
        Mansikkamaan hän perkas ja siemenperunaa meni multiin tänään,joten eiköhän se siitä taas ala taas lutviintua,tämä omaishoitajan taival tuttuun ja turvalliseen tyyliin.

Yksi tiehoitoosakas jo toivotti tervetulleex haukkui.Joten niin ihmeen hyvältä tuntuu tulla kotiin taas.

Amadeus palaa siivouksenlomassa näyttämölle.Toivottavasti toi pollakin alkaa säteillä ja jotain kongreetistakin syntyy mielipiteidenalttarille.

• X amadeus kirjoitti:

joskin tämän sikolätin siivous vaati osansa.Vettä polvessa,lekuri poisti eilen,olen yrittänyt tasapainoittaa nesteytyksen,otin valkkaria siivousen lomassa.
        Mieheni itki,kun sisälle pääsimme oven avasimme.Vihdoikin omaan kotiin,että vihdoinkin omaankotiin.
        Se on aika paha paikka viedä Alzheimeriä sairastava ihminen pieneen yksiöön.
        Miehellä siellä,tosi vähän tekemistä.
        Mansikkamaan hän perkas ja siemenperunaa meni multiin tänään,joten eiköhän se siitä taas ala taas lutviintua,tämä omaishoitajan taival tuttuun ja turvalliseen tyyliin.

Yksi tiehoitoosakas jo toivotti tervetulleex haukkui.Joten niin ihmeen hyvältä tuntuu tulla kotiin taas.

Amadeus palaa siivouksenlomassa näyttämölle.Toivottavasti toi pollakin alkaa säteillä ja jotain kongreetistakin syntyy mielipiteidenalttarille.

Onneksi olkoon Ama! Oman katon alla aina perempa kuin räystään alla sanoivat viikinki-ajan elelijätkin. Kyllä se siintä alkaa lutviutumaan.

• X amadeus
        capt.cöpenick kirjoitti:

Onneksi olkoon Ama! Oman katon alla aina perempa kuin räystään alla sanoivat viikinki-ajan elelijätkin. Kyllä se siintä alkaa lutviutumaan.

kannustuksesta.Rantasaunaan meen tota polvivammaa hoitamaan,toivottavasti myös muutkin murheet voin vihtoa kotisaunanlauteilla.
        Lapsoset ketterät kotihaasta koivusta oksat taittaa,niistäpä nopsilla käsillänä saunahan vihdat laittaa.
        Lauteilla kotisaunan taas ja ..

• X amadeus kirjoitti:

kannustuksesta.Rantasaunaan meen tota polvivammaa hoitamaan,toivottavasti myös muutkin murheet voin vihtoa kotisaunanlauteilla.
        Lapsoset ketterät kotihaasta koivusta oksat taittaa,niistäpä nopsilla käsillänä saunahan vihdat laittaa.
        Lauteilla kotisaunan taas ja ..

Kuka täällä höpisee unohtamisesta!?! Unohda tuollaiset ajatukset.
        Varmaan on ihanaa päästä taas omaan paratiisiinsa. Nauti koko rahan edestä, kun miehesikin on paremmassa kunnossa.

Kirjoittele, kun muilta kiireiltäsi ennätät. Kyllä täällä luetaan ja joskus vastaillaankin, ellei kone tee tenää tai aivot kaipaa tuoreempia sahajauhoja.

Ja kiitos vinkistä, jonka olit antanut 27.5.

Hyvää ja mutkatonta kesää!

• X amateus
        Venlastiina kirjoitti:

Kuka täällä höpisee unohtamisesta!?! Unohda tuollaiset ajatukset.
        Varmaan on ihanaa päästä taas omaan paratiisiinsa. Nauti koko rahan edestä, kun miehesikin on paremmassa kunnossa.

Kirjoittele, kun muilta kiireiltäsi ennätät. Kyllä täällä luetaan ja joskus vastaillaankin, ellei kone tee tenää tai aivot kaipaa tuoreempia sahajauhoja.

Ja kiitos vinkistä, jonka olit antanut 27.5.

Hyvää ja mutkatonta kesää!

Äiti maa tuntuu ottavan taas kylmään syleilyylyynsä viikonlopun juhlijat.Tulin rantasaunasta ja aika kalsealta tuntui sää,uimaan en uskaltaunut.
        Minä tätä mukamas omaa esilletuontiani jatkan.
        Kammarin lattian purimme ja uudet fylleeraukset asetamme,ettei varpaita palella,kun toi verenkierto jo vähän sitä sun tätä.
        Kotikonsteilla,kuten valkkareilla tai punkulla sekin tulee maksamaan,siis ylläpito,joten remmppa ajanoloon saattaapi tulla halvemmaksi,jo vain.
        Kalastus ja karjanhoito(elli koira ja kissat santtu ja iitu)kuuluvat jokapäiväiseen elämänmenoon.
        Tiedän teillä kaikilla omat Ylioppilasjuhlanne,minulla noita ongelmia ei ole,koskaan en moisiin pileisiin ole päässyt,en kutsuttuna enkä kuokkavieraana.
        Olen tälläinen maalaistollo,minua se ei haittaa,toivottavasti ei teitäkään amateus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9067
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6299
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1370
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      1005
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      877
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      703
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe