Olisiko mahdollista että syntymämerkit tai arvet kehossa olisivat muistoja edellisen elämän vammoista?
edellisen elämän vamma
11
739
Vastaukset
- sellaistaon
Kyllä sellaisia tapauksia on. Luin kerran kirjan syntymämerkeistä kasvoissa. Mitä merkit tarkoittavat eri kohdissa, miten ne vaikuttavat kohtaloon. Koska minulla on luomi kasvoissa katsoin mitä oma syntymämerkkini tarkoittaa. Muuta siitä kirjasta ei jäänyt mieleen.
- lkjutb
Ei se ole mahdollista.
http://koti.mbnet.fi/pt88/sivu256.html- Zape_T
Ei se ole mahdollista, ettei sinulla olisi edellistä elämää. Muistaminen onkin sitten toinen juttu.
- kolokolo
Zape_T kirjoitti:
Ei se ole mahdollista, ettei sinulla olisi edellistä elämää. Muistaminen onkin sitten toinen juttu.
Minä muistan edellisen elämäni ja itse asiassa monta elämää. Minulla on kolo niskassa oudossa paikassa muistona niskalaukauksesta edellisessä elämässä. Usein nämä kehon merkit liittyvät kuolemantapaan.
- idänNopein
Emmä usko et uutee lihaa kehittyy vanhoi skraidui.. Jos kaikki ois jääny ni meis muuta oiska ku skraisui.. Mul on kyl komee skraisu nokas se kyl vois olla ens artullaki nokas!
- Punainenjälki
Minä ainakin tunnistin intiaanipäällikkö Pnaisen Pilven hänen otsallaan olevasta punaisesta läiskästä joka on jäänne hänen edellisestä elämästä.
Intiaanipäällikkö Red Cloud (Punainen Pilvi), joka syntyi 1822 Platte Riverissä North Plattessa Nebraskassa kuollen 10.12.1909 Amerikassa, syntyi myöhemmin 1930-luvulla Venäjällä nimellä Mihail Sergejevitš Gorbatšov synt. 02.03.1931. - varmaatietoa
ei.no ei sitten millään.otetaan osumat vastaan tässä elämässä ja siitä jos jälki jää ni muistat ikäs.siinä se.
- VesaNasareth
Tuollainen harha on niin valtavan surullista. Totuus on jo luettavissa Raamatusta.
- Hedelmistäänpuutunnetaan
”Pidän Kristuksesta mutta en pidä kristityistä, te kristityt ette ole yhtään kristuksenne kaltaisia.”
Mahatma Gandhi - Anonyymi
Hedelmistäänpuutunnetaan kirjoitti:
”Pidän Kristuksesta mutta en pidä kristityistä, te kristityt ette ole yhtään kristuksenne kaltaisia.”
Mahatma Gandhihttps://keskustelu.suomi24.fi/t/18368310/itamaisesta-filosofiasta-kiinnostuneille
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18185737/vedojen-opiskeluun-on-oltava-siihen-valmiudet
Vedojen opiskeluun on oltava siihen valmiudet
- Anonyymi
Eläkevarma on paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392855Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262407- 1351988
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1331568Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821370- 331203
- 991150
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21019Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990