Olen yrittänyt opetella käyttämään tuota ykköstä, koska siitä näkee heti milloin viimeisin viesti on tullut ja saa vastauksen varmasti oikeaan paikkaan, MUTTA, jos se esitystapa on käytössä ja painaa jonkun nickin "käyttäjän viestit" eipä näytäkään sitä käyttäjää jonka valitsee, vaan aloittajan, tai jos hän rekkaamaton, sitten lähimmän rekatun??
Why?? Vai vikako taas mun?
Viestien esitystapa
8
240
Vastaukset
käytän aina tota ekaa, en vaan oo koskaan menny siitä suoraan nikkiin, jotenka en osaa sanoo tohon asiaan mitään:))))
- --
muillakin. Uudistuksen jälkeen vain aloittajan entiset viestit näkyvät sitä näppäintä painamalla.
Muitten ketjun kirjoittajien ei.
Jos kiinnostaa, voithan tuolta Laaja haku-kohdasta nimimerkillä hakea haluamaasi.en tykkää uudistuksista.
Facebookissakin oli taas.
No hyvä tietää, et muillakin niin. Kiitti.- --
minttupuu kirjoitti:
en tykkää uudistuksista.
No hyvä tietää, et muillakin niin. Kiitti.Ihmeellistä, ettei voi olla kuin ennenkin.
Oikeastaan, turha koko haku, kun näyttää vain ekan ilman krumeluureja. minttupuu kirjoitti:
en tykkää uudistuksista.
No hyvä tietää, et muillakin niin. Kiitti.jos tuo kakkostapa, jota yleensä oon käyttänyt on käytössä, siitä pääsee haluamansa nickin viesteihin.
- --
minttupuu kirjoitti:
jos tuo kakkostapa, jota yleensä oon käyttänyt on käytössä, siitä pääsee haluamansa nickin viesteihin.
olipa taas mulle uutta, tack, tack!
Puolensa kussakin. minttupuu kirjoitti:
jos tuo kakkostapa, jota yleensä oon käyttänyt on käytössä, siitä pääsee haluamansa nickin viesteihin.
Miekii opin taas jotain uutta:)))
sasus kirjoitti:
Miekii opin taas jotain uutta:)))
ekaa sen takia, kun on helpompi nähdä kokonaisuus ketjusta, en oo ees aatellu koskaan mennä ketjusta jonku kirjoittajan nikkiin tai viesteihin, mut hyvä tietää, jos joskus tulis sitä reittiä käytettyä:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1383433Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/802172Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371835- 1291792
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271714- 1381385
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131295Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",21258"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!541186Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1461070