Melperi.

Nyt rauhoitu.

Liiallinen avaaminen vie helopsti pohjan pois niiltä oikeilta asioilta, mitä puolustat.

Keskitytään vain Kristuksen kirkastamiseen palstalla, itselle ja muille.

Shalom veliseni

20

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että minä itse noita vanhoja avauksiani nostattelen?

      Kyllä sitä tekee muut veijarit.

      • yrittää laittaa nostelua mun piikkiin. Ei haittaa.

        Muuten sinun vl-LÄSKIPÄÄ harmiksi joudun toteamaan, että olen aika viisas mies.


      • symbian
        Melperi1 kirjoitti:

        yrittää laittaa nostelua mun piikkiin. Ei haittaa.

        Muuten sinun vl-LÄSKIPÄÄ harmiksi joudun toteamaan, että olen aika viisas mies.

        että olet täysin vailla sivistystä. Kukaan, ei edes pahimman hoitokokouksen läpikäynyt ole henkisesti sillä tasolla missä sinä raukka vaellat.
        tee parannus, kun aika on vielä sinulle mahdollinen...

        Jumala kutsuu sinuakin, hetki on pieni ja sinuakaan raukkaa ei enää ole...

        Toivon parasta että jaksat kuitenkin elää maallisen vaelluksen loppuun, ei hyvältä näytä kyllä tässä nyt...

        Käsittämätöntä että suoltamasi avaukset eivät kelpaakaan enää.

        Kyllä minä epäilen loppuun asti että se olet sinä itse. Näin saat aiheen syyttää vl-läisiä

        Häpeä!


      • olen todella pahoillani puolestasi.

        Aamulla avatessani sivut, näin avauksia nimelläsi parin minuutin välein, siinä Sana tahtoo unohtua, kun on sekasotkua koko sivu.

        Pahoittelen, mutta minä en ole niitä tehnyt.

        Eli joku Vl vihaa Sinua kaksin käsin.

        Shalom.


      • Kesitas kirjoitti:

        olen todella pahoillani puolestasi.

        Aamulla avatessani sivut, näin avauksia nimelläsi parin minuutin välein, siinä Sana tahtoo unohtua, kun on sekasotkua koko sivu.

        Pahoittelen, mutta minä en ole niitä tehnyt.

        Eli joku Vl vihaa Sinua kaksin käsin.

        Shalom.

        Häirikkö/häiriköt tuntuvat lyövän lisää kaasua koneeseen.

        Olen ajatellut, että tuohon toimintaan saattaa olla tullut käsky konttorin veljiltä. Miksi? Koska

        1) Halutaan saada häiriköinti minun piikkiin.

        2) Vielä tärkeämpi syy: Halutaan työntää palstalla kauemmas kiihkeänä käyvää vl-pedofiilikeskustelua.

        Uskon vahvasti, että syy no 2 on varsinainen motiivi noilla häiriköillä, jotka haluavat sabotoida palstaa. On käsky tullut ylhäältä tai ei, niin asialla lienevät jotkut vl-nuoret. Tässä näemme jälleen kerran, millaisia "hyviä" lopputuloksia vl-kasvatus tuottaa.

        Voihan olla niinkin, että SRK on luvannut 2-3 vl-häirikkönuorelle vuoden ilmaiset tupakit, kun he tällä tavalla työntelevät pedofilia-avauksia etäämmälle ja pyrkivät saattamaan minua huonoon valoon.

        "Eli joku Vl vihaa Sinua kaksin käsin."

        Minua ja vääristelemätöntä Jumalan sanaa. Mutta viha Raamatun oppeja kohtaan ja rakkaus SRK:n VALHEOPPEJA kohtaan syntyy vl-lapsessa äidinmaidon kautta. Tätä kombinaatiota täydentävät sitten vl-kasvatus, vl-pyhäkoulu ja vl-saarnat.


    • 2+9=?

      Ei Melperi liikaa avauksia tee - varsinkin, kun niissä on yleensä rutosti asiaa.

      Jos et huomannut, olemme saaneet palstalle iloksemme kaverin, joka ennen päivähoitoon lähtöään kaivaa muutaman valitun kirjoittajan (ei koskaan minun!) avaamia ketjuja, lisää niihin jonkun muutaman sanan latteuden ja tällä toimenpiteellä saa nuo ketjut kutakuinkin peräkkäisiksi. Saattaa tuollainenkin käyttäytymismalli olla joku vähemmän tunnettu vanhoillislestadiolaisuuden erityispiirre.

      • malli on

        nimeltään MELLURISMI


      • ??????
        malli on kirjoitti:

        nimeltään MELLURISMI

        tuo vl-häirikkö?


      • memememememe

        hyvin piilotettu ja kieliasullisesti muutettu


      • memememememe kirjoitti:

        hyvin piilotettu ja kieliasullisesti muutettu

        Se on jännää, miten moni vl saa vl-äidinmaidossa ja etulahjana vainoharhaisuuden loistavan taidon.

        Menehän tupakille!


      • ....................
        Melperi1 kirjoitti:

        Se on jännää, miten moni vl saa vl-äidinmaidossa ja etulahjana vainoharhaisuuden loistavan taidon.

        Menehän tupakille!

        ......................


      • tänään ole-
        Melperi1 kirjoitti:

        Se on jännää, miten moni vl saa vl-äidinmaidossa ja etulahjana vainoharhaisuuden loistavan taidon.

        Menehän tupakille!

        kaan MELLUROINUT?


    • synti!!

      Kaikki ihmisen aikomukset ja ponnistelut kääntyvät vastakohdikseen. Melperi pyrkii takomaan, kun rauta on kuumaa! Ei päästä pottuja jäähtymään.

      • ex-lastaduoleinan

        ..viemään "rappion" äärimmäisyyksiin. Sillä tavalla siitä parhaiten päästään.


    • oikeassa:

      Melperin olisi aika rauhoittua.

    • Tässä ketjussa

      nämä kavalat valheveljet kaulailevat.

      Muistapas, Kesitas, mitä Lenna Pellikka kyynelsilmin tähdensi... elämän tärkeintä asiaa.

    • shalom veliseni

      AAA

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe