Melperi.

Nyt rauhoitu.

Liiallinen avaaminen vie helopsti pohjan pois niiltä oikeilta asioilta, mitä puolustat.

Keskitytään vain Kristuksen kirkastamiseen palstalla, itselle ja muille.

Shalom veliseni

20

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että minä itse noita vanhoja avauksiani nostattelen?

Kyllä sitä tekee muut veijarit.

• yrittää laittaa nostelua mun piikkiin. Ei haittaa.

Muuten sinun vl-LÄSKIPÄÄ harmiksi joudun toteamaan, että olen aika viisas mies.

• symbian
        Melperi1 kirjoitti:

yrittää laittaa nostelua mun piikkiin. Ei haittaa.

Muuten sinun vl-LÄSKIPÄÄ harmiksi joudun toteamaan, että olen aika viisas mies.

että olet täysin vailla sivistystä. Kukaan, ei edes pahimman hoitokokouksen läpikäynyt ole henkisesti sillä tasolla missä sinä raukka vaellat.
        tee parannus, kun aika on vielä sinulle mahdollinen...

Jumala kutsuu sinuakin, hetki on pieni ja sinuakaan raukkaa ei enää ole...

Toivon parasta että jaksat kuitenkin elää maallisen vaelluksen loppuun, ei hyvältä näytä kyllä tässä nyt...

Käsittämätöntä että suoltamasi avaukset eivät kelpaakaan enää.

Kyllä minä epäilen loppuun asti että se olet sinä itse. Näin saat aiheen syyttää vl-läisiä

Häpeä!

• olen todella pahoillani puolestasi.

Aamulla avatessani sivut, näin avauksia nimelläsi parin minuutin välein, siinä Sana tahtoo unohtua, kun on sekasotkua koko sivu.

Pahoittelen, mutta minä en ole niitä tehnyt.

Eli joku Vl vihaa Sinua kaksin käsin.

Shalom.

• Melperi1
        Kesitas kirjoitti:

olen todella pahoillani puolestasi.

Aamulla avatessani sivut, näin avauksia nimelläsi parin minuutin välein, siinä Sana tahtoo unohtua, kun on sekasotkua koko sivu.

Pahoittelen, mutta minä en ole niitä tehnyt.

Eli joku Vl vihaa Sinua kaksin käsin.

Shalom.

Häirikkö/häiriköt tuntuvat lyövän lisää kaasua koneeseen.

Olen ajatellut, että tuohon toimintaan saattaa olla tullut käsky konttorin veljiltä. Miksi? Koska

1) Halutaan saada häiriköinti minun piikkiin.

2) Vielä tärkeämpi syy: Halutaan työntää palstalla kauemmas kiihkeänä käyvää vl-pedofiilikeskustelua.

Uskon vahvasti, että syy no 2 on varsinainen motiivi noilla häiriköillä, jotka haluavat sabotoida palstaa. On käsky tullut ylhäältä tai ei, niin asialla lienevät jotkut vl-nuoret. Tässä näemme jälleen kerran, millaisia "hyviä" lopputuloksia vl-kasvatus tuottaa.

Voihan olla niinkin, että SRK on luvannut 2-3 vl-häirikkönuorelle vuoden ilmaiset tupakit, kun he tällä tavalla työntelevät pedofilia-avauksia etäämmälle ja pyrkivät saattamaan minua huonoon valoon.

"Eli joku Vl vihaa Sinua kaksin käsin."

Minua ja vääristelemätöntä Jumalan sanaa. Mutta viha Raamatun oppeja kohtaan ja rakkaus SRK:n VALHEOPPEJA kohtaan syntyy vl-lapsessa äidinmaidon kautta. Tätä kombinaatiota täydentävät sitten vl-kasvatus, vl-pyhäkoulu ja vl-saarnat.

• 2+9=?

Ei Melperi liikaa avauksia tee - varsinkin, kun niissä on yleensä rutosti asiaa.

Jos et huomannut, olemme saaneet palstalle iloksemme kaverin, joka ennen päivähoitoon lähtöään kaivaa muutaman valitun kirjoittajan (ei koskaan minun!) avaamia ketjuja, lisää niihin jonkun muutaman sanan latteuden ja tällä toimenpiteellä saa nuo ketjut kutakuinkin peräkkäisiksi. Saattaa tuollainenkin käyttäytymismalli olla joku vähemmän tunnettu vanhoillislestadiolaisuuden erityispiirre.

• malli on

nimeltään MELLURISMI

• ??????
        malli on kirjoitti:

nimeltään MELLURISMI

tuo vl-häirikkö?

• memememememe

hyvin piilotettu ja kieliasullisesti muutettu

• memememememe kirjoitti:

hyvin piilotettu ja kieliasullisesti muutettu

Se on jännää, miten moni vl saa vl-äidinmaidossa ja etulahjana vainoharhaisuuden loistavan taidon.

Menehän tupakille!

• ....................
        Melperi1 kirjoitti:

Se on jännää, miten moni vl saa vl-äidinmaidossa ja etulahjana vainoharhaisuuden loistavan taidon.

Menehän tupakille!

......................

• tänään ole-
        Melperi1 kirjoitti:

Menehän tupakille!

kaan MELLUROINUT?

• synti!!

Kaikki ihmisen aikomukset ja ponnistelut kääntyvät vastakohdikseen. Melperi pyrkii takomaan, kun rauta on kuumaa! Ei päästä pottuja jäähtymään.

• ex-lastaduoleinan

..viemään "rappion" äärimmäisyyksiin. Sillä tavalla siitä parhaiten päästään.

• oikeassa:

Melperin olisi aika rauhoittua.

• Tässä ketjussa

nämä kavalat valheveljet kaulailevat.

Muistapas, Kesitas, mitä Lenna Pellikka kyynelsilmin tähdensi... elämän tärkeintä asiaa.

• shalom veliseni

AAA

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      7174
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4956
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2801
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2308
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1298
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      184
      1224
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1053
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      273
      929
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      876
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      833
    Aihe