tänään oli yhdellä koiralla ensimmäinen punkki. joko olette laittanut aineita koirille? huomenna katson varaston ja menen apoteekkiin hakemaan jos ei löydy kotoa entisiä. on luvattu rikasta punkkivuotta.
pariin vuoteen ei ole koissut saaneet punkkeja just ollenkaan.
mitä laitatte/käytätte? meillä on käytetty frontlainea. kesäkin tuo harmeja mukanaan :-((((
saamarin punkit!!!!!
24
346
Vastaukset
- yx.vaa
Minä olen tänä vuona ostanut koiralleni biologisen punkkipannan siinä luonnonmukaisia yrttejä ja tuoksukin sen mukainen, on kunnon parfyymit kerrassaan.
Mutta tässä linkissä aika mielenkiintoista asiaa...esim. käärmeenpureman ensiapuun sellainen myrkynimijä.
Nauroin kyllä kun lukasin....no kai sitä ensihätään sitten imisi jos olisi tuollainenkin.
http://www.koiratuote.fi/tuote.php?ryhma=koirien punkkipannat&koriid=DSJQBRH599013- Näin on
Miksi mainostat koiratappeluja järjestäneiden ihmisten nettikauppaa?
Eläinten ystävät boikotoivat kyseistä liikettä. Et kai halua tukea eläinrääkkääjiä? - yx.vaa
Näin on kirjoitti:
Eläinten ystävät boikotoivat kyseistä liikettä. Et kai halua tukea eläinrääkkääjiä?En nyt ymmärtänyt? Koiratappeluja?
Ajattelin vain näyttää mihin minä olen päätynyt siis tuotteita, en muuta. - yx.vaa
yx.vaa kirjoitti:
En nyt ymmärtänyt? Koiratappeluja?
Ajattelin vain näyttää mihin minä olen päätynyt siis tuotteita, en muuta.Hei antakaa joku linkki jos niin on, tilaan tuolta tavaraa.
Asun ahvenanmaalla. yx.vaa kirjoitti:
En nyt ymmärtänyt? Koiratappeluja?
Ajattelin vain näyttää mihin minä olen päätynyt siis tuotteita, en muuta.Tuo on ihan tosi juttu, linkittämäsi firman omistajat on just ne jotka kärähtivät koiratappeluista.
Eikö tavaraa löydy muualta kun pitää sellaisille ihmisille kantaa rahaa jotka ovat järjestäneet hirveitä koiranrääkkäystapahtumia? Mun mielipiteeni on että yksikään aidosti koirista välittävä ei asioi tuossa firmassa.- yx.vaa
Haukullinen kirjoitti:
Tuo on ihan tosi juttu, linkittämäsi firman omistajat on just ne jotka kärähtivät koiratappeluista.
Eikö tavaraa löydy muualta kun pitää sellaisille ihmisille kantaa rahaa jotka ovat järjestäneet hirveitä koiranrääkkäystapahtumia? Mun mielipiteeni on että yksikään aidosti koirista välittävä ei asioi tuossa firmassa.On vallan ikävää tuollainen tapahtuma.
Eikö sekin ole ikävää kun te *ihmiset *olette kimpussa, erääseen vanhempaan naiskirjoittajaan. Sekin on ikävää.
Tämä kirjoittaja piti linkistäni. - 18
umalehtinen kirjoitti:
Prob deoa olen kuullut kehuttavan. Näkyipä olevan aika kattava sarja. kiitti linkistä.
Tuetko sinä koiratappeluita? Taisit vastailla puskista itsellesi.
yx.vaa kirjoitti:
On vallan ikävää tuollainen tapahtuma.
Eikö sekin ole ikävää kun te *ihmiset *olette kimpussa, erääseen vanhempaan naiskirjoittajaan. Sekin on ikävää.
Tämä kirjoittaja piti linkistäni.Tsot tsot, ensinäkin minua ei tarvi teititellä, toiseksi minä en ole kenenkään kimpussa, kolmanneksi opettele lainausmerkkien oikea käyttötapa.
Onko mielestäsi yhdentekevää mitä koirille tapahtui, pääasia että sinä saat kivoja juttuja nettikaupasta vaikka niitä ostaessasi tukisit koiratappeluita?18 kirjoitti:
Mulla just tuli mieleen sama, tuo lainausmerkkien outo käyttötapa ja nyyhkiminen taas jostain on hyvin tuttua.
Koirien rääkkäyksestä vähän asian vierestä, mikähän on tilanne niiden huostaantettujen pikkukoirien osalta siellä yhdessä paikassa, tietääköhän kukaan? Toivottavasti rääkkääjä ei ole saanut koiria takaisin.yx.vaa kirjoitti:
On vallan ikävää tuollainen tapahtuma.
Tämä kirjoittaja piti linkistäni.Pitämisiä tässä asiassa kannattaa syvästi miettiä...
Googlettamalla löytyy tietoa mainitusta,ja todellakin,minä mukaan lukien ,moni koira-ihminen boikotoi kyseistä lafkaa,sen muitten touhujen takia.
Täällä suomi24 on ollut myös yksi topiikki,jossa sieltä tilanneet on keskustelleet ongelmista,kun tilattua tuotetta ei ole edes saaneet.Varmaan löytyy haulla...18 kirjoitti:
yhtään mitään. kiitin linkistä kun siinä ekaa kertaa näin miten kattava sarja Prob deoa on.
On jokaisen oma asia kuka mitäkin mistäkin ostaa tai on ostamatta.
Täälläkin näyttää olevan vaikka mitä, ja täältä olen saanut Paraisten näyttelyssä ihan tuotiin kehän laidalle mitä halusin....
http://www.ekholmnordic.se/probhastdeo500ml-p-266.html?language=fi- *..*
Näin on kirjoitti:
Eläinten ystävät boikotoivat kyseistä liikettä. Et kai halua tukea eläinrääkkääjiä?Mä en ole tuota tiennyt, boikottin vaan!!!!
punkit irroitettu koirasta. Juuri nyt ei usakalleta käyttää karkoittimia :) Pitänee kokeilla tuota valkosipulikapselien lisäämistä ruokavalioon.
Jolla oli turkkirotu käytti vimpassa huuhteluvedessä valkosipulia. Puristi niitä kynsiä veteen ja huuhteli koiran. Ei ainakaan hänen sanojensa mukaisesti ikuna punkkeja löytynyt.
- saikkulainen
umalehtinen kirjoitti:
Jolla oli turkkirotu käytti vimpassa huuhteluvedessä valkosipulia. Puristi niitä kynsiä veteen ja huuhteli koiran. Ei ainakaan hänen sanojensa mukaisesti ikuna punkkeja löytynyt.
Tulipa käytettyä koiria jo meren rannalla :) Oon kans kuullu, et tänä vuonna ois punkkeja runsaasti. Minäkään en oo koskaan koirista punkkeja löytänny vaik asutaan paikkakunnalla mis niitä kuulemma melkein eniten on... Tänä vuonna ajattelin kyl laittaa, mietin tota frontlainea. Olipa hyvä ku joku kerto noista koiratappeluista! En itekkään tienny sitä, eikä missään nimessä saa tukee tuollaista eli älkää hyvät ihmiset ostako! Ja oltiin munki kimpussa ku mua virheellisesti luultiin joksku toiseks henkilöks ja riitahan siitä tuli puolin ja toisin mut, en mä sen takia tukis noita koiran rääkkääjiä!
- 32425
saikkulainen kirjoitti:
Tulipa käytettyä koiria jo meren rannalla :) Oon kans kuullu, et tänä vuonna ois punkkeja runsaasti. Minäkään en oo koskaan koirista punkkeja löytänny vaik asutaan paikkakunnalla mis niitä kuulemma melkein eniten on... Tänä vuonna ajattelin kyl laittaa, mietin tota frontlainea. Olipa hyvä ku joku kerto noista koiratappeluista! En itekkään tienny sitä, eikä missään nimessä saa tukee tuollaista eli älkää hyvät ihmiset ostako! Ja oltiin munki kimpussa ku mua virheellisesti luultiin joksku toiseks henkilöks ja riitahan siitä tuli puolin ja toisin mut, en mä sen takia tukis noita koiran rääkkääjiä!
sua on luultu jokskin toiseks henkilöks?
ettet nyt vaan sairasta samaa kuninkaallinentautia kun toi yks turkulainen matami?
sää oot vaan yks juopponarkki puskalainen.
En ole ikinä koissuilla käyttänyt mitään aineita.Kun ei ole edes tarvis.Meidän maisemissa,eikä edes mökillä niitä pahemmin ole,onneksi.On ollut kesiä,ettei yhtään punkkia ole tarvinnut pois nyppiä.Välillä muutama otettu.
Kerran muinoin olin paikassa,jonka jälkeen otin yli parikymmentä punkkia sen reissun jälkeen koissulta pois.Osa vielä hämähäkkivaiheessa.
Toiste en ole sinne mennyt,enkä ottaisi sieltä mökkiä,vaikka ilmaiseksi saisi,yäks o-O- saikkulainen
Hyi kamala, missä hämähäkkivaiheessa, ai siis siinä ku ne ei oo vielä kiinnittynny ihoon... Mitenkähän sitä ilkeis irrottaa punkin jos sellanen koirasta tai jostain perheenjäsenestä löytyis.. Ja joku yli parikymmentä, voi apua! Ei siinä sit kyl auttais ilkailla vaan se ois ihan pakko tehdä. Mä pelkään ihan sairaan paljo hämähäkkejä ja just noita punkkeja. Toivottavasti tämä pelko ei tartu lapsiin, oonki yrittänny sillon jotenki hillitä itteni jos sisällä on lukki ja lapset on paikalla :) On tää ku aikuinen ihminen pelkää pikkusta lukkia.. Mut, noita punkkeja saaki ihan aiheesta pelätä ku ne levittää just sitä borreloosia ja lymentautia.
joku vuosi sitten oli aivan mahottomasti punkkeja ja melkein joka päivä niitä sai nyppiä. tämä on vähän sellaista riskialuetta jotta on kait tuota myrkkyä laitettava. itselläni oli kerran yhden kesäloman jälkeen muistaakseni 7 punkkia. viis selässä ja kaksi rinnassa :-((((( YÖK!
saikkulainen kirjoitti:
Hyi kamala, missä hämähäkkivaiheessa, ai siis siinä ku ne ei oo vielä kiinnittynny ihoon... Mitenkähän sitä ilkeis irrottaa punkin jos sellanen koirasta tai jostain perheenjäsenestä löytyis.. Ja joku yli parikymmentä, voi apua! Ei siinä sit kyl auttais ilkailla vaan se ois ihan pakko tehdä. Mä pelkään ihan sairaan paljo hämähäkkejä ja just noita punkkeja. Toivottavasti tämä pelko ei tartu lapsiin, oonki yrittänny sillon jotenki hillitä itteni jos sisällä on lukki ja lapset on paikalla :) On tää ku aikuinen ihminen pelkää pikkusta lukkia.. Mut, noita punkkeja saaki ihan aiheesta pelätä ku ne levittää just sitä borreloosia ja lymentautia.
Joo,silloin kun ei ole alkanut vielä imemään,niin ne on sellasia pienen hämyrin näköisiä.Ei ikuna uskoisi,mikä jättiläinen siitä tulee verrattuna täyteen imeneeseen o_O.Kerran oli keittiön lattialle täsnäinen tippunut,enkä ensin meinannut tajuta,mikä ällö se on.
Oli siinä hommaa,kun yritin pihalla niitä hämyjä ensin metsästää purkkiin,kun ne vipelsi ympäri koiraa,ja ettei pääsisi pihalle tippumaan.Sitten sormilla veivasin jo imemään alkaneet.Silloin ei ollut velä punkkipihtejä...
Oli se kyllä elämäni yksi inhottavimmista keisseistä...
Olin kuullut alueista,joissa punkkeja on hirveesti,ja yksi tuttu kertoi vastaavaa omalta mökkialueeltaan,mutta aina luulin että pikkasen liiotteli.Mutta en tuon tapauksen jälkeen.
Mutta kuten sanoin,en ikinä ottais mökkiä tuollaisilta alueilta,hyi kämälä.
Minä olen käyttänyt sitä Exspottia "etelän lomilla", se on kyllä hyvin ainakin minun koirilla toiminut, ei ole ollut punkkeja. Pari vuotta sitten kun olin niin aikaisin käymässä Savossa että siellä vielä pihalla viimeiset lumiläntit odottivat sulamistaan, niin ei tullut punkkivaara mieleen... mutta niinhän siinä kävi että koira oli ollut aitan seinustalla kaivelemassa maata parin minuutin ajan niin jo oli punkki silmän alla.
Kerran kun koira jäi isälle hoitoon niin hän oli hankkinut sille jonkinlaisen punkkipannan, sekin varmasti teki tehtävänsä ihan yhtä hyvin kun ei siitä punkkeja löytynyt... Muuten en noista tiedä mitään, ja eilen räntäsateessa tallustellessa ja positiivisia asioita etsiessä mietin just että täällä ei sentään ole punkkeja! Vielä. Kyllä kai ne leviää koko ajan pohjoisemmaksi nekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801562Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95922Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141689- 53664
- 79664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641