Miehen hyväksikäyttö

Kysyminen ei haittaa

Hei,

ajattelin joltain ulkopuoliselta kysellä mielipidettä asiasta.

Olen kolmekymppinen mies ja joutunut naisen seksuaalisesti hyväksikäyttämäksi kolme kertaa elämäni aikana.

Ensimmäisellä kerralla olin jotain 18 tai 19 vuotias. Olin kotibileissä johon kaverini toi baarireissultaan kolmissakymmenissä olevan naisen. Sammuin ja myöhemmin heräsin kun nainen hyöri ja pyöri päälläni. Hän oli vetänyt housuni nilkkoihin ja paitani korviin. Minulla oli seisokki, mutta yhdyntää ei tapahtunut kuin työnsin hänet pois päältäni.

Kaksi myöhempää kertaa tapahtuivat tässä muutaman viime vuoden sisään. Ne menivät siten että lähdin baarista jatkoille joidenkin puolituttujen kanssa, ja sitten kävi suunnilleen samoin kuin ensimmäisellä kertaa. Näissä tapauksissa olin tanssinut hitaita ja ollut muutenkin läheisessä kontaktissa molempiin naisiin ennen nukahtamistani. Minulle tulee erektio todella herkästi ja molemmissa näissäkin tapauksissa pikkuveli oli valmiudessa. En tiedä ovatko naiset sen jotenkin saaneet aikaiseksi vai onko kyseessä ollut perus yöseisokki.

Ensimmäisen tapauksen aikaan olin sinkku, mutta jälkimmäisten tapausten aikaan olin jo naimisissa, ja kenties siksi menin nukkumaan, enkä itse jatkanut hommaa pidemmälle. Pientä latausta oli kieltämättä ilmassa molemmilla kerroilla ennen nukkumaan menoani.

Tapaukset eivät ole mitenkään traumatisoineet minua. Ensimmäisellä kerralla oikeastaa harmitti jälkikäteen, kun en jatkanut tilannetta, mutta jotenkin siinä säikähdin ja nostin naisen pois päältäni ja sitten tilanne oli ohi. Jälkimmäisistä olin kyllä iloinen, että ne jäivät kesken, koska olisi pitänyt vaimolle sepittää jotain valheita miksi en voi harrastaa seksiä ja odotella peloissaan tietoa sukupuolitaudeista ja raskaudesta.

Mitä mieltä olette tapauksista? Mikäli sukupuoliroolit olisivat olleet toisinpäin tilanteethan olisivat olleet vakavia.

Ps. Kirjoitukseni pointti ei ole ollenkaan hakea hyväksyntää miesten tekemille känniraiskauksille. Niitä en hyväksy laisinkaan. Noissa tilanteissa minun oli kuitenkin helppo vahvempana lopettaa koko homma välittömästi herättyäni. Naisillahan tuota vaihtoehtoa ei ole. Kunhan vain rupesi mietityttämään.

9

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies.

      että voi kun tapahtuisi minullekin.

    • Terve mies

      vakavasti alkoholin nauttimisen täydellistä lopettamista.

      • Kysyminen ei haittaa

        Onhan siitä ollut harmia useasti elämän varrella. Viiden viimeisen vuoden aikana en ole juonut kuin ehkä 6-8 kertaa per vuosi, mutta kertamäärät ja humalat ovat olleet runsaita. Olen harkinnut kokonaan lopettamista.

        Toisaalta kavereiden kanssa kännien vetäminen on todella hauskaa. Kunhan ei liian usein sitä tee. Taidan jatkaa tätä muutaman kerran vuodessa juomista vielä tovin. Pitäisi saada vielä tuo yhden illan aikana nautitun alkoholin määrä haltuun.


      • ...
        Kysyminen ei haittaa kirjoitti:

        Onhan siitä ollut harmia useasti elämän varrella. Viiden viimeisen vuoden aikana en ole juonut kuin ehkä 6-8 kertaa per vuosi, mutta kertamäärät ja humalat ovat olleet runsaita. Olen harkinnut kokonaan lopettamista.

        Toisaalta kavereiden kanssa kännien vetäminen on todella hauskaa. Kunhan ei liian usein sitä tee. Taidan jatkaa tätä muutaman kerran vuodessa juomista vielä tovin. Pitäisi saada vielä tuo yhden illan aikana nautitun alkoholin määrä haltuun.

        Kyllä voisit jutella jollekulle terapeutille, jonka koet suhtautuvan asiallisesti, oli sitten mies tai nainen. Hyvä on selvittää omat rajansa ja varmistaa mahdollisimman pitkälle, ettei riskitilanteita tule. Juomisen lopettaminen on kaikille suotavaa, ja jos se ei heti onnistuisikaan, niin huomauttaa, että pitää sitten vahtia että pääset turvallisesti kotiin.


      • Kysyminen ei haittaa
        ... kirjoitti:

        Kyllä voisit jutella jollekulle terapeutille, jonka koet suhtautuvan asiallisesti, oli sitten mies tai nainen. Hyvä on selvittää omat rajansa ja varmistaa mahdollisimman pitkälle, ettei riskitilanteita tule. Juomisen lopettaminen on kaikille suotavaa, ja jos se ei heti onnistuisikaan, niin huomauttaa, että pitää sitten vahtia että pääset turvallisesti kotiin.

        Kiitos huolehtimisesta, mutta terapia menisi täysin hukkaan. Nuo tapahtumat ei murehduta mitenkään, ja alkoholin lopettaminen onnistuisi helposti mikäli vain haluaisin. Kuten aikaisemmin totesin, en juo kuin muutamia kertoja vuodessa.


    • ^Qtamo(m)

      Eivät kuulosta kovin vakaville tapauksille. Mitään ei ole tapahtunut. Piste. Elämä jatkuu.

      • Kysyminen ei haittaa

        Olenkin pistänyt pisteen. Tai oikeastaan ei tarvinnut. Siis ihan oikeesti noi ei häirinny mitenkään, eikä häiritse. Rupesin vaan ajatteleen asiaa ku kaverin vaimolle oli käyny vähä samalla tavalla ja kaveri vähän asiaa murehti ja siitä jutteli.


    • halpa nakki

      Mitä hittoa naimisissa oleva mies tekee baarissa naisten naurattajana, hitaiden tanssijana ja lähtee vielä jatkoille!!

      Mene terapiaan, olet pettäjä! Arvaanko oikein ettet ole kertonut siitä vaimollesi? Niin, miksiköhän. Et ole ihan terve ja tasapainossa... Ei kannata olla naimisissa, jos ei siihen sitoudu.

      Jatka toki juomista, näyttää olevan tärkeämpää.

    • zlvzöxvk

      Ihmiset ovat tosi kiimaisia. Millään moraalilla, toisen ihmisen rajojen kunnioittamisella, hyvällä käyttäytymisellä ei ole mitään merkitystä kun omat tarpeet ovat etusijalla.

      Seuraavalla kerralla juo vähemmän, pidä taksirahat erillään ja kun kapakka ilta päättyy lähde taksilla kotiin. Älä mene jatkoilla kun tilanteet ajautuvat noin erikoisiksi.

      Kukaan vähänkään tasokkaampi nainen ei ole noin epätoivoinen että käy ventovieraan munan kimppuun. Lumppuja nämä ovat ja ties mitä tauteja kantavat. Kannattaa varoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2211
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      268
      2067
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1591
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      117
      1381
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      958
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      861
    Aihe