MUISTILISTA:

Antiikkia jees

Älä osta Ikeasta.

Noh, tuossa se tärkein muistutus jo tulikin, että älä osta hengetöntä roskaa Ikeasta. Jos olet ostanut niin älä vaan kerro sukulaisille ja tutuille jotka käyvät teillä koska saat naurut kasvoillesi.

Typeriä ihmisiä jotka ostavat Ikeasta. Noh, onhan niitä varattomia puliveivareita.

3

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan tarpeesta.

Itse hankin hyllyjä vuokratoimistooni jonka aion pitää
      muutaman kuukauden ja lähtiessäni jättäähylly sinne.

Esimerkiksi tällaisessa tapauksessa Ikean kalusto
      sopii kuin nenäpäähän.

Pysytyn hyvin kuvittelemaan muitakin tapauksia joihin
      ne hyvin sopivat; seikka käy hyvin ilmi siitä että
      Ikeassa sentään käy hyvin kauppa, eivät ihmiset nyt ihan
      hulluja hankinnoissaan sentään ole.

Perintökartanooni sentään teen hankinnat muualta :-)

• On aika haastava tehtävä kalustaa uudistuotanto kerrostaloasunto antiikkihuonekaluilla, olen muutamia yrityksiä nähnyt, enkä hienotuntunteisena ihmisenä halua kommentoida lopputulosta ääneen :D

Ja ainoa syy miksi kauppa käy on hyvä hinta-laatusuhde. Itse ostin ravintolakeittiön kaikki rosterialtaat Ikeasta, yhteensä 5 kpl, ja kokonaishinta oli halvempi kuin yhden "oikean ravintola-altaan" hinta.

• Laajenna

En sanoisi meitä varattomiksi, kun yhteenlasketut nettotulomme ovat n. 9000 euroa kuussa (kaksi nelikymppistä, molemmat töissä kansainvälisessä yhteisössä).

Meillä on lähes kaikki kodin kalustus Ikeasta. Jotkut huonekaluista yli 10 vuotta vanhoja, ja ovat kestäneet loistavasti. Että se siitä Ikean "paskasta laadusta" joka hajoaa alle vuodessa.

Miksi ihmeessä kalustaisimme jollain antiikkikalusteilla, kun se tyyli ei meitä kumpaakaan yhtään miellytä? Tärkeintä kai on, että ME viihdymme kodissamme?

Yritä vähän laajentaa tuota suppeaa maailmankuvaasi; vaikutat harvinaisen lapselliselta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe