Nitro polttisauto

RC-Nitruska

Olisiko kellään kokemuksia näistä autoista:
1. Ansmann Racing Virus nitrobuggy 1:8 RTR
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=21_130&products_id=2173
2. Team Magic 1/8 M8JR RTR Gas Buggy
http://www.jp-nitroracing.com/team-magic-m8jr-buggy-p-1072.html
3. Bug Crusher- 1/10
http://www.covakshop.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=28&category_id=8&option=com_virtuemart&Itemid=54&lang=fi

Tuota Virusta ja M8JR autoa olen miettinyt pääasiassa mutta kumman ottaisin, muitakin saa ehdottaa koska ensimmäistä autoa tässä vasta olen hommaamassa.

26

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RC-Nitruska

      On se jännää kun ei muita omistajia löydy kyseisille autoille, onko todella noin harvinaisia?

      • Viper XST Infinity

        Tämmöstä tää on täällä ku yrittää jostain asiasta kysyä niin joko ei saa vastausta tai sitten joku älyvapaa laukoo jotain älyväpäitä kommenteja joista ei ole mitään hyötyä.

        Ookko kuullu tästä mitään?
        Himoto Viper XST Infinity .18 (3,0cc) RTR


      • RC-Nitruska
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Tämmöstä tää on täällä ku yrittää jostain asiasta kysyä niin joko ei saa vastausta tai sitten joku älyvapaa laukoo jotain älyväpäitä kommenteja joista ei ole mitään hyötyä.

        Ookko kuullu tästä mitään?
        Himoto Viper XST Infinity .18 (3,0cc) RTR

        Virus vaara tuossa sivulla joka myy tuota autoa muka kun googleen laitoin tuon tekstin, you tubessa tuosta pystyy jotain katsomaan ja ei ole tietoa tuostakaan.


      • RC-Nitruska
        RC-Nitruska kirjoitti:

        Virus vaara tuossa sivulla joka myy tuota autoa muka kun googleen laitoin tuon tekstin, you tubessa tuosta pystyy jotain katsomaan ja ei ole tietoa tuostakaan.

        Keskustelua aiheesta.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9212918

        Ja siis tuosta autosta ei ole tietoa mutta vaikuttaa saman näköiseltä kuin tuo Bug Crusher.


      • Viper XST Infinity

      • Viper XST Infinity
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        http://rcpro.fi/Kauppa/product_info.php?products_id=40
        Tuosta pitäis päästä tonne sivulle jossa olis tuo Himoto.
        Vaikuttais ihan näppärältä.
        Löytyy myös tältä sivulta, mutta en tiedä onko tää vanhempi malli:
        http://www.rckauppa.fi/index1.html

        Jaaha eipä aukaise tuonne auton sivulle suoraan vaan aloitus sivulle tuossa rckauppa.fi
        Noh toi himoto löytyy polttomoottoriautoista heti toisena.


      • RC-Nitruska
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Jaaha eipä aukaise tuonne auton sivulle suoraan vaan aloitus sivulle tuossa rckauppa.fi
        Noh toi himoto löytyy polttomoottoriautoista heti toisena.

        No nyt tosiaan toimii nuo sivut tuosta linkistä jonka annoit, eli ei ohjaudu johonkin ihme virus sivuille.

        Täytyypä tutkia tuotakin, hinta ei ainakaan ole paha.


      • Viper XST Infinit
        RC-Nitruska kirjoitti:

        No nyt tosiaan toimii nuo sivut tuosta linkistä jonka annoit, eli ei ohjaudu johonkin ihme virus sivuille.

        Täytyypä tutkia tuotakin, hinta ei ainakaan ole paha.

        Vaikuttas ihan kohtuulliselta aloittelijalle joka haluaa tutustua harrastukseen niin ku mä. Eikä haittaa niin paljoa jos ei toimikkaan homma ku ei tosiaan ole mikään kallis malli. Laitoin tänään tilauksen menemään ja eiköhän sitä ens viikolla pääse kokeilee millasta on verrattuna saman koko luokan sähkö versioon.
        Otin lisäksi ton Polttisauton-Startti-setin. Löpön tilasin tuolta rckauppa.fi puolelta ku on 19€ ja tuli sieltä tohon sähköautoon tilattua varaosia.
        Ja nyt ei ku odottelee.


      • RC-Nitruska
        Viper XST Infinit kirjoitti:

        Vaikuttas ihan kohtuulliselta aloittelijalle joka haluaa tutustua harrastukseen niin ku mä. Eikä haittaa niin paljoa jos ei toimikkaan homma ku ei tosiaan ole mikään kallis malli. Laitoin tänään tilauksen menemään ja eiköhän sitä ens viikolla pääse kokeilee millasta on verrattuna saman koko luokan sähkö versioon.
        Otin lisäksi ton Polttisauton-Startti-setin. Löpön tilasin tuolta rckauppa.fi puolelta ku on 19€ ja tuli sieltä tohon sähköautoon tilattua varaosia.
        Ja nyt ei ku odottelee.

        Jaahas, no laitappa tännekkin kokemuksia kyseisestä pelistä kun jonkun aikaa oot sitä huudattanu.
        Varaosiakin tuntuu saavan samasta putiikista aika hyvin ilmeisesti näihin, onneksi.

        Jotenki itteä miellyttää kyllä enemmän eri kopalla oleva mutta saahan näihin koppia ostettua myöhemmin, pää asia että kone lähtee käyntiin hyvin, kulkee ja osat kestää.


      • Viper XST Infinity
        RC-Nitruska kirjoitti:

        Jaahas, no laitappa tännekkin kokemuksia kyseisestä pelistä kun jonkun aikaa oot sitä huudattanu.
        Varaosiakin tuntuu saavan samasta putiikista aika hyvin ilmeisesti näihin, onneksi.

        Jotenki itteä miellyttää kyllä enemmän eri kopalla oleva mutta saahan näihin koppia ostettua myöhemmin, pää asia että kone lähtee käyntiin hyvin, kulkee ja osat kestää.

        Niin no toi koppa nyt on vaan oikeestaan koriste. Jos haluaa vaihtelua niin silppuaa pahvilaatikosta uuden kopan tai ostaa niin ku sanoitkin.
        Minä enemmän olen katsellut juuri näitä monsteri tyylisiä, ku ajomaasto ei ole välttämättä se tasaisin niin onpahan maavaraa ja kunnon nappulat renkaissa. Ei mitään driftaus autoja. Kyllähän se tietysti tollanen buggyki menis, mutta ei sillekkään ihan yhtä hyvin pääse joka paikassa.
        Sähkö versio on HL Mad Truck ja sillä mennee jo aika huonossa maastossa. Tullu ajettua rappusetkin alas, pohja kylläkin kolahti jokaisella portaan kulmalla mutta toistaiseksi on kestänyt. =)


      • RC-Nitruska
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Niin no toi koppa nyt on vaan oikeestaan koriste. Jos haluaa vaihtelua niin silppuaa pahvilaatikosta uuden kopan tai ostaa niin ku sanoitkin.
        Minä enemmän olen katsellut juuri näitä monsteri tyylisiä, ku ajomaasto ei ole välttämättä se tasaisin niin onpahan maavaraa ja kunnon nappulat renkaissa. Ei mitään driftaus autoja. Kyllähän se tietysti tollanen buggyki menis, mutta ei sillekkään ihan yhtä hyvin pääse joka paikassa.
        Sähkö versio on HL Mad Truck ja sillä mennee jo aika huonossa maastossa. Tullu ajettua rappusetkin alas, pohja kylläkin kolahti jokaisella portaan kulmalla mutta toistaiseksi on kestänyt. =)

        Dii, voihan tuon kopan tosiaan rakennella itekki aika helposti mitä YTubesta jotku on rakennellut.
        Kupla tai joku muu vanha klassikko koppa on se oikea.


      • Viper XST Infinity
        RC-Nitruska kirjoitti:

        Dii, voihan tuon kopan tosiaan rakennella itekki aika helposti mitä YTubesta jotku on rakennellut.
        Kupla tai joku muu vanha klassikko koppa on se oikea.

        Huomenna varmaan saan auton, mutta enpä sillä paljoa tee ku löpö puuttuu. Että näin tällä kertaa, tyypillistä ku tilaa kahdesta eri paikasta niin toisella kestää, eikä edes ole vastanneet sposti kyselyyn jotta missä nitrot.


      • RC-Nitruska
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Huomenna varmaan saan auton, mutta enpä sillä paljoa tee ku löpö puuttuu. Että näin tällä kertaa, tyypillistä ku tilaa kahdesta eri paikasta niin toisella kestää, eikä edes ole vastanneet sposti kyselyyn jotta missä nitrot.

        Biltemastakin saa 16 prosenttista, jos asustelet lähellä, en tiedä myyvätkö postimyynnissä.


      • Viper XST Infinity
        RC-Nitruska kirjoitti:

        Biltemastakin saa 16 prosenttista, jos asustelet lähellä, en tiedä myyvätkö postimyynnissä.

        Juu tiedän, kattelin bilteman sivuilta ja muistaakseni lähettävät matkahuollon kautta niin ku tulee rckaupastakin. Postin kautta eivät noita lähetä. Joo ku olis täällä takapajulassa joku liike josta sais itä-suomessa nimittäin.

        Noh jos se auto tulisi niin onpahan aikaa kokeilla kaikki ruuvit/mutteri/jne jot ovat kunnolla kiinni etteivät ekassa ajossa putoile, niin ku sähköautosta putos muutama ruuvi, mutta ei onneks mitään tärkeää.


      • Viper XST Infinity
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Juu tiedän, kattelin bilteman sivuilta ja muistaakseni lähettävät matkahuollon kautta niin ku tulee rckaupastakin. Postin kautta eivät noita lähetä. Joo ku olis täällä takapajulassa joku liike josta sais itä-suomessa nimittäin.

        Noh jos se auto tulisi niin onpahan aikaa kokeilla kaikki ruuvit/mutteri/jne jot ovat kunnolla kiinni etteivät ekassa ajossa putoile, niin ku sähköautosta putos muutama ruuvi, mutta ei onneks mitään tärkeää.

        Hahaa tänään tuli auto, starttipaketti ja nitrot. Kaikki tuli samassa laatikossa vaikka tilasin eri puljuista, mutta ovatkin samassa osoitteessa molemmat puljut näköjään. Noh pääasia jot tuli, mutta ei tänään kerkeä tekee noilla mitään. Pitää rauhassa ajella sisään ja sit testailla. Unohdin vaan tilata vara tulppia, ku niitä olis suositeltavaa olla.


      • Viper XST Infinity
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Hahaa tänään tuli auto, starttipaketti ja nitrot. Kaikki tuli samassa laatikossa vaikka tilasin eri puljuista, mutta ovatkin samassa osoitteessa molemmat puljut näköjään. Noh pääasia jot tuli, mutta ei tänään kerkeä tekee noilla mitään. Pitää rauhassa ajella sisään ja sit testailla. Unohdin vaan tilata vara tulppia, ku niitä olis suositeltavaa olla.

        Mikähän tulppa tuohon olisi hyvä?


      • RC-Nitruska
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Mikähän tulppa tuohon olisi hyvä?

        Ei kyllä harmainta aavistusta mikä tulppa olisi hyvä.
        Eikös sitä yleensä kuitenkin mukana tulleella tulpalla sisäänajot kannata suorittaa ja valmistajan sivulta voisi ehkä löytyä infoa sopivista tulpista.

        Kuumuus asteethan oli vissiin:
        Kylmä tulppa kuumalla ilmalla.
        Kuuma tulppa kylmällä ilmalla.
        mediumista en tiedä, mutta cenin nitro veneessä toimii ihan hyvin.

        Pitää tässä vähän säästellä rahnaa ja harkita jos itsekkin laittaisi tuon valmistajan auton.


      • Viper XST Infinity
        RC-Nitruska kirjoitti:

        Ei kyllä harmainta aavistusta mikä tulppa olisi hyvä.
        Eikös sitä yleensä kuitenkin mukana tulleella tulpalla sisäänajot kannata suorittaa ja valmistajan sivulta voisi ehkä löytyä infoa sopivista tulpista.

        Kuumuus asteethan oli vissiin:
        Kylmä tulppa kuumalla ilmalla.
        Kuuma tulppa kylmällä ilmalla.
        mediumista en tiedä, mutta cenin nitro veneessä toimii ihan hyvin.

        Pitää tässä vähän säästellä rahnaa ja harkita jos itsekkin laittaisi tuon valmistajan auton.

        Ai niin unohdin mainita jot tuon auton mukana tuli aika hyvät suomenkieliset ohjeet(rckauppa.fi tekemät). Melkeinpä kaikki on tuossa ohjeissa neuvottu, sisäänajo, säätäminen, moottorin purkaminen, jne... kuviakin löytyy.
        Helpottaa kummasti homman aloittamista. =)


      • RC-Nitruska
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Ai niin unohdin mainita jot tuon auton mukana tuli aika hyvät suomenkieliset ohjeet(rckauppa.fi tekemät). Melkeinpä kaikki on tuossa ohjeissa neuvottu, sisäänajo, säätäminen, moottorin purkaminen, jne... kuviakin löytyy.
        Helpottaa kummasti homman aloittamista. =)

        Joko auto on laitettu hörisemään ja koe ajot suoritettu, miten käy kone?


      • Viper XST Infinity
        RC-Nitruska kirjoitti:

        Joko auto on laitettu hörisemään ja koe ajot suoritettu, miten käy kone?

        Ei ole ku ohjeessa ei suositella ajamaan sisäänajoa kuumassa kelissä niin olen suosiolla odotellut viileämpää päivää. Sähköt toimii sen testasin. =)


      • Viper XST Infinity
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Ei ole ku ohjeessa ei suositella ajamaan sisäänajoa kuumassa kelissä niin olen suosiolla odotellut viileämpää päivää. Sähköt toimii sen testasin. =)

        Do dii eilen otin ensimmäiset savut autosta ja kerkesin toisen tankin loppuun niin ilmeisesti kytkin hajosi. Että tällee.
        Olin ajelemassa ohjeiden mukaisesti sisäänajoa niin en tiedä miten se tuolleen kosahti. Noh nyt sitten odottelen jospa liikkeestä vastattaisiin minun spostiin. Saavat kyllä laittaa uuden kytkimen joko liikkeessä tai sitten laittaavat mulle osat niin laitan itse. Pitää tänään varmaan ottaa ja purkaa kytkin jos näkis mitä sieltä on mennyt.
        Muuten oli kiva körötellä tuolla autolla vaikka nyt tulikin teknisiä ongelmia noin nopeasti.


      • Rc-Nitruska
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Do dii eilen otin ensimmäiset savut autosta ja kerkesin toisen tankin loppuun niin ilmeisesti kytkin hajosi. Että tällee.
        Olin ajelemassa ohjeiden mukaisesti sisäänajoa niin en tiedä miten se tuolleen kosahti. Noh nyt sitten odottelen jospa liikkeestä vastattaisiin minun spostiin. Saavat kyllä laittaa uuden kytkimen joko liikkeessä tai sitten laittaavat mulle osat niin laitan itse. Pitää tänään varmaan ottaa ja purkaa kytkin jos näkis mitä sieltä on mennyt.
        Muuten oli kiva körötellä tuolla autolla vaikka nyt tulikin teknisiä ongelmia noin nopeasti.

        Ohhoh, ompa huono tuuri käynyt kyllä kun samantien hajos kytkin.
        Kyllähän tuo takuuseen on mentävä, ei kannata muuten vielä varmaan itse alkaa purkamaan mitään ennenku selviää korjaavatko ne ite sen vai lähettääkö osat.


      • Viper XST Infinity
        Rc-Nitruska kirjoitti:

        Ohhoh, ompa huono tuuri käynyt kyllä kun samantien hajos kytkin.
        Kyllähän tuo takuuseen on mentävä, ei kannata muuten vielä varmaan itse alkaa purkamaan mitään ennenku selviää korjaavatko ne ite sen vai lähettääkö osat.

        Kyl ne laittaa uuden kytkimen, mutta varmistan sitä ennen ettei ole mitään muuta menny rikki ja varmaan käytän kaverilla jolla on paljon kokemusta polttiksista.


      • Viper XST Infinity
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Kyl ne laittaa uuden kytkimen, mutta varmistan sitä ennen ettei ole mitään muuta menny rikki ja varmaan käytän kaverilla jolla on paljon kokemusta polttiksista.

        Ja auto toimii jälleen. Kaveri päristelee sillä viikonlopun, ku en itse kerkeä, mutta tuleepahan testattua ja sisäänajo suoritettua kunnolla, ku osaa asiansa.


      • ....
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Ja auto toimii jälleen. Kaveri päristelee sillä viikonlopun, ku en itse kerkeä, mutta tuleepahan testattua ja sisäänajo suoritettua kunnolla, ku osaa asiansa.

        Pistä video linkkiä tänne ku ajelet sillä oikeen kunnolla...


      • sljmdwcskm
        Viper XST Infinity kirjoitti:

        Ja auto toimii jälleen. Kaveri päristelee sillä viikonlopun, ku en itse kerkeä, mutta tuleepahan testattua ja sisäänajo suoritettua kunnolla, ku osaa asiansa.

        Onko auto toiminut nyt toisella yrittämällä paremmin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe