Tietääkö joku miksi rcpro.fi sivustolle ei pääse??? Mulla ainakin näyttäs työntävän jollekkin http://vir-tuta.ru/include/index.php sivulle. Olen yrittänyt googlen kautta sekä suoraan www.rcpro.fi
sivusto...
4
494
Vastaukset
- ......
Troijalainen estetty! Yrität vitun urpo laittaa tänne vaan viruksia ja troijia!!! Painu vittuun spede!!!
- ei aukee
Ole sää pässi hiljaa, ku yritän juurikin päästä tuonne rcpro.fi sivulle, mutta ku väkisin kääntää tolle .ru sivulle. Tuotahan minä täs juuri kyselen jot mikä tolle sivustolle on tullut, kun vielä eilen sinne pääsi ihan ongelmitta mutta tänään alkoi käännellä jonnekkin ihan muualle. Jotta jos jollain olisi tietoa asiasta. Onks tää taas joku venäjältä tehty nettihyökkäys?
On taas järki jollaan mukana. Opettele lukemaan ensin ja sitten vasta klikkailet niitä linkkejä UUNO!!
Kiva ku on taas törpöt liikenteessä. - .....
ei aukee kirjoitti:
Ole sää pässi hiljaa, ku yritän juurikin päästä tuonne rcpro.fi sivulle, mutta ku väkisin kääntää tolle .ru sivulle. Tuotahan minä täs juuri kyselen jot mikä tolle sivustolle on tullut, kun vielä eilen sinne pääsi ihan ongelmitta mutta tänään alkoi käännellä jonnekkin ihan muualle. Jotta jos jollain olisi tietoa asiasta. Onks tää taas joku venäjältä tehty nettihyökkäys?
On taas järki jollaan mukana. Opettele lukemaan ensin ja sitten vasta klikkailet niitä linkkejä UUNO!!
Kiva ku on taas törpöt liikenteessä.hei trolli separi. Pidä sinä nyt vaan se tupasi kiini äläkä laita niitä linkkejäsi tänne! Et varoitellut etukäteen tosta linkistä mitään! Vituttaa kun tollaset aivottomat idiootit laittaa noita troija linkkejään ja näin yrittävät saada tuhoa aikaan...
- ei aukee
..... kirjoitti:
hei trolli separi. Pidä sinä nyt vaan se tupasi kiini äläkä laita niitä linkkejäsi tänne! Et varoitellut etukäteen tosta linkistä mitään! Vituttaa kun tollaset aivottomat idiootit laittaa noita troija linkkejään ja näin yrittävät saada tuhoa aikaan...
Kuten sanoin törpöt liikenteessä.
Sitä paitsi mulla ei ole "tupaa" ku kerrostalossa asun. Eli opettele lukemaan sekä kirjoittamaan ennen kuin alat avautuu.
Ja hölmökin näkee(ei koske eräitä) jotta toi sivusto .ru ei ole järin järkevä.
Ja ja minä kysyin miksi toi rcpro.fi sivusto ei aukea vaan ohjautuu tuonne .ru sivustolle, en käskenyt/mainostanut tuota .ru sivustoa klikkaamaan.
Vaan minkäs teet, ku ei joku ymmärrä keskustelun aihetta vaan klikkailee kaikki linkit ensin ja sitten alkaa syyttelee toisia ja sitten jatkaa syyttelyä ja jatkaa ja jatkaa ja eikä loppujen lopuksi lue keskustelun kirjoituksia tai ei ymmärrä.
Se on voi voi ja henk. kohtanen kyynel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602