Tietääkö joku miksi rcpro.fi sivustolle ei pääse??? Mulla ainakin näyttäs työntävän jollekkin http://vir-tuta.ru/include/index.php sivulle. Olen yrittänyt googlen kautta sekä suoraan www.rcpro.fi
sivusto...
4
410
Vastaukset
- ......
Troijalainen estetty! Yrität vitun urpo laittaa tänne vaan viruksia ja troijia!!! Painu vittuun spede!!!
- ei aukee
Ole sää pässi hiljaa, ku yritän juurikin päästä tuonne rcpro.fi sivulle, mutta ku väkisin kääntää tolle .ru sivulle. Tuotahan minä täs juuri kyselen jot mikä tolle sivustolle on tullut, kun vielä eilen sinne pääsi ihan ongelmitta mutta tänään alkoi käännellä jonnekkin ihan muualle. Jotta jos jollain olisi tietoa asiasta. Onks tää taas joku venäjältä tehty nettihyökkäys?
On taas järki jollaan mukana. Opettele lukemaan ensin ja sitten vasta klikkailet niitä linkkejä UUNO!!
Kiva ku on taas törpöt liikenteessä. - .....
ei aukee kirjoitti:
Ole sää pässi hiljaa, ku yritän juurikin päästä tuonne rcpro.fi sivulle, mutta ku väkisin kääntää tolle .ru sivulle. Tuotahan minä täs juuri kyselen jot mikä tolle sivustolle on tullut, kun vielä eilen sinne pääsi ihan ongelmitta mutta tänään alkoi käännellä jonnekkin ihan muualle. Jotta jos jollain olisi tietoa asiasta. Onks tää taas joku venäjältä tehty nettihyökkäys?
On taas järki jollaan mukana. Opettele lukemaan ensin ja sitten vasta klikkailet niitä linkkejä UUNO!!
Kiva ku on taas törpöt liikenteessä.hei trolli separi. Pidä sinä nyt vaan se tupasi kiini äläkä laita niitä linkkejäsi tänne! Et varoitellut etukäteen tosta linkistä mitään! Vituttaa kun tollaset aivottomat idiootit laittaa noita troija linkkejään ja näin yrittävät saada tuhoa aikaan...
- ei aukee
..... kirjoitti:
hei trolli separi. Pidä sinä nyt vaan se tupasi kiini äläkä laita niitä linkkejäsi tänne! Et varoitellut etukäteen tosta linkistä mitään! Vituttaa kun tollaset aivottomat idiootit laittaa noita troija linkkejään ja näin yrittävät saada tuhoa aikaan...
Kuten sanoin törpöt liikenteessä.
Sitä paitsi mulla ei ole "tupaa" ku kerrostalossa asun. Eli opettele lukemaan sekä kirjoittamaan ennen kuin alat avautuu.
Ja hölmökin näkee(ei koske eräitä) jotta toi sivusto .ru ei ole järin järkevä.
Ja ja minä kysyin miksi toi rcpro.fi sivusto ei aukea vaan ohjautuu tuonne .ru sivustolle, en käskenyt/mainostanut tuota .ru sivustoa klikkaamaan.
Vaan minkäs teet, ku ei joku ymmärrä keskustelun aihetta vaan klikkailee kaikki linkit ensin ja sitten alkaa syyttelee toisia ja sitten jatkaa syyttelyä ja jatkaa ja jatkaa ja eikä loppujen lopuksi lue keskustelun kirjoituksia tai ei ymmärrä.
Se on voi voi ja henk. kohtanen kyynel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024517Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831298- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826