Haluaisin tietää, onko joku yhdistänyt nämä kaksi maata samalla reissulla? Haluaisin nähdä ja kokea sekä Filippiinit että Indonesian (lähinnä Balin ja sen ympäristön). Miten matkustus käytännössä toimi? Pääseekö Filippiineiltä suoralla lennolla Balille tai toisin päin vai pitääkö palata takaisin esim. Honkg Kongiin ja ottaa sieltä lento?
Toivottavasti joku viisaampi jaksaisi vastata...kiitos! :)
filippiinit ja indonesia samalla reissulla
6
1079
Vastaukset
- Lomailija
Itse en ainakaan Filippiineiltä suoria lentoja Balille löytänyt vaan käytän Singaporea välietappina. Jakartaan pääsisi myös suoraan Filippiineltä (ja Baliltakin).
- ms. k
Paljon sun lennot suunnilleen maksoi Filippiineiltä Singaporeen ja Balille? Meetkö air asialla vai millä lentoyhtiöllä? Mietin vaan että millä pääsis halvimmalla, jos suoria lentoja ei oo. No, enemmän motivaatiota kerryttää matkakassaa... :)
- hjgjgjhgjhg
ms. k kirjoitti:
Paljon sun lennot suunnilleen maksoi Filippiineiltä Singaporeen ja Balille? Meetkö air asialla vai millä lentoyhtiöllä? Mietin vaan että millä pääsis halvimmalla, jos suoria lentoja ei oo. No, enemmän motivaatiota kerryttää matkakassaa... :)
maaliskuussa cebu pacificilla manila - singapore väli ja air asialla singapore- bali- jakarta.... kaikki välit oli alle 100 eur suunta
- Reittu
miten filipiinien ja balin reissu sujui? Mitkä oli reissun hyviä/huonoja puolia, suosittelisitko jos aikaa rajallisesti jompaa kumpaa?
- hjghjghjghjhghjj
olen molemmissa paikoissa viettanyt aikaa, enemman filippiineilla yht n. 6kk....noh jotain lyhyesti filppulas puhutaan huomattavasti paremmin englantia kun indonesiassa. filippiineilla ala jaa manilaan ja balilla ala jaa kutalle...
jos aikaa on esim 3-4 viikkoo nii veda vaik hki-hongkong-manila-cebu-manila-singapore bali-bangkok - hki
itse viettasin aikaa filppulas, boracay,cebu,bohol,ym
- sabang
Filippiineiltä ei ole suoraa lentoa Balille. Mutta jos seikkailuintoa riittää Davaosta Manadon kautta Ujung Badaingiin ja sieltä Balille. Jos vielä lennettään, niin lentoja ei ole kovin useita viikossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292935- 1191215
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6977- 58951
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu160826Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774