filippiinit ja indonesia samalla reissulla

ms. k

Haluaisin tietää, onko joku yhdistänyt nämä kaksi maata samalla reissulla? Haluaisin nähdä ja kokea sekä Filippiinit että Indonesian (lähinnä Balin ja sen ympäristön). Miten matkustus käytännössä toimi? Pääseekö Filippiineiltä suoralla lennolla Balille tai toisin päin vai pitääkö palata takaisin esim. Honkg Kongiin ja ottaa sieltä lento?

Toivottavasti joku viisaampi jaksaisi vastata...kiitos! :)

6

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomailija

      Itse en ainakaan Filippiineiltä suoria lentoja Balille löytänyt vaan käytän Singaporea välietappina. Jakartaan pääsisi myös suoraan Filippiineltä (ja Baliltakin).

      • ms. k

        Paljon sun lennot suunnilleen maksoi Filippiineiltä Singaporeen ja Balille? Meetkö air asialla vai millä lentoyhtiöllä? Mietin vaan että millä pääsis halvimmalla, jos suoria lentoja ei oo. No, enemmän motivaatiota kerryttää matkakassaa... :)


      • hjgjgjhgjhg
        ms. k kirjoitti:

        Paljon sun lennot suunnilleen maksoi Filippiineiltä Singaporeen ja Balille? Meetkö air asialla vai millä lentoyhtiöllä? Mietin vaan että millä pääsis halvimmalla, jos suoria lentoja ei oo. No, enemmän motivaatiota kerryttää matkakassaa... :)

        maaliskuussa cebu pacificilla manila - singapore väli ja air asialla singapore- bali- jakarta.... kaikki välit oli alle 100 eur suunta


    • Reittu

      miten filipiinien ja balin reissu sujui? Mitkä oli reissun hyviä/huonoja puolia, suosittelisitko jos aikaa rajallisesti jompaa kumpaa?

      • hjghjghjghjhghjj

        olen molemmissa paikoissa viettanyt aikaa, enemman filippiineilla yht n. 6kk....noh jotain lyhyesti filppulas puhutaan huomattavasti paremmin englantia kun indonesiassa. filippiineilla ala jaa manilaan ja balilla ala jaa kutalle...

        jos aikaa on esim 3-4 viikkoo nii veda vaik hki-hongkong-manila-cebu-manila-singapore bali-bangkok - hki

        itse viettasin aikaa filppulas, boracay,cebu,bohol,ym


    • sabang

      Filippiineiltä ei ole suoraa lentoa Balille. Mutta jos seikkailuintoa riittää Davaosta Manadon kautta Ujung Badaingiin ja sieltä Balille. Jos vielä lennettään, niin lentoja ei ole kovin useita viikossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe