Siis joo,tarkotus olis lähtee kesäloman aikana vaan jonnekkin päin Suomea,kiinnostaisi aika paljon tutustua Pohjoisempaan Suomeen,koska ei ole yhtään sukua siellä ja muutenkin se pohjoisin missä olen käynyt on ollut Kuopio :D Meinasin ensin lähteä vaan liftaamaan,mutta jos saisin innokkaita lähtemään täältä mukaani,niin olisi mukavaa. Tutustua toisella tavalla uusiin ihmisiin. Jos en saa ketään lähtemään,niin toivon sitten että olisi innokkaita kyytsijöitä eri paikkakunnilta :) Ilmotteles jos kiinnostaa!
Olisko uskaliaita matkaseurakseni tai kuskiksi?
7
774
Vastaukset
Onko sinulla millainen asuntoauto? Kai siinä on iso parisänky ja suihku iso jääkaappi? Olisi mukavaa matkustaa kerrankin mukavasti!
Terkkuja Matti Johannes Mäki.- Carrita
En omista edes minkään näköistä autoa :DD
- kylli-muori
mää tuun jos otat mut reppuselkään ja otat reilusti hyttys myrkkyä viiskiloo ei siel oo muuten pirukaan oikea ajan kohta olisi kevät.
- Carrita
Hyttysmyrkyn otan mukaan,mutten rupee ketään kantamaan,onhan sulla omat jalatki. :)
Hei Carrita,
jos haluat mielekkäitä vastauksia tänne, kannattaisi oikeastaan kertoa muutamia faktoja kuten kesälomamatkasi aiottu ajankohta ja minkätyyppistä seuraa etsit. Myös kiinnostuksesi kohteet matkan aikana olisivat hyödyllisiä. Näin saattaisit saada asiallisiakin vastauksia.
Minä esimerkiksi saatan olla heittämässä Juhannuksen jälkeen autolla jonkinmittaisen keikan pohjoiseen, mutta vielä aikataulu ja muut yksityiskohdat auki. Toisen kerran saatan käydä heinä-elokuun vaihteen hujakoilla. Jos vapaaehtoista matkaseuraa löytyy voi mahdollisesti ohjelmasta ja aikatauluista hiukka neuvotella.
Samoin uskon että muitakin mahdollisia matkaseuralaisia löytyisi jos kertoisit suunnitelmistasi tarkemmin. Minulle voi kirjoitella [email protected] jos asiaa/kysymyksiä.- Carrita
Tämä oli lähinnä päähänpisto parin vuoden takaa,useammat kaverit eivät uskalla lähteä mukaan,taikka eivät ole yhtä innoissaan kun minä. Olen jo menossa jäämerellä käymään,kun tuli sopiva ehdotus,mutta olisi mukava muutakin reissuja tehdä. Etsin vain ihmisiä jotka oisivat matkan tehneet tuosta noin,ilman suurempia miettimisiä asiasta. Mitä sitä miettimään päätään puhki,kun kyllä asiat on aina selvinny.
- europan
jos olet liftillä menossa ja torniossa päin niin voisin majoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059