Blue Star Mahara Salem

Tunisiaan

Onko tietoa millainen hotelli on Finnmatkojen Blue Star Mahara Royal Salem Sousessa? Ajattelin lähteä sinne 9. kesäkuuta 13-v poikani kanssa. Löytyyköhän tuon ikäiselle mielekästä puuhaa kyseisestä paikasta? Ja onko mahdollisesti joku muu, jolla samanikäinen lapsi menossa sinne?

2

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenties!!!!!!

blue star marhaba royal salem beach.
      oltiin kevällä siellä ja oli hyvä hotelli.
      ruoka hyvää.
      ihan rannalla,henkilökunta mukava.
      omat pyyhkeet mukaan rannalle.
      eipä siellä ollut paljoa tekemistä lapsille,liukumäki altassa.respassa tietokone.
      viereisen hotellin biljardia voi käyttää,tenniskenttä oli ,ei tietoa maksuista.
      mutta jos rannalla viihtyy niin pääse uimaan meressä. suomen kielisiä kirjoja oli respassa lainattavissa.
      ei kun oikeen mukavaa matkaa teille.

• Marsi06

Olin juuri keväällä samanikäisen poikani kanssa Tunisian Soussessa; emme kylläkään ko.hotellissa, vaan Marhabassa. Meidän lomamme Soussessa oli todella onnistunut ja rentouttava!!! Päivät lekottelimme joko hotskun altailla tai meren rannalla. Illat shoppailua sekä alueelta löytyvistä kiinteähintaisista liikkeistä että medinan basaarikujilla kauppaa tehden tingaten:) Suosittelen lämpimästi merirosvolaivaristeilyä! Lähtee Port el Kantouin huvipursisatamasta. Parin tunnin matkalla mahdollisuus kalastukseen, uimiseen ja grillatun kalan syömiseen. Rannoilla myös mahdollisuus erilaisiin aktiviteetteihin. Matkatoimistot järjestävät tietysti erilaisia retkiä, josta varmasti löytyy jokaiseen makuun. Ainahan riippuu matkailijoista, kuinka aktiivista tekemistä kaipaa ja haluaa, mutta varmasti löytyy riittävästi Soussestakin. Meidän matkamme oli tarkoituksella rentouttavaa ilman aikatauluja ja mielen mukaan olemista ja pientä puuhailua:)) P.S Suosittelen myös rentouttavaa hierontaa; palveluita löytyy useimmista hotelleista. Itse kävin hotellissa ja olin todella tyytyväinen. Aurinkomatkat infosi jostakin englanninkielisestä rouvasta, jolla vastaanotto kaupungilla. Hotelleissa hinnat hieman kalliimmat. OIKEIN MUKAVAA MATKAA!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7645
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4223
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2581
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2427
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51