Hei!
Olisin kiinnostunut kuulemaan että millainen on salon/salon seudun vuokra-asunto tilanne? Olen muuttamassa Saloon päin &olisin kiinnostunut tietämään että mitä hyviä asuntojen vuokraus yrityksiä on yms..?
Salon vuokra-asunnot?
26
24575
Vastaukset
- juuso
vvo ja kaupunki
- Maalta tulossa
Itsekin olen muuttamassa Saloon. Kiinnostaisi tietää mitkä ovat rauhallisia asuinalueita mitkä eivät?
- nnnanna
Maalta tulossa kirjoitti:
Itsekin olen muuttamassa Saloon. Kiinnostaisi tietää mitkä ovat rauhallisia asuinalueita mitkä eivät?
Yleinen käsityksen mukaan Ollikkalaan ei kannata muuttaa. Siel asuu vähän turhan "kirjavaa" porukkaa, ja ympäristönä muuten puhutaan Vietnamista. Muuten kai on melkeen sama et missä päin Saloa asuu.
- i.k.
Maalta tulossa kirjoitti:
ehdottomasti ala ollikkala on rauhallinen paikka
- Nimetön
i.k. kirjoitti:
ehdottomasti ala ollikkala on rauhallinen paikka
alaollikkalaan ei kannata muuttaa.. ollikkala rauhallinen paitsi siwan vastapäiset huonokuntoiset romiskot..
itsekkin olen vaihtamassa osoitetta salonseudulla, mutta vuokratilanne on tällä hetkellä surkea. Miten saisin parhaiten ja nopeiten yhteyttä vuokra-asunnon tarjoajiin?
- vat
> Niitä on tosi vaikee löytää nikä olisi kohtuu
> Hintainen, koska kaikki menee
> ja loput on yli hinnoteltua
> kannataa kysellä myös halikon puolelta
> se on 3.5km keskustasta
> onnea niile jotka löytää - hyvällä alueella kaksio
Heips!
Minulta on vapautumassa asunto hyvältä alueelta!
Yksityinen vuokranantaja ja mukava sellainen:)
Pääsee muuttamaan 1.9.2008
Tarkempia tietoja saat kun laitat viestiä s-postiin [email protected]
- illuCia
51 neliön rivitalokaksio vapautuisi mahdollisesti piankin. Olen itse saanut töitä kauempaa ja edessä on muutto, enkä haluaisi tätä asuntoa myydäkään. Asunto sijaitsee Enolassa, lähellä Salon keskustaa, mutta on silti rauhallinen rivi/omakotitaloalue. Pohdin tässä nyt vielä tuota vuokraa, mutta yli 500 euron se kyllä menee, joten opiskelijalla ei välttämättä ole varaa siihen.
- Saloon
Hei!
Me olemme muuttamassa Saloon. Vieläkö asuntosi on tarjolla? - ToK
Hei. Vieläkö illuCia asuntosi on vuokraamatta? Olemme puolison kanssa sinne tulossa töihin (helmikuussa), joten asuntoa haemme, kaksio tai kolmio. Varma vuokra ja muutenkin elämme siististi ja ei ole lemmikkejä.
- 1989täälää
tietääk kukaan mistä löytäisi suht edullisen vuokra yksiön tai kaksion
- - kt -
1989täälää kirjoitti:
tietääk kukaan mistä löytäisi suht edullisen vuokra yksiön tai kaksion
tuolta löytyy --> http://tinyurl.com/y8bsz3s
- Helppari
- kt - kirjoitti:
tuolta löytyy --> http://tinyurl.com/y8bsz3s
Todella siisti remontoitu yksiö, joka kaksionoloinen 39m2
Kannattaa tutustua!
[email protected]
jätetty 23.04.2010 voimassa 1kk eli vapautuu 23.05.2010
OTA YHTEYS!!!
- yksiöön
29,5 neliön yksiön yksiö tarjolla hähkänältä. Edullinen vuokra. Mikäli kiinnostaa mailaa [email protected] tai 0445434134
- asuntoasuntoasunto
Siisti ja savuton nuori mies 25v. etsi yksiötä/kaksiota Salon seudulta. Vuokra max.450e/kk.
Maanantaina on mentävä töihin. Asunto on löydettävä nopeasti!!
[email protected]
0449372127
- Lilia-Lilia
Halutaan vaihtaa Ylä-Ollikkala lähemmäksi Salon keskustaa 1h Tk S 38,5 m2 Tarvitaan yksiö tai pieni kaksio. P 0407350968
- chr123
Tarjolla 3h keittiö 76m2 parveke. 650 euro kuukausi. 2 kuukauden vuokratakuu.
0400454746 - Sahrankatu
tarjotaan
Saunallinen rivitalokaksio Palometsässä (n.1,5km ydinkeskustaan) 58,30neliötä, tilava takapiha, autopaikka.
650€/kk
[email protected] - 0400-435435
Yksiö 30m2 Pertteli Hähkänä n 7lm Salon keskustasta rauhallinen paikka asua.
Tilava takapiha, edustusluokan saunabaari & sauna huoltorakennuksessa
Vuokra 370eur
Vesi 15eur/hlö/kk
Sähkö 15eur/kk
Halutessa autopaikka (sähkö)
Saunamaksu ei sis. vuokraan.
HETI VAPAA
0400-435435- Salolainen
Toi alaollikkalan maine varmaan pysyy niin kauan kuin maapallokin on. Muutin sinne 2009 ja alue on rauhallista omakotialuetta, hieno miljöö kasvillisuuksineen ja vanhempia rauhallisia ihmisiä taloyhtiössä. Jokiranta (joki tosin on aika mutainen) palstoineen lähellä jos kiinnostaa ja 5min fillarilla keskustaan. Vieressä kauppakeskus jne. Ollikkalankadun keskivaiheilla on muutama kerrostalo josta maine todennäköisesti saanut alkunsa. Mutta sen jälkeen taas ok. Kaveri osti vasta omakotitalon täältä. Yksi minulle tärkeä seikka on, että on tasaista aluetta, olen asunut Salon ympäri ja monessa paikassa isot mäet jos vaikka fillarilla menee.
Itse antaisin vinkin, yläollikkalan puolella on ainakin pari kohtaa missä maahanmuuttajat aiheuttaa kaikenlaista, poppi pauhaa kerrostalossa keskellä yötä yms. Poikani asuu hetkellisesti tällaisessa talossa kunnes löytää paremman. Salon on ihan jees kaupunki.
- trasseli jussi
Mukavasti nostavat noita vuokria ensi vuodeksi korotus 17%
- jos mahd. osta oma
Suosittelen ehdottomasti yksityiseltä vuokrausta, VVO:n vuokrat törkeän kalliita ja nouset reilusti joka vuosi. Itse asunut vuokrakämpässä n. 10v eikä vuokra ole noussut kertaakaan sinä aikana. Salossa vuokrakämppien löytäminen keskustan lähettyviltä tosin aika vaikeaa, koska kaikki haluavat vain myydä asuntonsa pois.
- Ihmettelevä
Salon vapaana olevat vuokra-asunnot tuntuvat kauttaaltaan olevan luvattoman huonokuntoisia hintaansa nähden: Kylppärit alkuperäiskunnossa vanhoissa asunnoissa, järkyttävät muovimatot lattiassa, likaiset/risat tapetit jne... Onko pula vuokra-asunnoista edelleen niin huutava, ettei vuokranantajien tarvitse tehdä mitään asuntojensa eteen?!!
- onnekas asukki
Huoneiston kunto pitää näkyä vuokrassa. Neuvotelkaa toivomuksista vuokranantajan kanssa, mistä ei itse pidä ei ole pakko ottaa. Jos esim. tilava rivitalokaksio isolla pihalla, muuten siisti mutta kylppäri alkuperäinen mutta siisti. Vuokra tällaisesta 550 kk on minulle edullinen. Jos tällaisen huneiston saa niin kannattaa jo käydä töissä vähän matkan päässä kun on hyvät väylät Salosta.
No, tämä vain omalla kohdalla ja tiedän ettei se vuokralla asuminen niin auvoista aina ole, jos ei vuokraajallakaan kun huomaa saaneensa ongelmalliset vuokralaiset.
Vuokraaja saattaa palkita hyvät vuokralaiset todella maltillisilla korotuksilla, kun toinen keino on nostaa vuokrat tappiin jos ongelmia. - Opiskeliija
onko salossa opiskelijalle sopivan hintaisia asuntoja? Kolmeksi vuodeksi?
Olen ehkä muuttamassa opiskelemaan Saloon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan663659Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283051- 1242413
- 131586
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281462Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131110- 74999
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13832