Onkos kellään tehty kyseistä toimenpidettä nenän alakuorikkoon tukkoisuuden helpottamiseksi. Minkälainen oli kyseinen toimenpide ja hoito sen jälkeen. Oliko kovin tukossa toimenpiteen jälkeen pystyikö hengittämään ollenkaan nenän kautta ja oliko kipuja ja tietty oliko siitä loppujen lopuksi apua.
RFA poltto hoito
1
974
Vastaukset
- dokka dukossa
Sain kanssa lähetteen tohon toimenpiteeseen koska nokka jatkuvasti tosi tukossa. Toimenpide eteni seuraavasti: kaks pumpulituppoa molempiin sieraimiin joissa puuduteainetta. Tuntus aika järkyltä ku ne tungettiin tosi syvällä nenään. Tupot nenässä sit oottelet noin puol tuntii... Sitte tupot veks ja makaat siinä selälläs ku lääkäri tunkee lisää puuduteainetta piikeillä. Puuduteaine valuu myös nieluun ja puuduttaa sen joten nieleminen on hankalaa ja tuntuu hirveeltä, ite ainaki pelästysin sitä. Sitte kun on puudutettu ni ruvetaan polttaa. Ja siinä se. Verta tulee mukavasti nenusta aluks mut mulla ainaki lakkas ekana päivänä. Viikon verran nenä TODELLA TUKOSSA! Ja kamalaa ku on jatkuva nuha eikä saa niistää!! Nenä on myöskin hellänä muutaman päivän mutta ei mulla ainakaan särkeny sen enempää. Ja lopputulos: EI AUTTANU YHTÄÄN!!! Noin kk päästä toimenpiteestä tuntus ku ois ollu helpompi hengittää mutta sama tukkosuus tuli takasin 2kk päästä... Mutta toivottavasti sulla auttaa. Monella on auttanu tosi paljon mut valitettavasti ei tehonnu mulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815