valkovuodon loppuminen

gulta83

Olen nyt viikolla 20 ja tänään huomasin, että se alkuraskauden runsas valkovuoto on loppunut kokonaan. Muutenkin tuntuu, että ei ole mitään oireita enää. Rakenneultra olisi vasta 2 viikon päästä. Onko tämä valkovuodon tulon loppuminen normaalia? voinko rauhassa odotella sen kaks viikkoa, että selviää onko kaikki ok.

7

4316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

joko soittaa neuvolaan tai mennä vaikka yksityiselle jos asia painaa. Itse menisin jos oireilu loppuisi yks kaks

• kojkoj

En usko että on hätää. Mulla on vuodon määrä vaihdellu ja koostumus ollu erilaista. Viimesellä kolmanneksella on tullu eniten vuotoa. Tokalla kolmanneksella oli mukava kausi kun ei tullu melkeen ollenkaan. Toinen kolmannes oli mulla muutenkin oireeton ja viimenen kolmanneskin paitsi nyt lopussa on pikkusen ollu puutumisia, kramppeja, iso maha (!), entistä pahempi pissis (rv 39 2).

• s.t

Olen nyt 21 6 ja huomasin kans että valkovuoto on vähentyny tosi paljon. Mulla oli eilen rakenneultra ja kaikki oli hyvin. Joten voi se olla normaaliakin.
      Tunnetko liikkeitä nyt tai ennemmin? Illalla sängyys tuntuu helpommin. Liikkeet rauhottaa ainakin mun mieltä. Vaikka hentojahan nuo vielä ovat.

• gulta83

olin tuntenut vauvan liikkeitä 18 5 lähtien ja oli kyseisenä päivänä kun kirjoitin, muutaman päivän hiljaiseloa mahassa. (tai sitten en ollut vain tuntenut liikkeitä). Nyt sitten on mahan asukki ilmoitellut olostaan päivittäin. Mua vaivas aivan hirveä väsymys viikolle 19 asti. Ei sillä, että väsymyksen takaisin haluan mutta olihan se pelottavaa kun en ollut tuntenut liikkeitä ja kaikki oireet pienestä närästyksestä voimakkaaseen väsymykseen hävis. Nyt nautin oireettomasta jaksosta kun tiedän, että vauvalla on kaikki hyvin.

• 27+2

itellä valkovuotoa ei ole missään vaiheessa tullut paljon tai enemmän kuin normaalisti.. että en ainakaan itse usko että sen puuttuminen tai väheneminen mitenkään vaarallista tai epänormaalia on.. hyvää odotusta loppuraskauteen :)

• ,,

ei kirjoita pelkästä valvovuodon loppumisesta

• 27+3
        ,, kirjoitti:

ei kirjoita pelkästä valvovuodon loppumisesta

mistä muusta sitten on kysymys?
        itsellä ainakin on ollut toinen kolmannes aika oireeton.. eikait oireiden kuulu jatkua loppuun asti?
        vauvalla ollut kaikesta huolimatta ja oireettomuudesta huolimatta kaikki hyvin..
        nythän kuuluisi kait jo seurata vauvan liikkeitä. itse en ainakaan ole niinkään muuhun kiinnittänyt sen kummemmin huomiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      211
      6188
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      177
      5758
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      15
      4704
    4. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      250
      4287
    5. 237
      3638
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      137
      3430
    7. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      67
      3411
    8. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      128
      3249
    9. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      21
      2966
    10. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      2
      2429
    Aihe