Minun tiestäni :)

18w,N

Moi kaikille tai niinkuin me islamissa sanomme rauhaa jokaiselle.

Olen pari vuotta sitten kääntynyt islamin uskoon. Vastaan ja kerron parhaani mukaan asioista. Vastaan kuitenkin vain asiallisiin kysymyksiin.

Kerron ensin vähän lyhyesti omasta tiestäni. Olen uskonut aina Jumalaan ja ollut kiltti kaikinpuolin. Rukoilin joka ilta. Pyysin Jumalaa näyttämään minulle oikean tien, koska sydämessäni oli niin paljon ristiiriitoja ollessani kristitty. Pyysin Jumalaa, että löytäisin tien joka veisi minut vielä lähemmäksi Häntä mitä koskaan ennen. Tutustuin muslimityttöihin, jotka ottivat "sattumalta" minuun yhteyttä irc-galleriassa ja alettiin jutella ja tapasimmekin. Siitä kiinnostukseni lähti, ystäväni on muslimi, mutta ei tiennyt kauheasti islamista. Varmaan yhtä vähän kuin minäkin siihen aikaan. Mutta aloin ottaa selvää asioista, en halunnut uskoa mitä media sanoo. Aloin lukemaan esim. www.islamopas.com, ihan sen takia koska halusin tietää lisää ja totuuden. Tutustuin myös muihin muslimeihin ja he opettivat minulle tietoa islamista. Käännyin islamiin n. 2 vuotta sitten helmikuussa ja olen sen jälkeen ollut erittäin helpottunut ja onnellinen. Tuntuu, että sisälläni on ollut toivoa koko ajan vaikka on ollut vaikeitakin aikoja. Anteeksi, en osaa kirjoittaa isoa esseetä asiasta, koska olen vielä nuori. Asiaa olisi hirveästi jaettavana. :)

Toivon, että jos joillakin on kysyttävää, kysyy minulta asiallisesti. Yritän parhaani mukaan vastata ja etsiä vastaukset. Minä tiedän todella vähän, koska Islamissa on äärettömästi opittavaa.

Vastailkaahan :)

13

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!!!!!!

      Kääntyminen islamin kaltaiseen kuoleman kulttiin on selkeä osoitus mielenvikaisuudesta. Ota pian yhteyttä psykologiin tms.!

    • !!!!!!!!!!!

      eikö sinua haittaa laikaan se, että islamin profeetta, Muhammed, raiskasi useita naisia, otti heitä jalkavaimoikseen ja pani 9-vuotiasta pikkutyttöä?

      • Islamtietoinen

        "ja pani 9-vuotiasta pikkutyttöä"


        Eikä siinä vielä kaikki: pro­feetta Mu­hammad al­koi käyttää Aishaa seksu­aalisesti hy­väkseen tä­män ollessa vasta 6-vuo­tias! Nimit­täin, kun Aisha oli 6–9-vuotias, ts. ennen avio­lii­ton varsi­naista “täy­täntöönpanoa”, Muhamma­dalilla oli ta­pana hinkata penistään ja ejakuloida Aishan rei­sien väliin.


    • Un-islam

      Siinä oot oikeessa, että Islamissa on paljon opittavaa ja hyvin kiehtovaa.. Itselläni viehtymys islamia kohtaa hävisi sen saamasta valtavasta kritiikistä.

      Kannattaa tutustua tämän palstan teksteihin ja klikkailla lähteitä. Lisäksi kannattaa tutkia Haditheja. Mielestäni juuri tuohon kritiikkiin kannattaa perehtyä..

    • tuttifrutti1

      Toivottavasti olet tarpeeksi rohkea myös jättämään islamin, kun eräänä päivänä avaat silmäsi. Virheiden tekeminen ei ole häpeä, mutta se on häpeä, jos ei suostu myöntämään niitä edes itselleen. Joojoo, ei varmaan kauheasti kiinnosta juuri tällä hetkellä. Muista kuitenkin, että sitten kun silmäsi aukeavat, olosi voi olla epätoivoinen. Siinä tilanteessa pidä mielessä, että tilanteeseen helpoin ratkaisu on luopua koko islamista kertaheitolla. Koskaan ei pidä olla liian ylpeä nöyrtyäkseen. Maailmassa on ollut paljon ihmisiä, jotka ovat olleet liian ylpeitä nöyrtymään ja tunnustamaan virheensä, ja sen seurauksena he ovat epätoivoissaan takertuneet islamin kaikkein radikaaleimpiin oppeihin ja aiheuttaneet paljon kärsimystä.

      Jumalaan voi uskoa sydämessään hirttäytymättä uskontojen järjettömiin opinkappaleisiin. Kun luet Koraania, mieti tarkkaan, voisiko ihmistä ja koko luomakuntaa paljon suurempi Jumala tosiaan sanoa ja määrätä sellaisia asioita kuin siinä kirjassa on? Voiko Jumala alentua sellaiseen? Islam on Muhammadin uskonto ja Koraani on Muhammadin sanaa.

    • mnason

      "Minä tiedän todella vähän"

      Selvästikin tiedät todella vähän,muuten et olisi tehnyt elämäsi huonointa päätöstä.

      "Sydämessäni oli niin paljon ristiriitoja ollessani kristitty"

      Mitä ristiriitoja?Voisitko kertoa niistä?
      Minä olen asiallinen kysyjä.

    • kvkkvkv
      • kpr_m

        Suomessa on uskonnonvapaus ja herjaajien tulisi muistaa se . Jokainen joutuu vastuuseen sanoistaan jossakin vaiheessa. Ketjun aloittajalle totean : onnea valinnastasi , hienoa kun olet päätöksen tehnyt. Itse olen kristitty joka uskoo yhteen Jumalaan enkä tuomitse toisia.


      • jhiguighkjh
        kpr_m kirjoitti:

        Suomessa on uskonnonvapaus ja herjaajien tulisi muistaa se . Jokainen joutuu vastuuseen sanoistaan jossakin vaiheessa. Ketjun aloittajalle totean : onnea valinnastasi , hienoa kun olet päätöksen tehnyt. Itse olen kristitty joka uskoo yhteen Jumalaan enkä tuomitse toisia.

        Suomessa on nyt uskonnonvapaus. Jos Suomesta tulee islamilainen - kuten nämä muslimit toivovat - Suomessa ei ole enää uskonnonvapautta. Islamin mukaan uskonluopio tulee tappaa, ja ei-muslimeilla - siis juutalaisilla, kristityillä ja zarathustralaisilla, ei esim. ateisteilla - on oikeus harjoittaa uskontoaan vain rajoitetusti, dhimmin, toisenluokan kansalaisen asemassa. Ja jos nämä eivät suostu alistumaan dhimmiyteen, heidät tulee islamin mukaan alistaa tahi tappaa.


      • jhiguighkjh
        jhiguighkjh kirjoitti:

        Suomessa on nyt uskonnonvapaus. Jos Suomesta tulee islamilainen - kuten nämä muslimit toivovat - Suomessa ei ole enää uskonnonvapautta. Islamin mukaan uskonluopio tulee tappaa, ja ei-muslimeilla - siis juutalaisilla, kristityillä ja zarathustralaisilla, ei esim. ateisteilla - on oikeus harjoittaa uskontoaan vain rajoitetusti, dhimmin, toisenluokan kansalaisen asemassa. Ja jos nämä eivät suostu alistumaan dhimmiyteen, heidät tulee islamin mukaan alistaa tahi tappaa.

        korjaan, heidät tulee islamin mukaan orjuuttaa tai tappaa.


      • järkyttynyt???
        kpr_m kirjoitti:

        Suomessa on uskonnonvapaus ja herjaajien tulisi muistaa se . Jokainen joutuu vastuuseen sanoistaan jossakin vaiheessa. Ketjun aloittajalle totean : onnea valinnastasi , hienoa kun olet päätöksen tehnyt. Itse olen kristitty joka uskoo yhteen Jumalaan enkä tuomitse toisia.

        Herjaamisesta ei ole kysymys, jos tuo julki totuuden. On hyvin tunteita kuohuttavaa lukea pitkin nettiä Islamin lieveilmiöistä. Kaikissa uskonnoissa niitä on, mutta jostain syystä Islamissa niitä on todella paljon.


      • kiitollinenEXkristit
        kpr_m kirjoitti:

        Suomessa on uskonnonvapaus ja herjaajien tulisi muistaa se . Jokainen joutuu vastuuseen sanoistaan jossakin vaiheessa. Ketjun aloittajalle totean : onnea valinnastasi , hienoa kun olet päätöksen tehnyt. Itse olen kristitty joka uskoo yhteen Jumalaan enkä tuomitse toisia.

        itse olen entinen kristitty.. ja en ymmärrä herjaajia lainkaan..joskaisella tosiaan on uskon vapaus täällä..tulisi suomalaisten myös muistaa sekin. minua hävettää olla suomalainen kun moni täällä herjaa tietämättään asioista sen enempää... jos saisin valita en olisi tahtonut syntyä suomalaisena..mutta kun tapaa kpr_m : n tapaisia hienoja persoonia niin sitä taas muistaa että onneksi meitä suomalaisiakin on todella jaloja ja hyvä sydämisiä!! kiitos.


    • Yohanna123

      Itse olen suomalainen nainen, kristitty vielä ainakin toistaiseksi, asunut muslimimiehen kanssa nyt jo 5-vuotta. Olen tutustunut muslimiperheisiin ja elämme lähinnä muslimipiireissä. Olen ollut huomattavasti tasapainoisempi ja tyytyväisempi elämääni, koska on ollut ystäviä joihin tietää voivansa luottaa tarpeen tullen ja jotka eivät valehtele totuudesta kuten valtaosa suomalaisista tekee. He eivät välttämättä tee tätä tietoisesti, vaan suurin osa epäluuloista tulevat mm. tiedonpuutteesta tai väärinymmärryksestä.

      Oman kokemukseni pohjalta voin sanoa, uskokaa tai älkää, oikeaa islamia ei voi muuhun uskontokuntaan kuuluva oppia ja ymmärtää vain lukemalla, vaan heidän keskuudessaan pitää elää, kysellä ja ihmetellä. Tätä eivät voi ymmärtää sellaiset ihmiset, jotka haalivat elämäänsä päihteitä, irtosuhteita, korollista lainaa ym. joilla yrittävät saavuttaa täydellisen tasapainoisen elämän. Kaikki nämä siis, jotka ovat islamissa suuria syntejä. Loppujen lopuksi he masentuvat ja lyyhistyvät, ja huomaavat, että se materia ei kanna ihmistä mihinkään, vaan heiltä puuttuu jokin hengellinen vakaumus. Ja tuolloin, he katuvat sitä mitä esimerkiksi näillä sivuilla puhuvat uskontojen pahuudesta, mutta huomaavat kuitenkin kaivaneensa itselleen kuopan johon lankeavat ja jossa kärsivät. Muista tämä. Anna koirien haukkua.

      Kehotukseni siis onkin; jos sinulla on keskusteltavaa muiden kääntyneiden/kääntymistä aikovien kanssa, mene tekemään se mielummin tulevaisuus.org -sivustolle tai jollekin sen kaltaiselle islam-sivustolle. Tämä suomi24 islamsivusto on lähinnä elämäänsä pettyneiden anti-islamistien vapaa-ajanviettokohde, joten älä odota täältä saavasi minkäänlaista tukea tai ylistystä. He eivät ole lukeneet, tai vaikka ovatkin, eivät ymmärrä, koska heidän sydämensä on niin täynnä pahuutta, ja ovat kulkeneet niin pitkään väärää tietä, etteivät löydä sokeudessaan enää tietä taikaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe