Partner Colibri trimmeri polttomoottorilla

Hussemies

Kokemuksia:

Ensimmäinen kesti kolme sekunttia käynnissä. Sitten hajosi helisten. Moottorista tuli tuulettimen siiven osia yms. ulos.
Takuuseen.

Toisen siimapää lakkasi pyörimästä uutuuttaan (toinen käyttökerta) ja kone ryntäsi ylikierroksille. Myös bensakorkin pidike helisi tankissa poikki.
Takuuseen.

Kolmas ei kestä käynnissä kylmänä eikä kuumana. Saa lypsää kuin kuivaa lehmää. Sama miten säätää.
Kaupan purku ja merkin vaihto.

Muka maailman eniten myyty merkki.

Kaikki tämä kahdessa viikossa.
-
-

14

9627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevyt kuin colibri

      Vaikeata tuntuu olleen.
      Minulla on aivan päinvastainen kokemus, siis toimiviakin kapineita löytyy, jos tuuri käy.
      Alunperin suutin oli säädetty liian laihalle seokselle, päästöjä ilmeisesti oli haluttu vähentää. Toimihan se siitä huolimatta kun kuristinläppä oli puoliksi kiinni...
      Sahasin suuttimen kantaan meisseliuran, tarvittiin vain 1/8 kierrosta isommalle, eikä muuta, hyvin on pelittänyt sen jälkeen.

      • ReiskaP

        Mulla taas Colibri oli säädetty liian rikkaalle, ei ottanu kierroksia. annoin olla ensimmäisen kesän, tuli sisäänajettua vähän rikkaammilla seoksilla!
        Viiden vuoden/kesän jälkeen hävisi tyhjäkäynti, kävi ikkäänku ryyppy päällä! Säädöt oli kohillaan, kaasarin puhdistus ei auttanut! Vaihdoin uuden tulpan ja alkoi heti pelaamaan(vanhakin tulppa oli ihan kuivan näköinen, mut ei toiminu tyhjäkäynnillä! :)


    • just joo

      Mun colibri on uudesta alkaen lähteny huonosti käymään ja nyt ei enää käy ollenkaan. Se vaan hyyty ajosta eikä enää käy. Tyhjäkäyntiä se ei ole käynyt oikeastaan koskaan. Tulppa näyttää hyvältä, kaasuttimen avasin ja putsasin. Tiivisteet näytti ehjiltä ja polttoaine tuli läpi. Ilmanputsari on puhdas. Voisko olla kaasuttimen säädöt jotenkin poskellaan, mutta niitä taitaa olla huono säätää jos ei käy laisinkaan. En tiedä kannattaako tuommosta satasen kertakäyttölaitetta juuri huoltomiehen tuntitaksoille viedä. Olisko tuolla ajettu joku kolme-neljä tuntia. Toiset kolme-neljä tuntia olen nyppinyt sitä käyntiin. Että loppujen lopuksi olisin ne ruohot samalla vaivalla vaikka repinyt maasta ja edelleen säästänyt satasen. Takuu taisi loppua kuukausi sitten.

      • Anonyymi

        Myy minulle minulla kaasarin kalvot paskat ja se ryyppy kumi meni rikki


    • Ostikko koneliikkeestä vai tavaratalosta? Persaukiset kiärtää rautakauppoja ja ostaa paskaa! Osta merkkiliikkeestä merkkituate niin ei tuu murheita!
      Ai niin, mut ku ne maksaa!
      Perseaukisuus on kamala tauti.....

    • Konemies

      Saattaa olla käyttäjässä vikaa enemmän kuin laitteessa. Hah haa

      • Anonyymi

        Tällaista kärsimystä ei ole Israelissakaan


    • rimme1

      Joo ei pitäs köyhän halpaa ostaa. Homelite Lite Mighty trimmerin kohdalla sen itse jouduin toteamaan. Ei ole montaa kertaa käytetty n. vuoden vanha vehe. Nyt ei pska lähe käyntiin millään. Kastelee mielestäni tulpan. Eniten ketuttaa kun kuitin menin hävittämään. Yleensä kuitit tallessa mut ei sit tämän kohdalla tietenkään.
      Paha mennä reklamoimaan... Jonki sortin tee se itse mies olen mut uuden vehkeen sielunelämään perehtyminen ja purkaminen kyl kehtuuttaa pirusti. Huolto maksaa tietysti koneen hinnan...en oo ees kyselly.

      • KeravanKolli59

        Moro
        Mulla on ollut tuo Partner Kolibri käytössä jo yli 10 vuotta ikä mitään pahaa sanottavaa. Onn iana lähtenyt käyntiin kertavedolla myös naisten voimin. Ainoa huolto 10 vuoden aika on ollut tulpan vaihto yhden kerran, mitään muuta ei oo tarvinnut tehdä. Edes bensoja en ole talven jälkeen koskaan vaihtanut. Eli mulla on ollut aivan loisto yksilö. Suosittelen.


      • Anonyymi
        KeravanKolli59 kirjoitti:

        Moro
        Mulla on ollut tuo Partner Kolibri käytössä jo yli 10 vuotta ikä mitään pahaa sanottavaa. Onn iana lähtenyt käyntiin kertavedolla myös naisten voimin. Ainoa huolto 10 vuoden aika on ollut tulpan vaihto yhden kerran, mitään muuta ei oo tarvinnut tehdä. Edes bensoja en ole talven jälkeen koskaan vaihtanut. Eli mulla on ollut aivan loisto yksilö. Suosittelen.

        Jo 20 vuotta Partner Kolibri käytössä ja pelaa kuin enkeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo 20 vuotta Partner Kolibri käytössä ja pelaa kuin enkeli.

        Niin mullakin. Toiminut hyvin ja kevyt käyttää.


    • Anonyymi

      partner colibri 2 ollut käytössä n.5v nyt eikä ole mennyt kuin primer pumppu "tutti".

    • Anonyymi

      Ollut ainakin 15 vuotta omakotitalokäytössä. Välillä vähän huonosti meinaa käynnistyä, mutta kun käyntiin lähtee niin hyvin toimii.

    • Anonyymi

      Hyvin toimineet 2003 ostin käytettynä oli käytetty 2 kesää, kaasuttimen ruuvit löysällä, imi ilmaa ja seosruuvi pyöritelty.

      Kiristin ruuvit ja kierrelukitetta, säädin sopivan seoksen pienestä ruuvista että ei kierrä kaasu pohjassa liikaa ( laihalla) Käynnistimen jousen puhdistus ja rasvaus.

      Rakennuksien läheltä ja mökkitieltä heiniä, en mistään missä ei aivan pakko.

      Nyt tulee 20 vuotta täyteen, bensaletkun ja primer tutin, letkun uusinut. Metriletkusta sopivan paksuista)

      Sylinterin 2 kiinnitysruuvia, kaasuttimen, kampikammion päädyn muovin ruuvit pitää tarkastaa jos 2t trimmereitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe