Moottoripyöräilijät joensuussa

Nykyinen_polkija

Kyllä on kova vauhti miehillä sekä naisilla joensuussa!!! Te jotka rellestätte Karsikon kaupunginosassa, tiedoksi ettei tämä ole mikään leikkipuisto!! Itse ajan pyörällä pohjanneitoon ja välillä pelottaa kun koirani (Riitu) saattaa jäädä teidän kadun kauhujen alle! Malttia vauhtiinne!
T.Mopoilija vm.76
Ps.moottoripyöräily on hyvä harrastus

24

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyinen_valittaja

Kyllä on kiivas tahti äijillä sekä ämmillä joensuussa!!! Te jotka rellestätte Suomi24:n kaupunkisivuilla, tiedoksi ettei tämä ole mikään leikkipuisto!! Itse valitan suuni puhtaaksi ja välillä pelottaa kun suuri suuni(Big mouth)saattaa jäädä teidän verkon kauhujen varjoon! Malttia varjoon!
      T.Valittaja vm.2000-
      Ps.Valittaminen on kiva harrastus, ja aion jatkossakin ajaa sinun, ja koirasi yli.

JA LOPPU PEEÄSSÄ: TURHAA VALITAT, EI NE MP-JENGILÄISET SUA VÄISTÄ.
      NIIKUIN EN MÄKÄÄN, VAIKKSEN MOUTORBAIKILLA AJELEKKAAN.

• Reijo4444666

Mä oon leikkele ja ajelen moottoripyörällä ympäri joensuuta!!!!!! oon käyny pommittamassa utrassa ja noljakassa!!! repikää siitä! ps kumi palaa fsd

• Ransitti
        Reijo4444666 kirjoitti:

Mä oon leikkele ja ajelen moottoripyörällä ympäri joensuuta!!!!!! oon käyny pommittamassa utrassa ja noljakassa!!! repikää siitä! ps kumi palaa fsd

Äitin tissin imeminen on jäänyt vajavaiseksi näillä moottoripyöräkuskeilla. Minkä muun takia sitä tarvii näyttää ja vääntää sitä kahvaa joka helekutin lähössä kun mieltä vailla. Kulkuvälinehän sekin vain on ja siihen ihan hyvä, mutta kun nämä vesisuut kuvittelee olevansa jotain rossija mutta taitoa ei ole radalle mennä koittamaan ja tosiukkoja vastaan ajamaan äetin pikku mussukoilla.
        Ei ne maastohousut kuskia tie, vaikka kuinka kovalta näyttää. Taitaa takapuoli olla ruskkeena useimmilla näistä hurjastelijoista, kun pelottaa.

• Melua ja meininkiä
        Ransitti kirjoitti:

Äitin tissin imeminen on jäänyt vajavaiseksi näillä moottoripyöräkuskeilla. Minkä muun takia sitä tarvii näyttää ja vääntää sitä kahvaa joka helekutin lähössä kun mieltä vailla. Kulkuvälinehän sekin vain on ja siihen ihan hyvä, mutta kun nämä vesisuut kuvittelee olevansa jotain rossija mutta taitoa ei ole radalle mennä koittamaan ja tosiukkoja vastaan ajamaan äetin pikku mussukoilla.
        Ei ne maastohousut kuskia tie, vaikka kuinka kovalta näyttää. Taitaa takapuoli olla ruskkeena useimmilla näistä hurjastelijoista, kun pelottaa.

Katos - ei se ole kmikään kulkueuvo, vaan lelu.
        Ei sillä olla matkalla minnekkään eikä se päämäärä ole tärkein,
        vaan se että ajetaan, näytään ja kuulutaan.

Etkö ole sitä tajunnu ?

Onko elämäsi niin pienestä kiinni,
        että sielusi hajoaa kun vähän ääntä kuuluu???

Muuta Lapin korpeen, siellä ei kuulu !

Kyllä maailmaan (varsinkin KAUPUNKIIN) vähän meteliä mahtuu.

• Aa ja Oo
        Melua ja meininkiä kirjoitti:

Etkö ole sitä tajunnu ?

Kusipäitä, pösilöitä, vellihousuja, raukkoja vesisuita ovat nämä kiihyttelijät. Yksin ei uskalleta liikkua, pitää olla monta vellinaamaa yhessä. Liikenne ei ole leikkikenttä. Menkää sinne puistoon, jos ne tädit teistä vaikka huolehtis.

• jopo popo
        Melua ja meininkiä kirjoitti:

Etkö ole sitä tajunnu ?

kaikilla motoristeilla keitä tunnen niin työkuvioiden kautta kuin myös vapaa ajalta on yleensä joku itsetunto ongelma tai naisasiat ei oikein suju,moottoripyörän selässä tulee illuusio että minä se olen iso ja kova,kunnes tulee se totuus kun riisutaan naamarit ja haarniskat,ja nämä reppanat ongelmineen ovat liikenteen seassa,enkä menis vannomaan etteikö joukossa olis myös naisen pieksäjiä.

• Paukkupate
        jopo popo kirjoitti:

kaikilla motoristeilla keitä tunnen niin työkuvioiden kautta kuin myös vapaa ajalta on yleensä joku itsetunto ongelma tai naisasiat ei oikein suju,moottoripyörän selässä tulee illuusio että minä se olen iso ja kova,kunnes tulee se totuus kun riisutaan naamarit ja haarniskat,ja nämä reppanat ongelmineen ovat liikenteen seassa,enkä menis vannomaan etteikö joukossa olis myös naisen pieksäjiä.

Kaupasta saa kaljaa ja mopolla pääsee karkuun. Se on ihan sama mitä te mietitte mut mun mielestä kaahaaminen on siistii ku vähä suunnittelee missä kaahaa. Pyörällä on siisti kiihdyttää ja ajaa niin perkeleen kovaa ja miliisit ei oo ku adrenaliinin nostattajia. Käväsee perässä mutta kun ei niillä resurssit riitä kiinni saamiseen. Kun karkuun pääsee niin lehdessä ei mainita mutta kun kiinni jää niin mainitaan. Kunpa kaikki motoristit tietäisivät että karkuun ajaminen onnistuu 90% varmuudella ni kaikki ajas. Kiitos ja kuunnelkaa ääniä.

• esw
        Paukkupate kirjoitti:

Kaupasta saa kaljaa ja mopolla pääsee karkuun. Se on ihan sama mitä te mietitte mut mun mielestä kaahaaminen on siistii ku vähä suunnittelee missä kaahaa. Pyörällä on siisti kiihdyttää ja ajaa niin perkeleen kovaa ja miliisit ei oo ku adrenaliinin nostattajia. Käväsee perässä mutta kun ei niillä resurssit riitä kiinni saamiseen. Kun karkuun pääsee niin lehdessä ei mainita mutta kun kiinni jää niin mainitaan. Kunpa kaikki motoristit tietäisivät että karkuun ajaminen onnistuu 90% varmuudella ni kaikki ajas. Kiitos ja kuunnelkaa ääniä.

Pakko sanoo että upeaa on meininki kadulla nykyisin. Vanha kunnon planbee

• huolestunut.
        esw kirjoitti:

Pakko sanoo että upeaa on meininki kadulla nykyisin. Vanha kunnon planbee

Eilen kun vain olisi tämä yksi kaahari jäänyt aiosoihin. Olipa taas kiva pidellä koiraa kun huudatit ja revitit risteyksessä. Luulin jo tilanteet ratkenneen kun poliisit tulivat mutta jostain syystä pääsit eri suuntaa. Vastuutonta.

• todella huolestunut
        huolestunut. kirjoitti:

Eilen kun vain olisi tämä yksi kaahari jäänyt aiosoihin. Olipa taas kiva pidellä koiraa kun huudatit ja revitit risteyksessä. Luulin jo tilanteet ratkenneen kun poliisit tulivat mutta jostain syystä pääsit eri suuntaa. Vastuutonta.

Jos et saa pidettyä koiraasi aisoissa kaupunkiolosuhteissa, niin muuta maalle tai lopeta koirasi.

Kaupungissa on erilaisia melunlähteitä, ärsykkeitä, ihmisiä, vastaantulijoita, toisia koiria.
        Jos tuntuu vaikealta, valitse edellämainituista!

• huopo
        Reijo4444666 kirjoitti:

Kevari pelle

• Vellihousu 45
        huopo kirjoitti:

Kevari pelle

Karkuun karkuun ettei äiti ja isi suutu.

• keskari keijo
        Vellihousu 45 kirjoitti:

Karkuun karkuun ettei äiti ja isi suutu.

Moottoripyörä o Nykyaikainen itsetunnon kohottaja ja impotentin pippelin jatke, mitä enempi kuutioita sen reppanampi jätkä,näkisittepä saunassa näitten jätkien pilit,he,he,he, 3 senttiä velttoa nahkaa.

• wdfsg
        keskari keijo kirjoitti:

Moottoripyörä o Nykyaikainen itsetunnon kohottaja ja impotentin pippelin jatke, mitä enempi kuutioita sen reppanampi jätkä,näkisittepä saunassa näitten jätkien pilit,he,he,he, 3 senttiä velttoa nahkaa.

Käykäähän reppanat ostamassa isompi pyörä,jospa saisitte vähän itsetuntoa lisää,ostakaa käytetty,koska eihän teillä munattomilla ole edes rahaa,paska duunista paska liksa.

• me sit päästään
        wdfsg kirjoitti:

Käykäähän reppanat ostamassa isompi pyörä,jospa saisitte vähän itsetuntoa lisää,ostakaa käytetty,koska eihän teillä munattomilla ole edes rahaa,paska duunista paska liksa.

ku käydään ostamassa isommat pippelit - eiks ni?

Rahaa ainakin on, ni ostetaan samalla Suomen suurimmat.

• Heluna 34
        me sit päästään kirjoitti:

ku käydään ostamassa isommat pippelit - eiks ni?

Rahaa ainakin on, ni ostetaan samalla Suomen suurimmat.

Niillä om muuten tosi pieni.

• keijonryijy
        Heluna 34 kirjoitti:

Pitää vissiin laitta kuva mun 2300cc rocketin ja munan kanssa. Vois teoriat kumoutuu?

• shakaalinmetsästäjä
        keijonryijy kirjoitti:

Pitää vissiin laitta kuva mun 2300cc rocketin ja munan kanssa. Vois teoriat kumoutuu?

Lapseni ajaa 50cc minicrossilla ja mitä nyt oon sen vaippoja putsannu ni ei sillä mikää uunilenkki oo? Mahtaakohan kuutiot vaikuttaa munan kokoon.

• tärkeimpään !!
        Heluna 34 kirjoitti:

Minua on vituttanut jo pitkään,
        kun jotkut itkevät ennenaikaisesta siemensyöksystä.
        Ennenaikaista siemensyöksyä ei ole olemassakaan, vaan se kuti lähtee muuten
        juuri sillä sekunnilla, kun kullissa parhaalta tuntuu.
        Ei siis ennemmin eikä myöhemmin.
        Missä siis ongelma?

Jokainen huolehtikoon itse omista orkuistaan ja mitä nopeammin kuti irtoaa,
        sitä enemmän jää aikaa rokkiin, vittuiluun ja kaljan juontiin.
        Eipä tarvitse läträtä sen haisevan pillun kanssa niin kauaa.
        Jos kuti lähtee jo lahkeeseen, suuhun otsaan tai rystysille, ei tarvi edes käydä pesemässä sitä niljakasta ahvenen katkua pois kullista.

Yleensä kun heitän housut pois, kysyy nainen pilkallisesti, että: "kenet aiot tuolla naurettavan pienellä pippelillä tyydyttää?"
        Hymyt hyytyvät ilmoittaessani, että itseni ensisijaisesti ja siihen kyllä koko riittää varsin mainiosti!

• hahhaa
        tärkeimpään !! kirjoitti:

Missä siis ongelma?

Jos kuti lähtee jo lahkeeseen, suuhun otsaan tai rystysille, ei tarvi edes käydä pesemässä sitä niljakasta ahvenen katkua pois kullista.

Yleensä kun heitän housut pois, kysyy nainen pilkallisesti, että: "kenet aiot tuolla naurettavan pienellä pippelillä tyydyttää?"
        Hymyt hyytyvät ilmoittaessani, että itseni ensisijaisesti ja siihen kyllä koko riittää varsin mainiosti!

kiitoksia päivän nauruista edellisen viestin kirjoittaja:D Tottahan tuo on

• Ei kykene ymmärtää
        keskari keijo kirjoitti:

Taidat vissii sitte tietää hyvinki? Kivaaki siel saunas tsiigailla mopopippeleitä?

Mut hei hyvää jatkoo :)

• Ja
        tärkeimpään !! kirjoitti:

Missä siis ongelma?

helvettiä? :O siisti setti pippelidude.

• keskari keijo
        Ei kykene ymmärtää kirjoitti:

Taidat vissii sitte tietää hyvinki? Kivaaki siel saunas tsiigailla mopopippeleitä?

Mut hei hyvää jatkoo :)

On noita isokuutioisten motskarin omistajien pilejä tullu nähtyä,säälittäviä ryppyisiä nahanpätkiä,on tullu "auteltua"teidän muijia kun ootte pielisen ympäriajossa tai kuolaamassa mopoja moponäyttelyissä,häh,häh,häh,häää säälittäviä reppanoita ootte.

• tylsäähän niillä
        keskari keijo kirjoitti:

On noita isokuutioisten motskarin omistajien pilejä tullu nähtyä,säälittäviä ryppyisiä nahanpätkiä,on tullu "auteltua"teidän muijia kun ootte pielisen ympäriajossa tai kuolaamassa mopoja moponäyttelyissä,häh,häh,häh,häää säälittäviä reppanoita ootte.

Ei se järvi siitä kulu että siellä melotaan.

Jos molemmat tykkää, niin sittenhän kaikki ovat tyytyväisiä.
        Itse en tunne menettäväni tilantessa mitään, eihän se minulta ole pois, jos toinen tykkää.
        Itsellenihän, egoistille, on tärkeää vain OMA tyydytykseni, jos sinä hoidat sitten tuon akan, niin kiitos, tosi paljon jeesaat siinä!

Mutta oletko miettinyt, miksi se silti haluaa olla kanssani, eikä sinun, säälittävän kaljankittaajan?
        Maailmassa on muitakin arvoja kuin mulkku ja sen koko ja kyky :)
        Kyllähän se sinun kanssasi alkaisi olemaan, jos pystyisit sitten hoitamaan kaikki muutkin asiat kuntoon. Mutta kun olet säälittävä jurrinen tyhjätasku, niin eihän sinusta ole muuhun kuin tuohon tyhjänpäiväiseen munanheiluttamiseen. Ja hyvä niin, hoitele sinä sitä osastoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe