ranteen paksuus

Laiheliiniksi

Mikä on teidän ranteiden ympärysmitta, siitä ranteessa olevan luun vieresä, laihimmasta kohdasta? Minusta on aivan ihanan näköistä kun on laihat ranteet! ja ylipäätänsä kädet. Itselläni on 13,50cm.
Kuinka pitkä olet, ja paljon painat?
Itse olen 173cm ja painan 53kg, haluisin laihtua 5kg ainakin!

40

9421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wannabethin

      Hui, sinun ranteesi on kovin kapea. Itselläni ranteen ympärys on 16,7cm. Ja olen 164cm ja painan 55kg.

      • lihavamikälihava

        Mulla ranteen ympärys 14,5cm.
        OOn 160cm ja painan 54,5kg.
        Ikää 27v.


      • laiheliiiiniii
        lihavamikälihava kirjoitti:

        Mulla ranteen ympärys 14,5cm.
        OOn 160cm ja painan 54,5kg.
        Ikää 27v.

        Ranteen ympärys 14.5cm
        Oon 164cm ja 56kg.


      • em-ma=)

        Ompa sulla kapee ranne mulla on 13,9 ja mun mitat on 163/49 oon parantunu anorektikko.alimmillani kävin tuolla 46 mut sit tajusin kun luin kuinka ihmiset on kuollu anoreksiaan mä tajusin et mä en haluu kuolla vaikka osastoilla, punnituksissa sun muissa en ole käynyt kaikki huamautteli et oon laihtunu aluks se oli kivaa mut ei se lopuksi niin kivaa ollu kun vaatteet oli liian isoja. Nyt en haluu lihoo kuitenkaan hirveesti, en haluu kuulla kommentteja " hei läski" tai ootpa sä painava. ai niin oonko normi painonen.


      • HahahaBoii
        em-ma=) kirjoitti:

        Ompa sulla kapee ranne mulla on 13,9 ja mun mitat on 163/49 oon parantunu anorektikko.alimmillani kävin tuolla 46 mut sit tajusin kun luin kuinka ihmiset on kuollu anoreksiaan mä tajusin et mä en haluu kuolla vaikka osastoilla, punnituksissa sun muissa en ole käynyt kaikki huamautteli et oon laihtunu aluks se oli kivaa mut ei se lopuksi niin kivaa ollu kun vaatteet oli liian isoja. Nyt en haluu lihoo kuitenkaan hirveesti, en haluu kuulla kommentteja " hei läski" tai ootpa sä painava. ai niin oonko normi painonen.

        Mm? Itellä pituus 157cm paino 55,6kg ja ranne 13,9cm tai 14, en ole anorektikko


    • Cabarax

      Pituus 167 cm, paino 55 kg ja ranne 13 cm. Muhahahah!

    • läskipossu

      Oon 14 vuotta ja mitat 166cm/46.6kg ja ranne oli kapeimmasta kohtaa 14 cm. Voi, olispa mullakin 13cm ranteet! Vielä enemmän kyllä tykkään kapeista jaloista 

      • Cabarax

        Voin sanoa sinulle, että sinulla EI voi noilla mitoilla olla läskit reidet!


      • läskipossu
        Cabarax kirjoitti:

        Voin sanoa sinulle, että sinulla EI voi noilla mitoilla olla läskit reidet!

        On mulla, oon sellasta tyyppiä jolla läski kerääntyy alavartaloon :S Mahakaan ei ole vielä ihan niin hirveä, mutta sitten ne reidet ja perse...


      • yhyyyyyyyyhyyyy
        läskipossu kirjoitti:

        On mulla, oon sellasta tyyppiä jolla läski kerääntyy alavartaloon :S Mahakaan ei ole vielä ihan niin hirveä, mutta sitten ne reidet ja perse...

        Pituus 163cm paino 43 kg ja ranne 14cm :---------------(
        Yhyy oon läskiii....


    • sdghhj

      170/42 ja ranne n.13,2cm

      • asdasdkkkkk

        159/37kg, ranne 13cm.


    • ommomiosf

      15,5 cm, olen 168 ja 58kg. Minulla on todella laihat kädet ja sairastin nuoruudessani anoreksian. Nyt onneksi olen parantunut. En tajua miten olin joskus niin tyhmä ja lakkasin syömästä. Näytinkin aivan karmealta luurangolta!

      • mpmopmpoom

        toi 13cm on tosi vähän! melkein kun pikkulapsen ranne :(


      • hugggggggg
        mpmopmpoom kirjoitti:

        toi 13cm on tosi vähän! melkein kun pikkulapsen ranne :(

        mulla on 13,5 ranne ja oon 160cm, 42 kg ja 19v


    • hehheheehehehehee

      186cm 100kg ranteen ympärys 20cm

      • fiuhsdssg

        163cm, 58kg ja 14 cm ranneympärys mitä ny tuos sain mitattua. aika laihat käjet mulla aina ollu.


    • kapein

      152 cm, 44 kg ja ranteen paksuus 12 cm.

    • someday....

      Mäkin rakastan laihoja ranteita, nyt en tunne itseäni niin omituiseks :D Oon 163, 45, ja ranne 12 cm. Mun kädet on suosikki kohta vartalosta kun kaikki paino tuolla alakropassa....

    • mittanauhaton

      14,5cm

      ja mulle joskus vielä väitettiin että onpa tytöllä sirot ranteet :-D joopajoo.

    • Läskiranne

      162,3cm 41,4kg ranteen paksuus 14cm :(

    • eeeeiiiiiih

      hei c'moon mitä vitun välii jollain ranteenpaksuudella on??? :DDDDD

    • Siroranne

      13cm, vaikka oon pläski 152,5cm 45kg. Onpahan edes ranteet laihat :D

    • Katariinakana

      Ikää 14v painoa 32kg ja pituutta 156cm ranteen paksuus noin 13cm

    • Anonyymi

      No voi vittu 160/60 ranteet 14,5cm

    • Anonyymi

      Itsellä 12,7cm ranne.
      Painan arvoilta 45 vaakaa ei kotona siksi arvioi ja pitkä olen 160cm. Ikää 13. Olenko lihava? Myös anoreksia ajatuksia 24/7 ja laihiksella ollaan. Päivässä syön normaalistikin 300-700 kcal enkä edes älynnyt ennen kuin latasin kalorilaskuri.

      • Anonyymi

        Sama tyyppi mutta lisäksi se että olenko normaali ja pitäisikö laihduttaa alle 35? Ahdistun ja saan 'paniikkisia' itkukohtauksi välillä nukkumaan mennessä tai läksyjä tehdessä. Myös oma kehonkuva on oksettavan läski.
        Terveisin tietämätön lihava ahdistunut ihminen.


    • Anonyymi

      Ranne on noin 12,5 cm.
      Oon 152 cm ja painan 39 kg. Iältäni olen aika vanha.

    • Anonyymi

      Mun ranteen ympärys on 14,6cm.
      Ja oon 167cm ja 52.7kg

    • Anonyymi

      Vittu mitä luuhuiluja ootte kaikki

    • Anonyymi

      Mulla 12cm mutta kellon alta sain 11,5cm. Ainoa kohta mistä tykkään mun kehosta. Ylipäätään kädet on jääny tosi siroiksi verrattuna jalkoihin. Edelleen käytän samaa rannekorua minkä sain kun olin vielä 5v. :D ja mitat ovat jotain 43/166

    • Anonyymi

      Mulla on joku 12,4 yhyy oon 168cm ja 39kg

    • Anonyymi

      Olet siis henkisesti sairas . Mene hoitoon ennekuin elimistösi on todella pilalla . Jos et mene niin sitten itket ja valitat mutta muista että oma oli typeryytesi .

    • Anonyymi

      Vittu te ootte laihoja ruipeloita

    • Anonyymi

      170cm/66kg, ranne 14.5cm

    • Anonyymi

      ite oon 12v ja piyuus 155cm ja paino noin 41kg ja ranteen pituus mitä äske mittasin oli 14cm

    • Anonyymi

      45 v. 167/85 ranne 15 cm

    • Anonyymi

      14.5cm, 170cm/63kg, ikä 26

    • Anonyymi

      Itsellä yltää sormet ympäri n. 16cm, mut tyttöystävän ranteesta jäi auki pari senttiä.

    • Anonyymi

      Olen 170cm ja painan 63kg. Ranteeni on 15cm ja näyttää todella laihalta jo :s Luu törröttää ranteessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe