Hei,
minulla on 12-vuotias poika 152 cm ja 42 kg, joka nyt syönyt pari viikkoa Symbicortia aamuin illoin.
Ennen lääkitystä puahllukset olivat aamulla 320-330 ja illalla 290-300, joskus vielä huonommatkin. Mikä on tämänikäisen, -painoisen "ihannepuhallukset"? Lääkäri kertoi että koska aamu -ja iltapuhallusten välit olivat niin suuret alettiin kokeilemaan lääkitystä. Mitä merkitystä on puhalluseroilla, pitäisikö olla suurinpiirtein samat koko päivän? Tosin nyt kun on lääkitys päällä arvot ovat nousseet ja pysyneet 340-350 aamusta iltaan. Onko niin että arvot nousevat pikku hiljaa sitä mukaan kun on lääkkeitä syöny? Ja heti kun tulee nuhaa yskää tms. arvot taas laskevat? Olen myös kuullut että jos tulee yskä tai nuha voi antaa ylimääräisen suihkeen?? Paljon vielä tietoa tarvitaan mutta eiköhän tämä tästä ala pikkuhiljaa sujumaan.....
Lisää tietoa ???
sampyla1234
2
264
Vastaukset
- astmaa myössss...++
Symbicortia???
Siis hengitellyt keuhkoihin??
Onhan seuranta-aika lääkärille?
Pef puhallus taulukot mukaan vastaanotolle.
Hoito-ohjeet kirjallisina mukaan kotiin.- sampyla1234
tietysti hengitellyt,,, sorry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk823125Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911766Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll841616- 1381479
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571364
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591283Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur831241Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991232- 861225