Tytär aloittaa opiskella biokemiaa.Onko jotain eritys vaatimuksia tietokoneen suhteen.Käykö apple vai täytyykö olla pc.Vaatiiko jotain erityis ohjelmia.
millainen tietokone
4
719
Vastaukset
- academi.
Osta kunnon kannettava tietokone se kannattaa olla aika hyvän laatuinen kun on opiskelija kyseessä. Eli ei miualummin mitään huonoa konetta.
- nörtti3
Jos menee liikkeeseen, niin ei siellä varmaan myyjän mielestä olekaan kuin laadukkaita ja hyviä kannettavia...
- Ph5.0
PC:llä pärjännee ohjelmistojen yhteensopivuuden kannalta paremmin. Ainakin Helsingin yliopistossa tulee selvästi paremmin toimeen PC:llä - ohjelmistotarjonta on parempi. Jos tyttärellä on vahvoja mieltymyksiä, molemmilla kyllä pärjää.
Valinta kannettavan ja pöytäkoneen suhteen kannattaa jättää hänelle. Molemmissa on hyvät puolensa. Yksi vaihtoehto voisi olla ostaa kunnon pöytäkone _ja_ halvempi miniläppäri. Erityisiä ohjelmia hän ei tässä vaiheessa tarvitse - Open Office on ilmaiseksi verkosta ladattava tekstinkäsittely jne. -paketti, jota voi suositella. - ....
Itse olen opiskellut kolme vuotta biokemiaa käyttäen koko ajan applen macbookia. Hyvin olen sen kanssa tullut toimeen, eikä yhteensopivuuksien kanssa ole tullut ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867